Skocz do zawartości
IGNOROWANY

13 cm od nadkola do opony - zdjęcie. Pomocy


czornycinek

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma :wink:

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ----------

ten sportowy zawias wygląda na 1be więc luzik :wink:

na pewno nie ma? może jeszcze ktoś wypowie się na ten temat. Nie to nie 1be jest to zawias TA-Technix -40mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem jeśli założysz tą zawiechę -40 to nie zauważysz szybszego zużycia wahaczy, chociaż zawieszenie będzie bardziej obciążone, co innego jakbyś mega zglebił auto, myślę, że powinieneś założyć te springi i pamiętaj dobry wahacz i odpowiedni montaż to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mają na myśli że "wygląda jak 1BE" .

piszesz że Technix -4 cm ? no to raczej nie było dedykowane do B5 - jest wysoko przecież :wink:

Kiedy w astrze QP założyłem -4 cm to w ogóle nie było szpary między oponą a nadkolem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok

dokładnie...jak Ci jeszcze raz tak skręci zawiechę, to poprostu ja bym się nie zastanawiał...i yebnął mu dolnym bananem w łeb:facepalm::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mają na myśli że "wygląda jak 1BE" .

piszesz że Technix -4 cm ? no to raczej nie było dedykowane do B5 - jest wysoko przecież :wink:

Kiedy w astrze QP założyłem -4 cm to w ogóle nie było szpary między oponą a nadkolem :naughty:

źle zrozumiałeś ta koza co teraz jest to niby oryginalne 1 ba . Te dwa zdjęcia co dałem wyżej to na TA-Technix -40mm tak jak auto stało wcześniej czyli nisko.

---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:31 ----------

jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok

dokładnie...jak Ci jeszcze raz tak skręci zawiechę, to poprostu ja bym się nie zastanawiał...i yebnął mu dolnym bananem w łeb:facepalm::decayed:

Czyli jak trzeba to zrobić podstawić coś pod oś i opuścić bo przecież z założonym kołem nie da rady dobrze podokręcać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały ....

Pogratulować :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

nie rozumiem wytłumacz kolego to dokładniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

nie rozumiem wytłumacz kolego to dokładniej

Odboje + osłony amortyzatorów, coś w tym stylu:

3051834015

Ale powinieneś sprawdzić sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o tależyk amortyzatora, może być głębszy lub płytszy a to na nim opiera się sprężyna (ty masz zapewne za płytki i sprężyna podniosła do góry auto)

vwtylbudowa.jpg

---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:27 ----------

kompletne_1_BE_2.jpg

a tak wyglądało jak miałem za głęboki tależyk i za mocno usiadł przód - zamiast -20mm względem serii to około - 40 do 50 mm :kwasny:

przod_1_BE.jpg

a4_1_BE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o tależyk amortyzatora, może być głębszy lub płytszy a to na nim opiera się sprężyna (ty masz zapewne za płytki i sprężyna podniosła do góry auto)

Aaa to sorry, źle zrozumiałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

Wydaje mi się że kolega ma rację..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

Wydaje mi się że kolega ma rację..

Chyba jednak nie ma. Bo ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny a nie tylko sprężyny. Chyba że ma to jakieś znaczenie to dodam że z przodu po lewej stronie talerzyk amortyzatora (i cały amortyzator ) jest przekręcony o 180 stopni czyli w kierunku silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.

Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA :wink:

Wydaje mi się że kolega ma rację..

Chyba jednak nie ma. Bo ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny a nie tylko sprężyny. Chyba że ma to jakieś znaczenie to dodam że z przodu po lewej stronie talerzyk amortyzatora (i cały amortyzator ) jest przekręcony o 180 stopni czyli w kierunku silnika

ja też zmieniałem cały komplet tylko od przedlifta i miałem taką sytuację. Przełożyłem tależyk od moich poliftowych amortyzatorów i wszystko wróciło do normy.

Powodzenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...