Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Szarpanie - czy są to objawy wyeksploatowanej pompy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedstawiam problem:

Auto ma chipa (gotowiec :confused4:), wtryski AFN (190bar) - po wymianie końcówek, nastawnik wyczyszczony, po świeżej wymianie filtra paliwa, oleju, powietrza i oleju Motul 8100.

Problem objawia się na 5 biegu. Przy obrotach 1500-1700 przy lekkim dodawaniu gazu szarpie. Gdy przyciśnie się pedał o choćby 3mm więcej przestaje. Dzieje się to tylko przy łagodnym przyśpieszaniu.

Jak napisałem wczesniej nastawnik wyczyszczony - myslałem, że to od tego, ale nie ma zmian.

Narazie mam jedno wyjście. Otóż, gdy włożę oryginalne kości do kompa (90kM) to tego nie ma.

Czy jest to związane z chipem, czy może jak ktoś w programie ustawił dużą dawkę i wskutek niewydolności pompy takie mogą być objawy?

Jakie wrzucić logi?

Spalanie jest jak najbardziej zadowalające:

ostatnie wyniki: miasto 5,7 (lekka noga)

trasa 4,0 (prędkość 90-110)

Opublikowano

skoro na oryginalnych kościach tego nie ma to może mapka ma jakiś błąd, trzeba by do Witka się zgłosić on coś pewnie poradzi

Opublikowano

A żeby zdiagnozować pompę jakie logi wrzucić?

Opublikowano

najlepiej pełne z faq forum "diagnostyka VAG"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...