Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1,9tdi 110km długo się grzeje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Posiadam audi a4 1,9 tdi 110km 96r, mam problem bo auto długo się grzeje- trzeba przejechać +- 15km żeby złapał temp te 90*C, i na dodatek słabo grzeje w środku. Co może być ?

Opublikowano

Jest to dość normalne dla tego silnika.O ile osiąga temp.90 st to znaczy ,że termostat jest ok.Słabe grzanie może być spowodowane zapowietrzeniem nagrzewnicy lub co gorsza zapchaną nagrzewnicą .Silnika diesla mają w swojej charakterystyce wysokie wykorzystanie paliwa na pracę, niskie na ciepło w wyniku spalania.:naughty:

Opublikowano

Nie dosypywałeś czasem preparatu do uszczelniania chłodnic, ten środek lubi się osadzić w nagrzewnicy niekiedy zatykając ją całkowicie. U wujaszka kiedyś robiłem zabieg płukania nagrzewnicy, odpiłem węże które idą do nagrzewnicy i płukałem ją wodą, dając ciśnienie raz z jednej strony raz z drugiej, pomogło a już mieliśmy rwać kokpit.

Opublikowano

Nie nic nie dodawałem, jak zdejmę te dwa przewody to wyleci płyn, mam pod ciśnieniem po prostu to płukać tak ? a potem naleję płynu i płyn tam się dostanie ? Tylko pytanie czy mam to robić, czy to wina nagrzewnicy , czytałem gdzieś by sprawdzić nagrzewnice należy sprawdzić czy te dwa przewody są ciepłe- u mnie są.

Opublikowano

Moze EGR nie sprawny, albo zaslepiony??

Opublikowano

Co to jest EGR ?Jak auto się zagrzało i sprawdziłem przewody to one są miękkie te pod szybą, ciepłe ale miękkie.Zapowietrzone? Jak odpowietrzyć taki układ ?

Opublikowano

Wąż powrotny zsuwasz do odsłonięcia niewielkiej dziurki w rurce. Przez tą dziurke odpowietrzysz nagrzewnicę.

Opublikowano

Ok przewody Ciepłe a chłodnica równomiernie nagrzana??

Może być zalepiona chłodnica albo termostat do wymiany.

Opublikowano

Zrób tak przegoń auto doprowadź do temp roboczej daj nawiew na Hi i ustaw na szybę przednia,zsuń wąż i czekaj aż wyleci z niego dużo płynu,kontroluj stan w zbiorniczku.

Jak Egr masz zawalony to będzie się dłużej grzało,do tego jak dajesz ciepło od razu na Hi to fizyka działa i ciepło ucieka.

Jak masz swiece dogrzewające warto by było je sprawdzić.

Opublikowano

To niech druga osoba zwiększy obroty podczas odpowietrzania do 2000-2200 i powinien pojawić się płyn. Wiele nowych pompa małe wirniki i niewyważającą ciśnienia obiegu w nagrzewnicy na biegu jałowym.

Opublikowano

Oryginalny termostat i 8-9 km masz 90 stopni na blacie przy temperaturze na klimatroniku 23 stopnie a co do samego ogrzewanie płukanie nagrzewnicy domestosem zrobiłem i mam upał w środku a termostat firmy wahler można sobie w buty wsadzic

Opublikowano

Kamil słuchaj nie raz trzeba dłużej poczekać,ja nawet dolewałem w nie płynu:decayed:

Z dieslem zawsze są problemy z odpowietrzeniem w porównaniu do benz

Wąż od termostatu jest ciepły???

Opublikowano

To jakim cudem kamilp przewody są ciepłe jak w obu niema płynu nawet na zwiększonych obrotach?

Albo uzupełnij płyn w zbiorniczku wyrównawczym , albo uszkodzony jest wirnik pompy wodnej( chłodzącej).

Opublikowano

Panowie , od samego początku jak zapale auto chodzi mi wiskoza, kiedyś rozbierałem przód i chciałem ściągnąć wiskozę i ściągnąłem z niej tą blaszkę , mogła się zepsuć przez to ? Fakt faktem że ją włożyłem ale na pewno nie tak jak fabryka , to przez to mi od razu wiskoza mocno chodzi ?

Ta blaszka jest tam wpięta, na sztukę, już tego nie poprawie ?

Co do grzania to zmieniłem termostat i jest lepiej szybko daje temp w środku( nie jest jakoś mega gorąca, czemu )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...