kujawaPGN Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 na razie jakoś ten 5 bieg do mnie nie przemawia... ani 4 ;D
CZIKITA Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 Jak masz seryjny zawias koze i felgi 17 z szerokim kapciem to jest miodzio polecam frajda jak bmw
CZIKITA Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 O widzisz to weź się rozpędź po zakrętach i zobaczy czy auto podczas granicy przyczepności kuł nie leci prosto zamiast skręcać bo ciekawy jestem jak gwint się przy większych prędkościach zachowuje bo widomo ze w niskich to idzie jak po szynach jakie masz odczucia w tym kierunku ?
kujawaPGN Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 na tą chwile mogę jedynie powiedzieć, że w zakrętach trzyma się jak przyklejony, a nie miałem jeszcze okazji sprawdzić co sie dzieje na granicy przyczepności...
CZIKITA Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 No to sprawdź jak będzie okazja strasznie jestem ciekawy
Pawel_M Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 No to sprawdź jak będzie okazja strasznie jestem ciekawy Zanim kolega sprawdzi to ja mogę odpowiedzieć, jak w każdym aucie im niżej a przez to twardziej tym auto zachowuje się bardziej nerwowo przy przekraczaniu granicy przyczepności
CZIKITA Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 No to sprawdź jak będzie okazja strasznie jestem ciekawy Zanim kolega sprawdzi to ja mogę odpowiedzieć, jak w każdym aucie im niżej a przez to twardziej tym auto zachowuje się bardziej nerwowo przy przekraczaniu granicy przyczepności No to by się zgadzało że się nie da oponować bokami jak nisko było
Pawel_M Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 No to sprawdź jak będzie okazja strasznie jestem ciekawy Zanim kolega sprawdzi to ja mogę odpowiedzieć, jak w każdym aucie im niżej a przez to twardziej tym auto zachowuje się bardziej nerwowo przy przekraczaniu granicy przyczepności No to by się zgadzało że się nie da oponować bokami jak nisko było U Ciebie był trochę inny problem, mianowicie sprężyny powinno się zakładać kompletami (4szt ) ponieważ wystarczy że przód nie zgra się ( powiedźmy twardością sprężyn ) z tyłem i już auto będzie się źle prowadziło....
CZIKITA Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 Kolego ale ja wymieniłem 4 sztuki z przodu jeszcze mam twardziele i nie prowadzi się idealnie ale lepiej niż oststnio
Pawel_M Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Jak założysz 4szt takich samych to dopiero zobaczysz różnicę - nie mówimy oczywiście o normalnej jeździe po mieście tylko jak to nazwałeś granicy przyczepności...
CZIKITA Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 Powiem ci że najwięcej czuć jak pogrzebiesz w przodzie jak zatwardo to nie idzie skręcać tylko jest podsterowny :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się