rychu_225 0 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Sluchajcie powiedzcie mi ze takie zurzycie klasyfikuje sie do wymiany czy jeszcze mozna jezdzic. Objaw to nierowna praca silnika na biegu jalowym jak i podczas jazdy odczuwalne sa delikatne wibracje. przebieg auto to na liczniku 252km. Poradzice co robic. oleju co dziwne nie bieze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Nic tu nie widać zdjęcie źle zrobione.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 A wyczuwasz coś pod ręką, może jakiś próg ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu_225 0 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 nic nie wyczuwam tylko te wytarcia sa jak widac a na walku rozrzadu sa takie przebarwienia o kolorze rudawym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nic nie wyczuwam tylko te wytarcia sa jak widac ... fajnie odpisane - nic nie wyczuwam ale "te wytarcia" - jakie wytarcia skoro nic nie wyczuwasz ? Przebarwienia to nie zawsze wytarcia - trochę trzeba sprecyzować co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster151 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Sam walek w sobie moze byc lekko rudawy... Wazniejsze sa popychacze hydrauliczne, jesli sa na nich wglebienia lub "sprezynuja" to sa do wymiany. Walek moze byc rudawy, niebieski, brazowy wlasnie od wycierajacych sie popychaczy. Jesli Ci nie odbija w puszcze od filtra to smialo smigaj. Nie ma sensu tego wymieniac zanim "naprawde" padnie. Ja bym na twoim miejscu gdzie indziej szukal przyczyny twoich objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu_225 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 To co to moze byc. W czym jest problem. dodam ze jest jeszcze buczenie podcas jazdy i wibracje na postoju. nie wspomialem ze reanimowalem zaworek n18 bo byl caly zadzerwaily. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 nie równa praca moze byc spowodowana juz kończącymi sie pompkami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hatek 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 nie równa praca moze byc spowodowana juz kończącymi sie pompkami.. Tak jak kolega napisał sprawdz Vagiem wartości na pompkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 trzęsące sie PDeki to zmora naszych A4 przyczyną może byc wałek + szklanki, pompki, uszczelnienie pompek, dwumas, nieszczelny dolot, i milion innych spraw, znam goscia który wymienił wszystko to co wymieniłem wsadził jakies 7 tysi i auto dalej zarzuca Tez zaczynam walkę z trzęsącym sie silnikiem na pierwszy rzut idzie wałek, szklanki i uszczelnienie PD, jesli nie pomorze podniose delikatnie obroty jałowe i problem nie bedzie odczuwalny choc dalej bedzie wystepował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hatek 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 trzęsące sie PDeki to zmora naszych A4 przyczyną może byc wałek + szklanki, pompki, uszczelnienie pompek, dwumas, nieszczelny dolot, i milion innych spraw, znam goscia który wymienił wszystko to co wymieniłem wsadził jakies 7 tysi i auto dalej zarzuca Tez zaczynam walkę z trzęsącym sie silnikiem na pierwszy rzut idzie wałek, szklanki i uszczelnienie PD, jesli nie pomorze podniose delikatnie obroty jałowe i problem nie bedzie odczuwalny choc dalej bedzie wystepował. jeszcze dorzuć poduszki pod slilnikiem i skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 mozna dodac jeszcze plecionkę wydechu i zatkanego kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Daj jakieś porządne zdjęcia bo z tego nic nie można powiedzieć o wałku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zwróć uwage szczególnie na krzywki od wydechu, sa one bardziej narażone na zużycie i szybciej sie zużywają, wbrew pozorom najpierw wyciera sie okrągłą stona wałka a nie sama krzywka. Sprawdź tez szklanki, robi sie to tak ze gdy krzywka wałka jest w górze, trzeba nacisnąć nie ostrym narzędziem na szklankę, powinna być wmiare twarda i nie powinna sprężynować. Przed sprawdzeniem odpal silnik na pare chwil zeby szklanki napełniły sie olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się