DaRo4422 1 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 właśnie też się zastanawiałem z tymi modelami.Org miałem pompę vacum z 2 gumowymi uszczelniaczami - niestety rozszczelniła się i kupiłem luka za 100 z pewnego źródła i ta nie ma rowków na te gumkowe oringi tylko idzie po nią aluminiowa uszczelka (pod całą) kosz oringów zamienniki 60zł, uszczelka 30. Dodam ze wszystko pasuje i nic nie cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Panowie macie może kod na uszczelkę do pompy Vacum LUK'a? Zakupiłem pompę, ale chyba bezpieczniej jest dać nową uszczelkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19886 7 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja tak mialem ze mialem problem z odpalaniem nie wazne czy cieply byl czy zimny palil jak chcial.Okazalo sie ze 2 swiece zarowe byly spalone i wymienilem tez filtr paliwa i wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek545 0 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 a mam pytanie ..ten zawor jest u gory na pompie...jego można odkręcić i przeczyścić bez demontownia pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Sławek... a o jaki Ci zawór chodzi? Jakby ktoś chciał na przyszłość... kod do uszczelki to 038145215... 30zł w ASO zapłaciłem. Przed wymianą tej pompy sprawdzę na wszelki wypadek te świece bo wymieniane ostatnio były 3 lata temu i nawet nie mam pojęcia na jakie (znając życie najtańsze bo mechanik sam to kupywał). ---------- Post dopisany 31-05-2013 at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 12:10 ---------- Panowie... proszę o pomoc... normalnie ręce mi już opadają. Wymieniłem pompę vacum z uszczelką, filtr paliwa, zaworek zwrotny już dwa razy i dalej to samo. Problemy z odpalaniem... przede wszystkim jak jest z górki albo pod górkę. Co mogę jeszcze sprawdzić? Komputer nie wykazuje błędów... rozrząd ustawiony wzorcowo... wtryski niby też OK. Rok temu wymieniałem silnik u Chłopaków z EcuProject i wszystko chodziło jak ta lala... chyba ostatecznie będę musiał się do Nich przejechać... może Oni ogarną temat? ---------- Post dopisany 22-06-2013 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 18:03 ---------- Sprawa rozwiązana... pojechałem do EcuProject... diagnoza była jednoznaczna. Pompowtryski padły... wymieniłem i teraz auto działa jak ta lala. Podstawa to jednak dobry mechanik bo tak to niepotrzebne wydawanie pieniędzy... zanim sprawa została rozwiązania wydałem niepotrzebnie ponad 500zł bo wszystkie wymienione wcześniej rzeczy były sprawne... została mi chociaż sprawna, zapasowa pompa vacum... ją sobie chyba zostawie bo wiem, że działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemQ 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Ja mam taki problem ze auto raz na jakiś czas odpala i gaśnie od razu i trzeba go piłować na rozruszniku z 1-2 minuty aż zapali. Podczas odpalania strasznie telepie silnikiem. Zdarza się to czasami raz w tygodniu a czasami przez 3 miesiące normalnie odpala i jest wszystko OK. Filmik z odpalania można obejrzeć: Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Ale akumulator dostawał w palnik. U mnie było identycznie... tylko ja po kilka sekund "piłowałem" go dłużej i powoli zaskakiwał aż zaskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 j tak miałem jak uszczelniałem pompę vacum ,zdjąłem dekiel i na drugi dzień go montowałem ,zanim doszło paliwo też go ok 1min kręciłem ,następne odpalenie od strzała może jakiś zawór zwrotny paliwa jest uszkodzony lub się przycina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemQ 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 bryleks i co było przyczyną u Ciebie? obejrzałem to vacum i końcówka jest obluzowana na baryłce, rusza się we wszystkie strony, czy to tak powinno być?? Wgraj-Zdjecie.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Na poprzedniej stronie napisałem, ale napiszę tu jeszcze raz bo tam były scalane posty to się nie rzuca w oczy Sprawa rozwiązana... pojechałem do EcuProject... diagnoza była jednoznaczna. Pompowtryski padły... wymieniłem i teraz auto działa jak ta lala. Podstawa to jednak dobry mechanik bo tak to niepotrzebne wydawanie pieniędzy... zanim sprawa została rozwiązania wydałem niepotrzebnie ponad 500zł bo wszystkie wymienione wcześniej rzeczy były sprawne... została mi chociaż sprawna, zapasowa pompa vacum... ją sobie chyba zostawie bo wiem, że działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się