baycol Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam wszystkich. Problem pojawił się na nagle tzn gdy przyspieszam czy to 3 czy 4 bieg bez różnicy czuje szarpanie nie jest to dość intensywne ale powiedziałbym, że coś dwa razy na sekunde jest to upierdliwe bo auto jest przez to dużo słabsze i nie jedzie płynnie. Jeżeli chodzi o błędy to cały czas był błąd z przepływomierza tzn zbyt wysokie napięcie, przepływomierz wymieniony na nowy i problem dalej występuje jeździłem dzisiaj spokojnie z laptopem żeby sprawdzić w jakich okolicznościach wyskakuje ten błąd i zauważyłem że przy mocnym depnięciu łapie ten błąd przepływomierza. Macie pomysł co może być przyczyną tego szarpania ?
SebolA4 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Sprawdź wtyczkę przepływomierza dokładnie rozbierz, zobacz czy łączy.Ja miałem podobny problem okazało się, że miałem przerwany przewód we wtyczce, raz łączył , raz nie, na pierwszy rzut oka nic nie było widać.
baycol Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 dzięki wg, że ktoś sie odezwał przepływka wymieniona na orginał zwątpiłem już nawet i pożyczyłem od kolegi i tak samo sie dzieje a macie może rozpiskę tych pinów co powinno na nich być jakaś oporność czy masa itd
Bzyk2414 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Sprawdź przewód i wtyczkę jak pisze kolega Sebol ja przez przerwany przewód przy wtyczce miałem takie same objawy jak opisujesz .
baycol Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 kostka ok i dla pewności zarobiłem nowe piny bo tamte były trochę wychudzone przy łączeniu kabla z pinem ale rezultatu nie dało jakie logi zrobić abyście mogli pomóc w tej sprawie to zrobię może to się coś pokaże
baycol Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 rano skasowałem błędy bo w weekend trochę po grzebałem z tym przepływomierzem i tak ogólnie wizualnie prześwietliłem wiązkę od przepływomierza i co właśnie wróciłem z pracy a do pracy mam 38km i jechałem dzisiaj szybciej to wchodząc do auta po pracy odpalam i obroty bujnęło :/ jak przy uszkodzonym przepływomierzu eh powiem ci, że rozkładam ręce powoli, drażni mnie to za***iście a nie wiem co jest przyczyną, co wymienić podajcie mi może jakie kanały logów mam zrobić abyście mogli może coś po logach dojść bo ja z logów to nie koniecznie coś wyczytam ---------- Post dopisany 22-04-2013 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 22:14 ---------- siemka wszystkim Odgrzeje kotleta Odnośnie szarpania rozkładałem już ręce z braku pomysłów wszystko co mi przyszło na myśl to sprawdziłem i ostatnim pomysłem było sprawdzenie wtrysków więc wyciągnąłemwtryski tzn całą listwę i ku mojemu zdziwieniu jedna końcówka była pęknięta no to nic innego nowa listwa tzn używka i po wymianie brak błędów z przepływki i auto przyśpiesza normalne. Zwracam się z kolejnym problemem bo od około miesiąca mam kolejny problem który mnie powala z braku pomysłów podkreślam, że po wymianie listwy przez jakiś czas było ok wtryski wstawione takie jak były ori tzn. Problem z wolnymi obrotami a dokladnie to czuje na aucie jak lekko pyrknie co chwile na obrotomierzu nie raz można zauważyć jak wskazuwka sobie bujnie ale to minimalnie bardziej to czuć na aucie ja nie równo pracuje, wczoraj bylo można powiedzieć że prawie dobrze (nie wiem od czego jest zależne ale w jeden dzień dobrze a na drógi dalej lipa)ledwo wyczuwalne dzisiaj rano wyjechałe do Łodzi 350km i znowu jest źle nie wiem co może być przyczyną z deszczu pod rynnę szarpanie ustwało to teraz obroty idzie lato nawet alu nie chce mi się zakładać jak coś mi nie gra sprawdziłem węże podciśnieniowe, kompresorem dmuchnąłem w intercooler między turbo a przepustnicą i nic błędów brak, świece nowe. Zauważyłem ostatnio, że nie tyka mi zaworek magnetyczny na filtrze powietrza ten od filtra węglowego podłączyłenm vag-a i zrobiłe test tego zaworka, nie było słychać go wogóle jak podszedłem to po dotyku czuć delikatnie było, że coś tam tyka ale bardzo słabo jak puknąłem kluczem w zaworek to tyknął normalnie i od nowa tak samo. Zaworek w piątek wymienię ale myślę, że to nie od niego te obroty. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 19:00 ---------- czy logi jak wrzuce z biegu jałowego coś dadzą ? Ktoś bedzie w stanie je ocenic i czy coś na biegu jałowym one powiedza ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się