radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Witam wszystkich mam problem z autem jak chce odpalić auto to świeci się pomarańczowa kontrolka wykrzyknik w kółku ze strzałką a jak chce odpalić auto to nawet silnik nie zakręci i w dodatku wskazówki podskakują dodam że chwile przed problemem myłem auto proszę was koledzy o pilną pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid2300 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Nie coś z akumulatorem przypadkiem ?? lub masą rozrusznika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Wszystko jest dobrze podłączone tak jak powinno. Przy aku nic nie grzebałem i przed chwilą sprawdzałem połączenia i wszystko jest git może jakieś zwarcie woda zrobiła lub komputer zalało??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christopherek 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 podłącz miernik i zerknij w jakim stanie masz akku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Mi się wydaje że wina nie leży po stronie aku jak dzisiaj z rana odpalałem auto to bez problemu odpalił i wcześniej jak jeżdziłem to palił od strzała i co by tak nagle wysiadł aku czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Kolego sprawdz komputer na podszybiu, mozliwe ze kanal odplywowy sie zapchal i woda go zalala. Musisz odkrecic 4 srubki torx , trzy sa widoczne jedna ukryta pod ośką wycieraczki. Pod ta pokrywka jest komputer a pod nim przekazniki , modul komfortu i bezpieczniki. ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- Niestety ale nie ty pierwszy bys zalal komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Wielkie dzięki za info jutro biorę się za demontaż jak coś to dam znać. Aha bym zapomniał powiedzcie mi jeszcze jakie muszę wykonać czynności po zalaniu kompa co dokładnie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zax 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Mi się wydaje że wina nie leży po stronie aku jak dzisiaj z rana odpalałem auto to bez problemu odpalił i wcześniej jak jeżdziłem to palił od strzała i co by tak nagle wysiadł aku czy to normalne? U mnie tak sie własnie stało , wymieniłem akumulator i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 No widzę że znowu wydatki się szykują hehe. Dzięki zax za podpowiedz myślałem że to wina kompa a tak na marginesie jaki aku polecacie jaka moc rozruchowa i firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Słaby aku u mnie przy dużych mrozach tak się działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 No widzę że znowu wydatki się szykują hehe. Dzięki zax za podpowiedz myślałem że to wina kompa a tak na marginesie jaki aku polecacie jaka moc rozruchowa i firma? Poczytaj to: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-akumulator-kupic-102739/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jestem ci wdzięczny za ten link dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam dzisiaj zmierzyłem miernikiem elektrycznym wartość prądu na moim aku i wyszło 11,44 czy to dobra wartość? Przypomnę że mam problem z odpaleniem auta i nie wiem teraz co robić czy wymieniać aku czy może problem leży w czymś innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Taki prąd jak podałeś jest za mały prawdopodobnie przy grzaniu świec masz jakieś 10,5 V, a przy próbie rozruchu 9,5 V. Tak mniej więcej normalny stan naładowania to 12,6 V. Ja zamiast kupować od razu nowy aku, bym go naładował prostownikiem i później obserwował czy wszystko ok., czy raczej nie. Jeszcze sprawdź prąd ładowania alternatorem (+/- 13,9 V - 14,5 V), bo czasem może być niedoładowywany podczas jazdy. Lub jeśli robisz krótkie trasy to aku się rozładuje do takiego stanu jak to u Ciebie aktualnie, szczególnie tą porą roku - zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Podejedź do jakiegoś warsztatu/serwisu niech ci sprawdzą sprawność akumulatora i będziesz wiedział na czym stoisz. Możesz go podładować i obserwować, jak kolega powyżej pisze, ale nie masz pewności, że w najmniej oczekiwanym momecnie już w ogóle nie odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ja przed pojechaniem do serwisu na sprawdzenie sprawności akumulatora i tak bym go podładował, gdyż ten test sprawności strasznie obciąża, a przy niskim prądzie i maksymalnym obciążeniu aku może paść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radio22 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Naładowałem aku prostownikiem i po naładowaniu wartość jest dobra jakieś (12,5V w stanie spoczynku) a przy pracy silnika ( 13,4-14,5V ) czyli alternator ładuje. W ten sam dzień zrobiłem trasę jakieś 200 km i na drugi dzień po 3 krotnym nagrzaniu świec auto nie odpaliło dopiero za 2 podejściem odpalił dodam że na dworze było (-5 stopni) jak dla mnie wina leży po stronie aku bo dziwne jest to żeby tak krótko trzymał pewnie jakaś celka w środku poszła i jeszcze jedno jak z rana go odpalam to podświetlenie zegarów jest ciemniejsze przez niedoładowany aku dopiero po przejechaniu 10 km jest normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Aku do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Dokładnie, aku już umarło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się