bastek_s Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Witam, bardzo proszę o analizę logów, są to moje piersze logi więc proszę o wyrozumiałość , narazie tylko statyczne i BS. Samochodem troszkę trzęsie po odpaleniu przez chwile jak jest zagrzany ale nie za każdym razem Z góry Dziękuje Statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Blachu Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Kolego Twoje pompowtryski mają już chyba dość Ale niech wypowie się ktoś z większą wiedzą
bastek_s Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 tak podejrzewałem że coś z nimi nie tak , czy da rade coś z nimi zrobic tak jak ze zwykłymi wtryskami z pompą wtryskową np. dac do wymiany końcówek, wyregulowania", może jakiś specyfik użyć, może głupie pytania zadaje ale w temacie pompowtrysków dopiero raczkuje? czy cos jeszcze niedomaga oprócz pompowtrysków?
odzim Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 kupic nowe ale to drogi interes albo sprawne uzywki -bo twoje wyzioneły ducha przynajmniej z logów
bastek_s Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 chwile później zrobiłem jeszcze jeden pomiar statyczny grupy 013 i wyszło coś takiego: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
odzim Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 chwile później zrobiłem jeszcze jeden pomiar statyczny grupy 013 i wyszło coś takiego:VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to jak bys pokazal inne auto a 023 w tym czasie nie zrbłies ?
bastek_s Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 no właśnie, całkiem jakby inne wyniki a zrobione chwile później, nic z tego nie rozumiem, postaram sie zrobić dzisiaj jeszcze raz wszystkie pomiary, zapomniałem o 023:facepalm:
Stolkien Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 może wiązka pompowtrysków. często się uszkadza. Ale faktycznie dziwne. może te pierwsze logi to na rozgrzanym silniku a drugie na zimnym albo odwrotnie. ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ---------- jeszcze trzeba by zdjąć pokrywę i sprawdzić docisk popychacza pompowtrysku może luz jest. ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- trząść może jeszcze z racji wywalonej poduchy silnika. tej sterowanej elektrycznie.
bastek_s Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 obydwa pomiary robione na rozgrzanym silniku w granicach 86 stopni ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- ale to trzęsienie to takie delikatne rzucanie obrotami jakby się przydławiał
Biszczan Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jeśli chcesz mieć pewność w jakim stanie są pompowtryskiwacze oddaj je do sprawdzenia, najlepiej do BOSCHA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się