bartosz85 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam Pany mam taką dziwną akcje z autem swoim , nie wiem wogole o co kaman . Wsiadam dzis do auta zapalam czekam jade a tu auto ani mocy ani nic co dodaje gazu dymi jak głupi !! i czuć przepalony OLEJ i jak stanąłem postałem chwile zgasiłem go to z tłumika z tyłu kropelki oleju wyleciały.... Nie wiem co to wogole moze byc z czego to sie stało i co zrobic !! Jak ktoś miał coś takiego wie co zrobic prosze pisać. Dzieki z góry.
wilku213 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Być może turbina padła ---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ---------- A najlepiej to podłącz kompa i będzie wszystko wiadomo.
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 wali biało niebieskim dymem nawet podczas postoju?? wygląda na to że turbo poszło sie yebać Miałem tak samo jak założyłem pierwszą hybryde juz na starcie było cos nie tak, auto nie jechało, na poczatku nie kopciło, ale 2 dni po tym smród oleju białoniebieski dym i turbina śmietnik:whistling:
bartosz85 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 Aha a mówice ze na 100 % turbina jeb....ła.... czyli co wydzieramy i do regeneracji ?? no wali wlli dymem takim białym a jak jade do ku..wa swieca dymna za mna..
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 raczej tak bo olej poszedł w wydech:wink:
wilku213 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Czy ja wiem..w regeneracje się bawić?
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 to jest okazja na TJUNING:decayed: nie spiertol szansy:grin:
trepek Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zależy ile regeneracja a ile nowa. Jak regeneracja wyjdzie z 900zł a nowa 1500zł to chyba wybór oczywisty.
fusse Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 wsadzaj odrazu brd turbo i rób czipa. bedzie i moc i mocne turbo. ---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- i pamietaj, ze turbo w afn jest takie samo jak u Ciebie, oraz w ahh tez jest takie same. jest to wazne bo moze od afn kosztowac mniej , mimo,ze to to samo turbo.
bartosz85 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte.
slavko87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte. te softy niemieckie nie wszystkie takie takie dobre, ojciec w sharanie mial niemieckiego to turbo gwizdalo jak pojebane i juz sie konczylo.Wal odrazu wieksze turbo i jak masz dobre pompki to okolo 170 moze skrobniesz na wiekszym turbo a program u toffica zrob:wink:
bartosz85 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 Jutro jade wydrzeć to i zobaczmy co to jest bo turbo ogólnie zaglądałem i jest suche... nie ma na nim oleju ani na silniku.. moze sie okazać ze jakis wąż spadł abo h.. wie co ,. Jutro bede wiedzaił co jest grane
trepek Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte. 140 kW? Jesteś pewien?
Magicbattle Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 noo to kW a KM to co innego hehe. waz żaden nie mogl Ci spac bo jak by sie olej przedostal do wydechu.? sprawdz ile oleju Ci ubylo zeby nie bylo ze zaraz silniczek sie zatrze
bartosz85 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 Opczailem teraz wygląda mi to na opary skraplającej sie wody i dymu (sadzy) z wydechu.. a nie olej.. turbo jest suche i silnik tez suchy takj ak z gory patrzylem.... olej ubył ale nie dużo.
wilku213 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 No to wtedy już inna bajka. Turbina nie ma nic do rzeczy. A woda z wydechu to pewnego rodzaju standard -.- Więc bardziej szukaj w kierunku, że nie ma buta. Podpinaj VAG, bo tak to nic nie zdziałasz i napisz co tam za błędy masz.
bartosz85 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Juz sprawa wyjaśniona turbo padło całkowicie. Sama regeneracja nie pomoże trzeba praktycznie wszystko wymienić w nim. :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się