Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja 3 strefowa vs 1 strefowa w Audi A4 B8 - różnice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja kupiłem w miarę nową z grzejnikiem ale z wymiarami to zagrałem w totka... albo będzie pasić albo rezanie :decayed:

Jaką w końcu kupowałeś bo Grzesiek pisał o 2 rodzajach z różnymi szerokościami wylotów na tunele powietrzne... Grzesiek dobrze było wy to umieścić w tym poście :wink::decayed:

przyszła z A5 AB z całymi kabelkami, czujnikami i boczną dmuchawą... Czy podejdzie?:naughty:

i tak to będzie wyglądać :facepalm:

cruscototrizonaq5.jpg

Opublikowano
ja kupiłem w miarę nową z grzejnikiem ale z wymiarami to zagrałem w totka... albo będzie pasić albo rezanie :decayed:
Jaką w końcu kupowałeś bo Grzesiek pisał o 2 rodzajach z różnymi szerokościami wylotów na tunele powietrzne... Grzesiek dobrze było wy to umieścić w tym poście :wink::decayed:

przyszła z A5 AB z całymi kabelkami, czujnikami i boczną dmuchawą... Czy podejdzie?:naughty:

i tak to będzie wyglądać :facepalm:

http://imageshack.us/a/img855/7759/cruscototrizonaq5.jpg

:facepalm::facepalm:

Opublikowano

Wczoraj zrobiłem mały test:

podłączyłem nagrzewnicę (same silniki sterowania nawiewem) do klimatronika poliftowego, aby sprawdzić błędy oraz poprawność działania:

zrobiłem test poprzez testowanie poszczególnych elementów nagrzewnicy w VCDS;

jak odjąć brak czujnika świeżości powietrza, brak tylnej kratki potencjometru sterowania, brak podłączonych 2 silniczków przy wentylatorze, to zostaną tylko 2 czujniki (lewy i prawy) nawiewu i powinno działać - error free :banan:

zrobiłem logi:

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Control Module Part Number: 8K1 820 043 U HW: 8K1 820 043 U

Component and/or Version: KLIMA 3 ZONEN H04 0036

Software Coding: 6602228000

6 Faults Found:

01592 - Air Quality Sensor (G238)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:35

Freeze Frame:

Temperature: 20.0įC

00359 - Left Front Upper Body Outlet Temperature Sensor (G385)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:35

Freeze Frame:

Temperature: 20.0įC

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.20 V

00360 - Right Front Upper Body Outlet Temperature Sensor (G386)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:35

Freeze Frame:

Temperature: 20.0įC

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.20 V

03037 - Rear Temperature Selection Potentiometer (G538)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:35

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.20 V

Voltage: 4.90 V

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:37

Freeze Frame:

Voltage: 12.10 V

Temperature: 19.0įC

Temperature: 20.0įC

Count: 10000

Count: 0

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00000000

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 250

Mileage: 71119 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.08

Time: 18:32:38

Freeze Frame:

Voltage: 12.10 V

Temperature: 19.0įC

Temperature: 20.0įC

Count: 10000

Count: 0

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00000000

Opublikowano

Witam, chciałbym kontynuować ten wątek.

Moje A4 w wersji B8 nie ma podłokienika - a jest to bardzo przydatne, więc zakupiłem podłokietnik tyle, że z nawiewem z tyłu (aktualnie mam klime w wersji basic - jednostrefowa). Sam montaż całego tunelu z podłokietnikem nie będzie raczej stanowił problemu, ale zgaduje, że tylnie wywietrzniki nie bédá dziac - bo nie ma do czego ich podłączyć.

Czy dużo jest roboty żeby to jednak zrobić to podłączenie, co trzeba by zakupić i wymienić. Podejrzewam, że trzeba wymienić panel sterujący klimy na trzystrefory i zakodować to, ale czy trzeba jeszcze wymieniać jakieć kanały wentylacyjne, mechanizmy sterujące itd...

