Skocz do zawartości
IGNOROWANY

13 cm od nadkola do opony - zdjęcie. Pomocy


czornycinek

Rekomendowane odpowiedzi

po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak :

SDC11438.jpg

Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał sie do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze... tragicznie to wyglada :facepalm:

Może poprostu założyłeś sprężyny od innego silnika? Większego? I one są wtedy twardsze i Twoje auto nie siadło jak należy, jak dobierałeś sprężyny?

Bo tak jak teraz to nie możliwe żeby az tak wysoko stał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze lipa na maxa :kwasny: ciekawa sprawa bo napewno nie sa ori do Twojego wozu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta zawiecha jest od jakiegoś duzego diesla

żle doprałes springi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta zawiecha jest od jakiegoś duzego diesla

żle doprałes springi

byly z autem... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie chcialem to napisac jakby byla bez silnika.Tył siedzia tak jak na 1BA a przod to nie wiadomo co:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istnieje, poczytaj http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-dobierac-zakres-mas-osi-136448/

sprawdz oznaczenia na sprezynach to się dowiesz do jakiego silnika, to ze takie dorzucił to nie znaczy ze są odpowiednie, moze złe kupił i dlatgo obnizał.

na tak wyciągnietym amorku to go raczej niszczysz, a no i zmien mechanika, kto dokreca wahacze na podnosniku :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak :

http://s23.postimage.org/8utb2gckn/SDC11438.jpg

Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał sie do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc

tak btw.wahacze dokreca sie jak samochod stoi na kolach,w takiej pozycji jak maja pracowac, a nie na podnosniku

tak jak pisze kolega jest prawidłowo :wink:

OT

btw jak mi, który na śląsku powie ,że mam kozę to mu wyebie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano tak :kwasny:

:decayed:

---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:57 ----------

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osz...curva...Arturku w tym przypadku chyba wjadę moim pod niego:grin:

a do skręceń wahaczy nigdy nie dokręcać na podnośniku...tylko na kołach jak stoi. A co do tego allroad'a...tylko wytłumaczenie można znaleźć w źle dobranych springach:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...