banshee Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Przedstawiam problem: Auto ma chipa (gotowiec ), wtryski AFN (190bar) - po wymianie końcówek, nastawnik wyczyszczony, po świeżej wymianie filtra paliwa, oleju, powietrza i oleju Motul 8100. Problem objawia się na 5 biegu. Przy obrotach 1500-1700 przy lekkim dodawaniu gazu szarpie. Gdy przyciśnie się pedał o choćby 3mm więcej przestaje. Dzieje się to tylko przy łagodnym przyśpieszaniu. Jak napisałem wczesniej nastawnik wyczyszczony - myslałem, że to od tego, ale nie ma zmian. Narazie mam jedno wyjście. Otóż, gdy włożę oryginalne kości do kompa (90kM) to tego nie ma. Czy jest to związane z chipem, czy może jak ktoś w programie ustawił dużą dawkę i wskutek niewydolności pompy takie mogą być objawy? Jakie wrzucić logi? Spalanie jest jak najbardziej zadowalające: ostatnie wyniki: miasto 5,7 (lekka noga) trasa 4,0 (prędkość 90-110)
mcm Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 skoro na oryginalnych kościach tego nie ma to może mapka ma jakiś błąd, trzeba by do Witka się zgłosić on coś pewnie poradzi
banshee Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 A żeby zdiagnozować pompę jakie logi wrzucić?
mcm Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 najlepiej pełne z faq forum "diagnostyka VAG"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się