Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kontrolką wykrzyknik w kółku


radio22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z autem jak chce odpalić auto to świeci się pomarańczowa kontrolka wykrzyknik w kółku ze strzałką a jak chce odpalić auto to nawet silnik nie zakręci i w dodatku wskazówki podskakują dodam że chwile przed problemem myłem auto proszę was koledzy o pilną pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze podłączone tak jak powinno. Przy aku nic nie grzebałem i przed chwilą sprawdzałem połączenia i wszystko jest git może jakieś zwarcie woda zrobiła lub komputer zalało???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że wina nie leży po stronie aku jak dzisiaj z rana odpalałem auto to bez problemu odpalił i wcześniej jak jeżdziłem to palił od strzała i co by tak nagle wysiadł aku czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz komputer na podszybiu, mozliwe ze kanal odplywowy sie zapchal i woda go zalala. Musisz odkrecic 4 srubki torx , trzy sa widoczne jedna ukryta pod ośką wycieraczki. Pod ta pokrywka jest komputer a pod nim przekazniki , modul komfortu i bezpieczniki.

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

Niestety ale nie ty pierwszy bys zalal komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za info jutro biorę się za demontaż jak coś to dam znać. Aha bym zapomniał powiedzcie mi jeszcze jakie muszę wykonać czynności po zalaniu kompa co dokładnie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że wina nie leży po stronie aku jak dzisiaj z rana odpalałem auto to bez problemu odpalił i wcześniej jak jeżdziłem to palił od strzała i co by tak nagle wysiadł aku czy to normalne?

U mnie tak sie własnie stało , wymieniłem akumulator i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę że znowu wydatki się szykują hehe. Dzięki zax za podpowiedz myślałem że to wina kompa a tak na marginesie jaki aku polecacie jaka moc rozruchowa i firma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę że znowu wydatki się szykują hehe. Dzięki zax za podpowiedz myślałem że to wina kompa a tak na marginesie jaki aku polecacie jaka moc rozruchowa i firma?

Poczytaj to:

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-akumulator-kupic-102739/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj zmierzyłem miernikiem elektrycznym wartość prądu na moim aku i wyszło 11,44 czy to dobra wartość? Przypomnę że mam problem z odpaleniem auta i nie wiem teraz co robić czy wymieniać aku czy może problem leży w czymś innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki prąd jak podałeś jest za mały prawdopodobnie przy grzaniu świec masz jakieś 10,5 V, a przy próbie rozruchu 9,5 V. Tak mniej więcej normalny stan naładowania to 12,6 V. Ja zamiast kupować od razu nowy aku, bym go naładował prostownikiem i później obserwował czy wszystko ok., czy raczej nie.

Jeszcze sprawdź prąd ładowania alternatorem (+/- 13,9 V - 14,5 V), bo czasem może być niedoładowywany podczas jazdy.

Lub jeśli robisz krótkie trasy to aku się rozładuje do takiego stanu jak to u Ciebie aktualnie, szczególnie tą porą roku - zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejedź do jakiegoś warsztatu/serwisu niech ci sprawdzą sprawność akumulatora i będziesz wiedział na czym stoisz. Możesz go podładować i obserwować, jak kolega powyżej pisze, ale nie masz pewności, że w najmniej oczekiwanym momecnie już w ogóle nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed pojechaniem do serwisu na sprawdzenie sprawności akumulatora i tak bym go podładował, gdyż ten test sprawności strasznie obciąża, a przy niskim prądzie i maksymalnym obciążeniu aku może paść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naładowałem aku prostownikiem i po naładowaniu wartość jest dobra jakieś (12,5V w stanie spoczynku) a przy pracy silnika ( 13,4-14,5V ) czyli alternator ładuje. W ten sam dzień zrobiłem trasę jakieś 200 km i na drugi dzień po 3 krotnym nagrzaniu świec auto nie odpaliło dopiero za 2 podejściem odpalił dodam że na dworze było (-5 stopni) jak dla mnie wina leży po stronie aku bo dziwne jest to żeby tak krótko trzymał pewnie jakaś celka w środku poszła i jeszcze jedno jak z rana go odpalam to podświetlenie zegarów jest ciemniejsze przez niedoładowany aku dopiero po przejechaniu 10 km jest normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...