Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów samej turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego niby ładuje ale zobacz ze przy mniejszych prędkościach obrotowych silnika sterownik chce więcej powietrza ale turbina tyle nie daje o jakieś 300 m barów za mało! to chyba wpływa ujemnie na dynamikę????[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 10:06 _________________________________________________to jest skan imm tez troche jak by kulało a to juz jest podnienione od passata b4 1.9 tdi 1z

eceb4b92f71eb538m.jpg

Opublikowano

wydaje mi się że rzeźbisz , autko napewno sie poprawiło w dynamice a ze troszke wyzej ci laduje to nie jest bol ,ile ci pali i ile na max ci idzie bo jak miasto 7 trasa 5 i 190 max to zostawilbym w spokoju i tak jezdzil chyba ze ten imm na nowy wymien pierrburg a i moze sprzawdz n75 tez pierburg nowy koszt 130 w intercarsie w koncu auto ma pare latek a turbo jak nie puszcza oleju to napewno dobre jestwidac po zachowaniu od 2100 orotow silnika do 4200, zreszta takie logowanie na 3 biegu nie jest az tak miaro dajne bardzo dokladnie to zrobic to na roznych biegach i na hamowni to bedzisz na 100 procent pewny ze wszystkie parametry sa takie jak na logach,

Opublikowano

wydaje mi się że rzeźbisz , autko napewno sie poprawiło w dynamice a ze troszke wyzej ci laduje to nie jest bol ,ile ci pali i ile na max ci idzie bo jak miasto 7 trasa 5 i 190 max to zostawilbym w spokoju i tak jezdzil chyba ze ten imm na nowy wymien pierrburg a i moze sprzawdz n75 tez pierburg nowy koszt 130 w intercarsie w koncu auto ma pare latek a turbo jak nie puszcza oleju to napewno dobre jestwidac po zachowaniu od 2100 orotow silnika do 4200, zreszta takie logowanie na 3 biegu nie jest az tak miaro dajne bardzo dokladnie to zrobic to na roznych biegach i na hamowni to bedzisz na 100 procent pewny ze wszystkie parametry sa takie jak na logach,

pali mi po małym mieście około 6 litrów v max jaki mogłem wydusić to 170km/h przepływomierze były 2 wsadzane bez rezultatów tz. było tak samo na jednym i na drugim. nie mam kolego w pobliżu żadnej hamowni i kasy na to dlatego kupiłem vag-a i misi mi to wystarczyć to na którym biegu zrobić logi żeby były miarodajne?????patrzyłem u innych i tam sie turbina szybciej wkręca może to jest wina mojego zbyt osłabionego silnika pod względem mocy?????[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 12:32 _________________________________________________a i jeszcze co ma n75 do tego by go wymieniać???? przecież jak odłączyłem ciśnienie od gruszki zaworka upustowego to turbo sie tak samo zachowywało wiec to nie wina n 75 tylko czegoś co może spawalnic turbo tak mi sie wydaje????? tez myślałem ze to albo trochę otwarty zawór upustowy albo n75 ale zawór jest na sztywno albo i jeszcze mocniej zamknięty bo skorciłem ten drążek od gruszki ze aż musiałem go naciągać żeby chciał wiejśc na dziwigienke zaworu a potem zrobiłem logi z wyłączonym sterowaniem czyli zdjętym przewodem z gruszki czyli zawór był cały czas zamknięty nawet jak juz tubro przeładowywało i tez wolno sie turbo rozkręcało ( przy niższych obrotach) czyli jaka to wina??????nie mam pojecia jak chcecie to lagi są wyżej te z odłączonym sterowaniem i normalne

ja juz jestem głupi i nie wiem dlaczego tak sie dzieje?????

Opublikowano

no to max masz za mała 190 powinno na płaskim wyciagac , ja uwazam ze to nie wina turbo , mam taki motor i tez mi laduje podobnie jak tobie , tylko ze ja jezdzilem innymi tdi i nie uwazam ze mój zamula ,a co do logowania to mozna spoko to robic na 3 biegu ,ale zawsze to nie jest to co logi na hamowni.

Opublikowano

moj brat ma passata b4 1z i w porównaniu do niego mój jest tępy w zakresie tych obrotów 1500 2500obr/min wiec obstawiałem turbo zamieniłem od niego imm i tak samo bez żadnych różnic[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 14:24 _________________________________________________a tak wygląda grupa 011 po skreceniu jeszcze o pół obrotu sztangi turbiny

45ca4272e05345bdm.jpg

ustawiłem ja tak ze jesli bym, skrócił ją o odrobine zawór n75 juz nie dał by rady wysterować jej i wpadał by silnik w tryb awaryjny wiec jest w sumie na bezpiecznej granicy doładowania nie podoba mi sie tylko ze wyrównuje ciśnienia dopiero przy 2200 obrotów k**wa jak by sie normalnie zacierała!!!!!! co wy panowie na to???????????????????[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 22:31 _________________________________________________panowie jest teraz drugi taki silnik dla porównania turbiny zobaczcie ze u tego kolegi turbo podnosi sie bardzo szybko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...