Daroo1212 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Czy te popychacze jak tak stukają to trzeba je wymienić czy tak powinno być na zgaszonym silniku? Każdy tak stuka nawet te wciśnięte silnik chyba AVF. Naciskałem je śrubokrętem . tutaj mam film: WRZUTA - popyc
JarusKK Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 A cos dzialałes przy silniku ??? czy samo z Siebie zrobiło sie to ?
Daroo1212 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 Zwykła wymiana uszczelki pod pokrywą bo ciekła. Nie stukają jedynie te maksymalnie wciśnięte.
JarusKK Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 CZasem jest tak po zrobieniu glowicy jak hydraulike sie czysci ze po paru tysiącach kilometrów dopiero sie na pompuje i ucicha ale jak nic takiego nie robiles to moze byc juz wyciuchana ale raczej proponował bym go dobrze przegonic żeby ja napompowało:)
aras837 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Niedługo z ciekawości będę zagladał pod pokrywę zaworów sprawdzić jak ma się sytuacja z popychaczami i wałkiem (przebieg 225 tys). Podobnierz popychacze w naszych autach powinno sie wymieniać co 200 tys km???. Silnik pracuje prawidło, nie jest głośny. Warto go ruszać skoro chodzi dobrze, czy raczej wymienić popychacze przy wymianie rozrządu za 25 tys km.
JarusKK Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Z jednej strony popychacz jak sprawdza sie to sie go nikt nie czepia ale jak stukają to jest drazniące :/:D ja jesli już mial bym wymieniac to bym poczekał do wymiany rozrządu ale jak nic się nie dzieje to po co ??? nie wiem ile może kosztowac taki popychacz ale jesli juz to wymieniac trzeba wszystkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się