Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik nie pali na jednym cylindrze


marcin8047

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Panowie mam problem z motorem w moim a4. Trzy tygodnie temu wracajac z pracy po przejechaniu 5km silnik zaczłoł sie telepać, dławic, szarpac jakby nie dochodziło paliwo. Zatrzymałem sie odpaliłem raz jeszcze wszystko ok działa normalnie. W przeciagu 3 tygodni problem pojawiał sie nie regularnie. W dniu dzisiejszym na zimnym silniku auto nie pali na jednym cylindrze i świeci sie kontrolka esp. Jak go przytrzymam tak do 60 stopni zgasze odpale jeszcze raz i chodzi dobrze, można jeżdzic cały dzień i nic sie nie dzieje.

Znajomy sprawdzał wtryski i podobno są wporzadku jeden ma delikatnie wiekszą korekte ale normy nie przekracza i wywala błąd wypadania zapłonu.

I tu prosze o pomoc może ktoś ma podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz więzkę elektryczną pompowtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ztwierdził że bardzo głośno chodzą popychacze zaworów(takie głośne cykanie). Czy to też może byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze być także wałek wytarty... ale wszystko zobaczysz jak zdjmiesz pokrywe zaworów, bo bez tego nie dojdziesz do wiązki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.9tdi PD też lubią się wycierać wałki, sporo jest o tym na forum. Tragedii nie ma, wstawiasz nowy wałek, szklanki, itd, koszt około 2tyś i jeździsz dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jeszcze jedno musze dojechac do mechanika 15km jechac na 3 garach czy brac go na lawete. W połowie drogi pewnie zalapie czwarty ale kawałek bede jechał na trzech i zeby cos sie nie urwało bo troche nim telepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laweta/holowanie, lepiej nie męczyć silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie wałka i popychaczy wszystko w porządku ale dalej klekocze. Cisnienie oleju jest ok?

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

Pod tym adresem nagrałem krotki film kto ma dobre ucho niech oceni czy nie za bardzo klekocze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mechanik poprawnie wyreguluje PD przestana tak metalicznie kuc cykac... troszke ten dzwiek jest wrazliwy dla ucha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie wałka i popychaczy wszystko w porządku ale dalej klekocze. Cisnienie oleju jest ok?

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

Pod tym adresem nagrałem krotki film kto ma dobre ucho niech oceni czy nie za bardzo klekocze

wałek był mocno wytarty? jaki miałeś przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna krzywka była bardzo wytarta i dwa poychacze tez mocno zużyte. Reszta wałka nie najgorzej wyglądała. Przebieg mam 223 tys. chyba oryginalny bo sprawdzałem w serwisie. Wszystkie objawy co pisałem na początku ustąpily tylko nadal slychać cykanie i niewiem co to?

Auto robiłem u goscia co robi tylko auta z grupy vag i ma dobrą opinie i mowi ze motor dobrze pracuje ale dla mnie jest za głosny w porownaniu jak niedawno jeszcze chodził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wsadziłes nowy wałek czy używkę ????? moj przebieg to 230km i tak samo jedny krzywka wyjebana......... nie wiem czy szukac używanego wałka czy kupic nowy w aso :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wsadziłes nowy wałek czy używkę ????? moj przebieg to 230km i tak samo jedny krzywka wyjebana......... nie wiem czy szukac używanego wałka czy kupic nowy w aso :facepalm:

Jakie masz objawy wytartej krzywki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudnienie i nierówna praca silnika, na dzien dobry wymienie szklanki poniewaz to chyba jedna zużyta szklanka wyryła mi wałek :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wkładałem używany wałek i nowe popychacze. Teraz mam problem z odpaleniem na zimnym silniku. Mechanior mowi ze zle ustawił zapłon bo mowi ze ustawial na cieplym a trzeba na zimnym ustawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...