Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na biało / czuć spalonym olejem / nie ma mocy AJM a4b5 Pomocy! !!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pany mam taką dziwną akcje z autem swoim , nie wiem wogole o co kaman . Wsiadam dzis do auta zapalam czekam jade a tu auto ani mocy ani nic co dodaje gazu dymi jak głupi !! i czuć przepalony OLEJ i jak stanąłem postałem chwile zgasiłem go to z tłumika z tyłu kropelki oleju wyleciały.... Nie wiem co to wogole moze byc z czego to sie stało i co zrobic !! Jak ktoś miał coś takiego wie co zrobic prosze pisać. Dzieki z góry.

Opublikowano

Być może turbina padła

  • :thumbdown:

---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ----------

A najlepiej to podłącz kompa i będzie wszystko wiadomo.

Opublikowano

wali biało niebieskim dymem nawet podczas postoju??

wygląda na to że turbo poszło sie yebać:wink:

Miałem tak samo jak założyłem pierwszą hybryde juz na starcie było cos nie tak, auto nie jechało, na poczatku nie kopciło, ale 2 dni po tym smród oleju białoniebieski dym i turbina śmietnik:whistling:

Opublikowano

też bym obstawiał turbo :facepalm:

Opublikowano

Aha a mówice ze na 100 % turbina jeb....ła.... czyli co wydzieramy i do regeneracji ?? :D

no wali wlli dymem takim białym a jak jade do ku..wa swieca dymna za mna..

Opublikowano

raczej tak bo olej poszedł w wydech:wink:

Opublikowano

to jest okazja na TJUNING:decayed: nie spiertol szansy:grin:

Opublikowano

Zależy ile regeneracja a ile nowa. Jak regeneracja wyjdzie z 900zł a nowa 1500zł to chyba wybór oczywisty.

Opublikowano

wsadzaj odrazu brd turbo i rób czipa. bedzie i moc i mocne turbo.

---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ----------

i pamietaj, ze turbo w afn jest takie samo jak u Ciebie, oraz w ahh tez jest takie same. jest to wazne bo moze od afn kosztowac mniej , mimo,ze to to samo turbo.

Opublikowano

Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte.

Opublikowano
Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte.

te softy niemieckie nie wszystkie takie takie dobre, ojciec w sharanie mial niemieckiego to turbo gwizdalo jak pojebane i juz sie konczylo.Wal odrazu wieksze turbo i jak masz dobre pompki to okolo 170 moze skrobniesz na wiekszym turbo a program u toffica zrob:wink:

Opublikowano

Jutro jade wydrzeć to :) i zobaczmy co to jest bo turbo ogólnie zaglądałem i jest suche... nie ma na nim oleju ani na silniku.. moze sie okazać ze jakis wąż spadł abo h.. wie co ,. Jutro bede wiedzaił co jest grane :P

Opublikowano
Moj szwager ma firme co robia regenracje turbin , wiec ja tylko zapłace tyle co za częsci.. a czipa to ja mam zrobionego na 140 kW jest podciągnięte.

140 kW? Jesteś pewien?

Opublikowano

noo to kW a KM to co innego hehe. waz żaden nie mogl Ci spac bo jak by sie olej przedostal do wydechu.? sprawdz ile oleju Ci ubylo zeby nie bylo ze zaraz silniczek sie zatrze

Opublikowano

Opczailem teraz wygląda mi to na opary skraplającej sie wody i dymu (sadzy) z wydechu.. a nie olej.. turbo jest suche i silnik tez suchy takj ak z gory patrzylem.... olej ubył ale nie dużo.

Opublikowano

No to wtedy już inna bajka. :facepalm:

Turbina nie ma nic do rzeczy. A woda z wydechu to pewnego rodzaju standard -.-

Więc bardziej szukaj w kierunku, że nie ma buta. Podpinaj VAG, bo tak to nic nie zdziałasz i napisz co tam za błędy masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...