marchucik Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Witam , posiadam audi a4 b7 2007 rok z silnikiem BPW 140km- silnik padl moje pytanie jeste: 1. jaki nejlepiej silnik kupic i zamontowac do tego auta? 2.jakie warsztaty polecacie na podkarpaciu ktore mogly by sie tym zajac (okolice rzeszowa) i ogolnie prosze o kontakt na pw z kims kto zmienial ten silnik BPW
feti Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Witam , posiadam audi a4 b7 2007 rok z silnikiem BPW 140km- silnik padl moje pytanie jeste:1. jaki nejlepiej silnik kupic i zamontowac do tego auta? 2.jakie warsztaty polecacie na podkarpaciu ktore mogly by sie tym zajac (okolice rzeszowa) i ogolnie prosze o kontakt na pw z kims kto zmienial ten silnik BPW Ja jestem miesiąc po wymianie tego silnika. Generalnie potrzebujesz silnika 8v montowanego poprzecznie. Wymieniłem go na BGW, tylko on występuje w passatach b5 fl, ale pasuje. Ten silnik jest bez walkow i imbusika, za to ma dpf. Cały osprzet silnika możesz przełożyć z jednego do drugiegom motoru. Koszt takiego silnika to 2900 zl. Do tego założyłem turbo, sprzęgło i dwumas z silnika brd. Po programie mam 183 konie, ale jeszcze kilka rzeczy mam do poprawy. Generalnie jestem zadowolony z tej podmiany. Wysyłane z mojego GT-P3110 za pomocą Tapatalk 2
marchucik Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 tylko ze ja mam skrzynie multicronic. przeszkadza to w czyms? czy pasuje jeszcze jakies silniki nowsze? z nowszych modelowo aut? ( chodzi mi o przebieg)
feti Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 tylko ze ja mam skrzynie multicronic. przeszkadza to w czyms? czy pasuje jeszcze jakies silniki nowsze? z nowszych modelowo aut? ( chodzi mi o przebieg) Chyba ze skrzynią nie będzie problemu. Podobno pasuje jeszcze silnik od jakiegoś Mitsubishi z nowszych roczników. W tym wątku: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kupno-silnika-2-0tdi-da-sie-uniknac-loterii-258081/index3.html peter22 pisał, że włożył właśnie taki silnik. Reszta silników poza BPW, które mogłyby podejść to 1.9 AWX, AVF, itd..
marchucik Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 chyba ze kupic dalej silnik BPW z malym przebiegiem ?
feti Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie... ja dlatego go nie wkładalem... tylko BGW. kupiłem motor z 2004 roku niby z przebiegiem 140 tys. I tak mniej niz miałem na poprzednim. Swój samochód robiłem u pana Jarka Tarkowskiego w Sulejowku pod Warszawą. Znają sie na rzeczy, juz nie raz to robili. Od razu cały kupiony silnik sprawdzili, itd. Specjalnie z Lublina zamawialem lawete żeby oni mi to robili (2zl / km). Moze warto do nich zaprowadzić to ogarną temat. //edit Przeczytaj jeszcze mój wątek po awarii http://a4-klub.pl/showthread.php?t=256974 Jeszcze powiedz dlaczego chcesz robić swapa? Co uległo awarii w starym silniku? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
marchucik Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 mechanik powiedzial ze jest pekniety... wiec zostaje tylko wyniama na nowy?
Rabbi Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie... ja dlatego go nie wkładalem... Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 koszt poprawy imbusa na bezawaryjny to ok 800zł.(większy twardszy imbus+poszerzone,utwardzone gniazdo) więc zmiana silnika na inny model tylko z powodu imbusa nie jest konieczna i sensowna. kolego marchucik poszukaj świeżego BPW z małym przebiegiem,popraw imbusa(większy imbus+utwardzenie gniazda) i po krzyku.
