norbi3000 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Koledzy miałem okazję ostatnio podłączyć komputer pod moje B8 i odczytałem takie oto dane: mam pytanie czy jest tam pokazany stan filtra cząstek stałych i jeżeli ktoś się orientuje w jakim on jest teraz stanie ??? z tego co widzę to ostatnia regeneracja miała miejsce 247 km temu, mniej więcej kojarzę gdzie wtedy jechałem i tu mam pytanie czy podczas regeneracji filtra samochód jakoś inaczej się zachowuje i czy pokazuje się jakaś kontrolka na desce, ponieważ ja nic co by odbiegało od normalnej pracy wtedy nie zauważyłem, sorry za taki elaborat, ale w tej kwestii jestem zielony, z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
przemek4net Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 przejechalem ponad 100tys km i przyuwazylem wypalanie jedynie kilka razy. W czasie jazdy na trasie bez szans.. w korku ja stoisz to podnosi troche wolne obroty (i wsio) Pozdrawiam, Przemek
.Pablo. Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Filtr jest ok u ciebie. Co do wypalania to filtr dopala się sam i nie daje znaku kierowcy. Jeśli za mocno się zapcha wtedy wyskakuje ikonka filtra na fisie i trzeba przeprowadzić procedurę wypalania podczas jazdy. Wszystko opisane na forum.
norbi3000 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 przejechalem ponad 100tys km i przyuwazylem wypalanie jedynie kilka razy. W czasie jazdy na trasie bez szans.. w korku ja stoisz to podnosi troche wolne obroty (i wsio)Pozdrawiam, Przemek wlasnie 247 km temu jechalem w trasie do Wawy, wiec dlatego nie moglem tego zauwazyc ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- Filtr jest ok u ciebie. Co do wypalania to filtr dopala się sam i nie daje znaku kierowcy. Jeśli za mocno się zapcha wtedy wyskakuje ikonka filtra na fisie i trzeba przeprowadzić procedurę wypalania podczas jazdy. Wszystko opisane na forum. dzieki za diagnoze filtra, a mozesz mi napisac na ktory wskaznik mam patrzec na ten przy, ktorym aktualnie mam wynik 11,90 g czy ten pod nim gdzie wynik jest 9,31 g czy jeszcze na inny wskaznik, a i jaka jest norma (tzn. ile gramow kwalifikuje filtr do calkowitej wymiany) ???
feti Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Bardzo łatwo wyczuć, że filtr jest w trybie wypalania... auto robi sie bardziej zrywne, głośniej troszkę chodzi, tak jakby tlumik był lekko dziurawy i czasem po prostu śmierdzi jak sie wyjdzie z samochodu taką jakby palona gumą, obroty na biegu jalowym trochę skaczą (czuć czasem takie lekkie szarpniecie). Może ten zapach jest tylko u mnie, bo miałem awarię poprzedniego silnika i filtr mógł po tylku dostać. Prawdopodobnie jego przód mam stopiony. Nie mniej jednak, reszta powinna się zgadzać. Wysyłane z mojego GT-P3110 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się