Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rysy po polerce aluminium co robić?


DraKio

Rekomendowane odpowiedzi

witam

polerowalem ranty w swoich alu

papiery :

180

360

500

2000

2500

no i pasta i filc !

i po polerce pastą filcem widac starsznie rysy ;/

czy musze poprawiac od poczatku papierami?

czy wystarczy ze jakims przejade i znikną ?

prosze o pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłes zacząc od 500-tki, teraz będa slady po papierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłes zacząc od 500-tki, teraz będa slady po papierze

500 nie chciało brac tej farby i lakieru oryginalnego co na nich bylo

360 tez nie dawalo rady

dopiero 180 i to ciezko i poszlo dopiero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu.

to jak to poprawic teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu.

to jak to poprawic teraz?

Usuwałeś stary lakier jakimś środkiem.Papiery najlepiej 400-600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500 i ciśniesz tak długo aż zniknie innej rady nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sucho czy mokro?jesli na mokro to jak?

to na sucho robiłeś cały czas ? za duży przeskok zrobiłeś , nie zredukowałeś tych rys co je zrobiłeś 500 , i teraz od nowa polska ludowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wcześniej było napisane, nie dokładnie starłeś grubsze rysy, pozostaje papier ścierny wodny i dużo cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro ide po papiery od 600 w gore i jade po kolei:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na przyszłość to przed takim zabiegiem trzeba "zmyć" stara powłokę lakieru....preparatem np.SCANSOL :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na przyszłość to przed takim zabiegiem trzeba "zmyć" stara powłokę lakieru....preparatem np.SCANSOL :wink:

nie mogłem bo same ranty polerowalem i nie chcialem uszkodzis oryginalnych srodków felg w bdb stanie i musialem starannie trzeć zeby nie przejechac po ramionach felg

od d*py strony przewalona robota;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bierzesz obklejasz tego co nie chcesz opier.....i jedziesz pędzelkiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bierzesz obklejasz tego co nie chcesz opier.....i jedziesz pędzelkiem:)

własnie to takie felgi ze nie da sie obkleic tego co chce ominąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówił że będzie łatwo ;D , robisz tak. Ściągasz starą farbę z powierzchni alu, lecisz to papierem na mokro [dobrze papier zostawić w wodzie na 10 min.] 240 jak są ostre wżery/rysy , pozenij 400 500 800 1200 2000 2500 i jest lalka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za to pózniej satysfakcja :wink: kiedyś robiłem lampy w pasku , 8 godzin mi zeszło. rąk nie czułem , ale satysfakcja była ogromna :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie da się ukryć, że jest zabawy, polecam wykończyć pastą autosol.

a zostawiasz gołe alu po polerce, czy później jakimś lakierem bezbarwnym to potraktujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie da się ukryć, że jest zabawy, polecam wykończyć pastą autosol.

a zostawiasz gołe alu po polerce, czy później jakimś lakierem bezbarwnym to potraktujesz

niby jakim ? ...

Polerowalem juz kilka dobrych kompletow felg, wszystko recznie, tak jak poprzednicy mowia, najpierw sie zdejmuje wierzchnia warstwe lakieru, farby np SCANSOLEM, pozniej natomiast jazda papierkami (NA MOKRO), bez znacznych przeskoków gradulacji papieru. Na koniec filc np na wiertarkę i pasta polerska np Auto-max.

Cieszymy sie na jakis czas pieknymi alusami, natomiast co jakis czas alu sie utlenia i trzeba uczynic kolejną polerką np pastą. Dlaczego ? wypolerowaną powierzchnię aluminium nie da sie pokryc warstwą klaru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...