feti Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 To jest pchanie się w kolejne koszty. Bo po pierwsze BPW są drogie - handlarze to wykorzystali i ceny tego silnika są spore. Wątpię czy za 800 zl poprawi imbus, bo od pierwszego takiego moda minęło trochę czasu wiec za takie cos trzeba liczyć x2. BPW mają to do siebie że przy pewnym przebiegu do wymiany jest układ wałek rozrządu, popychacze, itd (już to przerabialem, koszt w aso 3500). Szukałem na necie bpw kilka tygodni i nie było żadnej oferty która wzbudzilaby moje zaufanie. Nie żałuję że wstawilem bgw bo chociażby kosztował tyle z turbina co sam bpw. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rabbi Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Wątpię czy za 800 zl poprawi imbusWysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 nie masz co wątpić bo u nas chłopak za 800zł robi modyfikację imbusa jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PW - podam adres i telefon do gościa .natomiast co do cen BPW to masz rację.CENY CHORE ,ale czasem się coś trafia na allegro plusem BGW jest to że nie ma wałków i imbusa,minusem rok produkcji 2003-2005.
niestandardowy Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Rabbi Mordechaj - z jakiej miejscowosci jestes? to w profilu moglbys uzupelnic... a chodzi mi o imbusik...
sm402 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie... siejesz niepotrzebny ferment wśród nowych nabywców 2,0 TDI- pisząc bzdury. Problem dotyczy wszystkich silników 2,0 z wałkami, niezależnie od tego, czy będzie 8V, czy też 16V. Jestem jak do tej pory śzczęśliwym posiadaczem BPW po swapie pompy oleju, ba nawet z DPF, nigdy nie stanął, nie zapchał się DPF, nie miałem problemów z dwumasem, po weryfikacji wałka rozrządu wszystko OK, dziś mam nakulane 230 tyś. km
niestandardowy Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 ha, a ja mam 255 tyśiecy na ori imbusiku i ten temat mnie troche meczy, sm402 a swap pompy oleju robiles wg opisu jaro?
feti Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Ja też byłem praktycznie zadowolony z bpw do czasu awarii. Chociaż to była wina turbiny, tylko problem sie zrobił ze znalezieniem pewnego silnika i w dobrej cenie. Od handlarzy na allegro nie uśmiechało mi się kupować jak zrobili niby "profesjonalny" remont. Wiele osób mi właśnie przed swapem doradzalo żeby włożyć inny silnik. W końcu trafilem na jaro4444 który pomógł mi bardzo w tym wszystkim. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rabbi Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Rabbi Mordechaj - z jakiej miejscowosci jestes? to w profilu moglbys uzupelnic... a chodzi mi o imbusik... Kielce kolego niestandardowy a z imbusem nie ma żadnej większej filozofii.gość wymienia imbus na większy i twardszy,gniazdo poszerza i utwardza i po krzyku.ma się trzymać. ja u siebie miałem zrobione w sierpniu 2011 i jest ok.Jedyny mankament to czas,gdyż niektórym robił i 2 tygodnie. a jeśli chodzi o silnik BPW to ja raczej złego słowa nie mogę powiedzieć,gdyż razem z popawianiem imbusa wywaliłem DPF od razu po zakupie,program i auto śmiga aż miło. wiadomo że lepiej byłoby kupić i nic nie przerabiać,ale ciężko dziś znaleźć motor diesla bez jakichś wad:kwasny:.czasy starego poczciwego 1.9 tdi bezpowrotnie się skończyły.teraz koncernami rządzą księgowi i auta mają się psuć
NYNA Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Po co kombinować i rzeźbić w g....e jak można wrzucić odrazu silnik bez wad i jeździć spokojnie, a tu jak nie imbus to głowica to znowu rumuńskie turbo itd.
Rabbi Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Po co kombinować i rzeźbić w g....e jak można wrzucić odrazu silnik bez wad i jeździć spokojnie, a tu jak nie imbus to głowica to znowu rumuńskie turbo itd. no fakt,trochę pierd*lenia jest. ale gdyby trafił na świeże BPW to o imbusa,głowicę i "rumunkę" się nie musi martwić do 200tyś przebiegu.tylko coraz ciężej trafić taki egzemplarz ---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ---------- ale może tak nie będę zachwalał BPW bo mi się jeszcze spierdzieli.tfu,tfu
Damian0911 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Swój samochód robiłem u pana Jarka Tarkowskiego w Sulejowku pod Warszawą. napisz jeszcze ile od Ciebie wzieli? Ja u nich dwa lata temu za wymiane sterownika silnika i kodowanie imo w b5 zapłaciłem 560zł
feti Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Zapłaciłem 1000 zł za usługę. A zrobiony miałem przy okazji rozrząd. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
sm402 Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 ... sm402 a swap pompy oleju robiles wg opisu jaro? tak i w Sulejówku:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się