Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z Turbiną po regeneracji


marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od początku na starym turbo był słyszalny dzwięk metaliczne oczywiście zmienna geometria byłem u specjalistów co się tym zajmują w lublinie reg-mot coś tkiego lecz czyszczenie na długo nie pomogło. jakieś dwa tygodnie temu zaprowadziłem samochód do mechanika miał wymontować turbinę i wysłać do regeneracji tak zrobił po regeneracji samochód zrobił się taki jak by miał mniej mocy czasem załapie ale to raz na 100 i ciągnie jak na starej. stara turbina wstawała wcześniej przy 1600 a wchwili obecnej od 2100 i więcej mi samochód pali przy normalne jeżdzie jak pamiętam na prostej na 6 biegu prędkośc 120h pokazywało mi 5,5 teraz pokazuje mi 6,8 lita turbine mam na gwarancji rocznej i właśnie nie wiem czy jechać do tego mechanika na reklamacje. co z ty zrobić od kupienia borykam się z turbiną na dziś dzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem już wężyki są w porządku zawór też komputer nic nie wykazał nie mam czym zrobić logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina cos musi byc nie halo :) jak ja w AHf zmienilem na ARL czyli duzo wieksza to bez strojenie mialem wlasnie tak jak Ty, auto bylo slabsze, wstawalo pozniej itp... ale to za sprawa wiekszych wirnikow i wiekszego laga z dolu niz mala turbinka od 110

nie roztaczali Ci jej nie zmieniali wirnikow na wieksze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jesli pojedziesz pozniej do tunera ktory ogarnie soft to beda tylko same zalety aczkolwiek nie wiem jak taka hybryda akurat ta wlasnie twoja wstanie odgórnie w sensie tego tylko egzemplarza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sensie ze wloza Ci wirniki z ARL-a bez sensu, zakladaj BRD po co sie bawic w jakies roztaczane hybrydy :) w tej samej cenie BRD wez a oddaj swoja, do Ciebie pasuje P&P :)

zakladalbym osobiscie BRD i zbieral na soft po dwumasie :)

zdecydownie fajnie to bedzie jezdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brd 170kM tak to od tego silnika

wirniki od arl nigdy nie wiesz jak ta hybryda bedzie wstawac to loteria, a jak bedzie wstawac na 2300 to co chyba nie fajnie :) BRD wstaje fajnie

fmic i wydech osobna historia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja boję się czegolkolwiek po regeneracji - a zwłaszcza turbin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mówił że ze zostało wymienione uszczelnienie bo prawdopodobnie od wydechu poszło i została wyregulowana.

---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:17 ----------

siedzę od rana w garażu i nic szczerze nie widze sprawdzałem ćiśnienie na wężyku od turbo i cała reszte i wszystko gra jedyne wyjaśnienie żle zregenerowana turbina tylko czy jeżdzić z tym tak czy jechać na reklamacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak zrobię bo byłem już u niego wymieniał mi łożysko z tyłu mówiłem w czym problem ale jak to mądry każdy że tak ma być że robią tak aby samochód mniej palił mimo tego że mówiłem mu że więcej pali i darowałem sobie to gadanie ale pojadę będę twardy i nie dam sobie oczu zamydlić.

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2013 at 17:05 ----------

Dziś zaświecił mi żyd od paliwa komputer pokazywał jeszcze że mogę przejechać 70 km zatankowałem za 100 zł jakieś 17 litry ropa po 5.75 przejechałem na tym 310 km gdy ponownie zaświecił mi się żyd pokazywał że przejadę 80 km co myślicie o spalaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...