Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na biało / czuć spalonym olejem / nie ma mocy AJM a4b5 Pomocy! !!


bartosz85

Rekomendowane odpowiedzi

To jest firma szwagra Regeneracja turbosprężarek, naprawa turbosprężarek, Rzeszów- Króla Augusta 50 robią mi turbine na dziś ma być gotowa cała robote dałem jemu bo się zna na tym i jego pracownicy. Z mojego turba została tylko obudowa i tyle reszte wszystko nowe.

Powiedzcie mi jeszcze teraz przed założeniem na co trzeba zwrócic konkretnie uwage co dobrze wyczyścic itd.. Nie robiłem nigdy tego wczesniej wieć sie pytam.(Wiem ze odma do wyczyszczenia rurki nowe niektore bede zakłądał EGr tez bede czyscił co tam jeszcze zostaje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reszta w ciagu tygodnia sie wypali, czemu nie wziałes sobie czegos wiekszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ściągnięte turbo to polecam odkręcić kolektor dolotowy i go wyczyścić. Do tego zestaw montażowy turbo Elringa - wszystko jest na wymiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi87 $$$$ (ostanio wpadła skóra też i inne pierdoły a nie mam tak kasy żeby szaleć ) a to co mam wystarcza mi :wink: i tak sie wyj..ebałem juz do zera :)

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2013 at 10:03 ----------

PAny kolejna akacja dziwna. Wymienilem turbine wszystko wyczyszczone itd . I jak jade to zeby ruszlo cos autem musze jakby 2/3 razy szybko depnac na gaz zeby jechal jade jade i zaraz dalej kupa wciesne 2/3 razy szybko gaz i jest oke.. o co kaman????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi87 $$$$ (ostanio wpadła skóra też i inne pierdoły a nie mam tak kasy żeby szaleć ) a to co mam wystarcza mi :wink: i tak sie wyj..ebałem juz do zera :)

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2013 at 10:03 ----------

PAny kolejna akacja dziwna. Wymienilem turbine wszystko wyczyszczone itd . I jak jade to zeby ruszlo cos autem musze jakby 2/3 razy szybko depnac na gaz zeby jechal jade jade i zaraz dalej kupa wciesne 2/3 razy szybko gaz i jest oke.. o co kaman????

notlaufa chyba łapie. to kara za to że nie wsadziłeś BRD :decayed: sprawdź czy dobrze podciśnienia podłączyłeś :wink: u mnie łapał kiedyś notlaufa bo mechanik popierdolił przewody podciśnieniowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze wyżej, przewody podłączone odwrotnie lub turbina znowu na stół- raz spotkałem się z sytuacją, że turbo nie chciało wstawać, dziwnie przycinało, auto łapało tryb awaryjny. Efektem tego po kilkuset kilometrach było ponowne uszkodzenie turbiny i drugi raz ta sama robota. Radzę sprawdzić oczywiście przewody, ale warto przyjrzeć się też turbo po wykluczeniu innych możliwych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze napisze :] jutro wieczorem powinienem wszystko wiedziec obiecął ze zrobi .

---------- Post dopisany 02-03-2013 at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 21:15 ----------

Narazie dalej kupa z tym autem ciul wie o co chodzi. Wszystko było juz sprawdzone zostało tylko N75 i ustawienie turbiny. Jutro mam to porobić i będe wiedział. Jeżeli ktoś wie to napiszcie mi czy auto które jest na WIRUSIE cos moze sie przestawić albo psuć po założeniu nowego turba czy to nie ma nic do rzeczy? Bo mi ktos gadał ze to moze byc wina tego ze tam gdzie robili CZIPA to mogli tez cos regulować na gruszce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic z tych rzeczy, albo coś pojebane z podcisnieniem, albo turbina źle zrobiona:whistling:

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ----------

a jakieś błedy moze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi jeszcze nie sprawdzalem bo tego VAGA co ja mam można sobie wsadzić w d..... . Jutro taki ziomek ma mi porobić logi itd bo ma juz konkretny sprzet.

A jak mówisz ze pojebane z ciśnieniem to ten N75 j**niety moze byc?? Nic jutro postaram zamienic n75 od kogos i zobaczmy. A czujnik N75 z 1.9 tdi 110 podejdzie to jest to samo? czy inne sa czujniki? ja mam na pompowtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego niewiem, ale pewnie podejdzie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo po regeneracji jest ustawione tak więc wkłada się i nic nie kręci przy gruszce bo wtedy gwarancję na nie się traci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Traci sie albo nie jak sie ma szwagra co ma firme z turbosprezarkami :P

tymbardziej dziwi mnie to ze niechciałeś wiekszej załozyć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jesli za regenarcje nie placiles to na pewno taniej bys mial wieksze turbo jak nie brd to chociazby z awx-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A juz bylo mineło szkoda sobie teraz temat ciagnąc, nie chcialem nic innego robic :] autem tez nie mam zamiaru cale zycie jeździć no ale pomiając temat.

Tutaj sa takie logi o to co mi koles zrobił

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z tego c o z nim gadalem wynika ze przepływomierz na niższych partiach obrortów wariuje a pozniej już dobrze smiga do 2.200 obrotów ma jakby zamułe a póżniej już jest ok na każdym biegu tak praktycznie. Najgorzej jest 1 i 2 .... 3 4 5 jest ok. Nie mialem z kim jeszcze podmienic dzis jade to zrobić i zobaczymy :wink: czy to to czy cos innego trzeba bedzie dalej szukać.

---------- Post dopisany at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany at 07:44 ----------

Ktoś coś po tych logach sie dozna ??? :D cosik takiego mnie wyszło wczoraj.

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 14:15 ----------

A więc tak przepływka dobra czujniki wszystkie dobre okazuje sie że to przez zapchanego KATA cos sie dzieje i tłumiki , jutro jade do wydzierać i zobaczymy ,. Wszystko juz prawie działa jak należy tylko jaks ie przygazuje na 3 tys obrotów reke podkładam pod wydech to nie ida równomiernie spaliny tylko co chwile dławi i tak co jakis czas. Olej mógł zostać w tłumiku i KACIE i takie jaja sa, jutro sie okaze jezeli to dalej nie pomoże to juz nie wiem ... :/ ;/....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...