Dzięki

Opublikowano

To jest dokładnie to co szukam - dzięki

Opublikowano

Witam, wtrące się do tematu z pytaniem o małą modyfikacją waszego projektu:

Moje A4 w wersji B8 nie ma podłokienika - a jest to bardzo przydatne, więc zakupiłem podłokietnik tyle, że z nawiewem z tyłu (aktualnie mam klime w wersji basic - jednostrefowa). Sam montaż całego tunelu z podłokietnikem nie będzie raczej stanowił problemu, ale zgaduje, że tylnie wywietrzniki nie będć dziac - bo nie ma do czego ich podłączyć.

Czy można zamontować kanał wentylacyjny pod podłokietnikem i do czegoś go podłączyć (innego istniejącego kanału) - zachowująć klime jednostrefową tyle, że z nawiewem z tyłu? Chodzi o to, żeby wszystko było po najmniejszych kosztach i najlepiej bez wywalania całego wnetrza auta.

Dzięki

Opublikowano

Ja zrobiłem tak 2 lata temu przecinka kanału i nawiew na tył z wykorzystaniem klimy jednostrefowej. Napisze - niewarto, prawie wcale nie dmucha!

Dzisiaj jestem w połowie drogi wymiany na 3 strefy ;)

iPad Tapatalk HD

Opublikowano
Ja zrobiłem tak 2 lata temu przecinka kanału i nawiew na tył z wykorzystaniem klimy jednostrefowej. Napisze - niewarto, prawie wcale nie dmucha!

Dzisiaj jestem w połowie drogi wymiany na 3 strefy ;)

iPad Tapatalk HD

Trzymam Kciuki, wysłąłem zapytanie o ten schemat, jak tylko coś sie dowiem odpisze..

Powodzenia Chłopaki, szacun dla Bogdana za taki "wyjazd na rezanie" :grin:

Jak coś , to póżnij do mnie masz bliżej :polew:

i Żonke (kobiete) na plaże możesz zabrać :naughty:

Opublikowano

darecy, No tak, ale coś dmucha z tyłu? Masz może jakieś zdjęcia albo co trzeba zrobić, żeby to działało - krótki opis co trzeba. Dzięki

W moim przypadku, nie jestem wogóle wybredny, bo i tak mi nie zależy na nawiewie z tyłu ale np. przy sprzedarzy auta lepiej żeby coś wiało niż totalnie nic a wywiewy robiły za atrapy.

Opublikowano

krótki opis...

dzisiaj zakończyłem montaż 3 stref: a wyglądało to mniej więcej tak::wink:

9970.jpg

Opublikowano

audi a4 b8 które chcę kupić na tunelu środkowym, na jego końcu na schowek, a zauważyłem, że niektóre audi mają tam kratkę nawiewów. Mam więc pytanie czy da sie to zamontować do auta które tego nie miało czy musi to być już trzystrefowa klima i dodatkowy kanał? Ktoś robił już coś takiego lub chociaż wie czy to się da zrobić?

Opublikowano

W lepszych wersjach jest klima trzy strefowa :wink: jakbyś chciał dołozyc tunel to do wymiany cała nagrzewnica oraz klimatronik .

Pare osob to robiło .

9970.jpg

Opublikowano

no to chyba sobie odpuszczę

Opublikowano
W lepszych wersjach jest klima trzy strefowa :wink: jakbyś chciał dołozyc tunel to do wymiany cała nagrzewnica oraz klimatronik .

Pare osob to robiło .

http://imageshack.us/a/img834/5514/9970.jpg

Czyzby to twoje auto WRC :shock3::shock3::shock3::shock3::facepalm::facepalm: jesli tak to respekt:hi::hi::hi::grin::grin::grin::grin:

Opublikowano
ma ktoś może kodowanie klimatronika 3 strefy ??:whistling: Szukam jak wykodować humidity sensor.

A w mce wykodowales go?

Opublikowano

Siemka.

Gdzie szukać rozwiązania / umiejscowienia elementu :

01274 - air flow flap positioning motor (v71)

???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...