Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

jak wymienić sprężyny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kurde to chyba odpuszcze temat.

śruba nie wyszła po uderzeniach młotkiem. chyba że pofukam jeszcze wd 40 i za kilka dni spróbuje.

A przy odkręcaniu śruby od wahaczy to mam podnieść jakoś zawieszenie czy ma to swobodnie zwisać i odkręcać?

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ----------

a jak bym odkręcił wachacze u głowy amortyzatora? da radę czy za mało tam miejsca?

beztytuuwodw.jpg

Opublikowano
dziś zabrałem sie za wymiane spreżyn. i miałem problem z odkreceniem śruby trzymającej wahacze? jest na nia jakis sposób? nie chce wgl ruszyć ani w jedną ani w drugą.

Której śruby nie mogłeś odkręcić? Tej co trzyma górne dwa wahacze od kupy? Trzeba było ją przeciąć i wybić. To wyciąganie zwrotnicy było zbędne :doh:

To co zaznaczyłeś w kółko nie musisz odkręcać bo po co? Odkręcasz amortyzator na dole od wahacza dolnego prostego i dwie śrubki w górnym mocowaniu i wyciągasz amortyzator.

Opublikowano

Spokojnie nie jest, aż tak źle ! ja wymieniałem nie raz idzie szybko do momentu jak się nie okaże, że śruby są zapieczone mi już się zdarzyło rozwierać masakra ;/ ale co zrobić takie przypadki się zdarzają;p

Opublikowano
dziś zabrałem sie za wymiane spreżyn. i miałem problem z odkreceniem śruby trzymającej wahacze? jest na nia jakis sposób? nie chce wgl ruszyć ani w jedną ani w drugą.

Której śruby nie mogłeś odkręcić? Tej co trzyma górne dwa wahacze od kupy? Trzeba było ją przeciąć i wybić. To wyciąganie zwrotnicy było zbędne :doh:

To co zaznaczyłeś w kółko nie musisz odkręcać bo po co? Odkręcasz amortyzator na dole od wahacza dolnego prostego i dwie śrubki w górnym mocowaniu i wyciągasz amortyzator.

nie mogłem odkręcić tej śruby co trzyma wahacze ale nie wyciągałem zwrotnicy. to zdjęcie z allegro. pytam tylko czy dam radę odkręcić te śruby co zaznaczyłem mając zamontowaną zwrotnicę?

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

Spokojnie nie jest, aż tak źle ! ja wymieniałem nie raz idzie szybko do momentu jak się nie okaże, że śruby są zapieczone mi już się zdarzyło rozwierać masakra ;/ ale co zrobić takie przypadki się zdarzają;p

rozwiercanie to juz nie fajna sprawa. nie chcialbym do tego momentu dochodzic.

Opublikowano

jesli ta sruba nie idzie to oznacza ze tej juz nic nie pomoze ani udar ani wybijanie :kwasny: urwiesz lepek i tyle potem trzeba rozwiercac... zostaw ja i wyciagaj cala zwrotnice bez problemu dasz rade b b5 jest zeliwna zwrotnica to sie sryba nie zapieka a w b6 jest alu i sa problemy robilem to setki razy i w 90procentach wyjmowalem zwrotnice mniej zabawy juz walka ze sruba... odkrecasz gore pod maska a z dolu jak masz sciagacz do swozni to swoznie ale jest tam ciasno albo odkrecasz dolne wahacze i wyjmuszesz zwrotnice z wahaczami i potem odkrecasz amorka z gniaz i masz juz gotowe do przekladania springow pod warunkiem ze masz sciagacz do springow...

tyl to juz szybciej idzie odkrecasz stabilizator wahacz (tylko uwazaj na srube wachacza ma podkladke do ustawiania kata pochylenia kola ) zaznacz jej polozenie markerem obrysuj ja... zacisk tez jak chcesz mozesz zwalic to lepsze dojscie bedzie. nastepnie delikatnie wachacz napnij breszka w dol i sprezyna juz twoja :wink: dolne i gorne mocowanie amorka i zdemontowany zawias... filozofii w trym nie ma :wink: powinno co to zajac ze 4h z piwkiem:decayed::decayed: Powodzenia:naughty:

Opublikowano

To w końcu odkręciłeś tą nakrętkę tylko śruby nie możesz wybić tak?

A to co zaznaczyłeś to odkręcisz ale śruba nie wyjdzie i nic ci to nie da.

Opublikowano

tak dokladnie nakretka to idzie normalnie ale to ze zwrotnica jest alu a sruba stalowa to powstaje osat w polaczeniu z utleniajacego sie alu i sruba sie zapieka to bardzo powszechne i trzeba to sposobem heh

Opublikowano
To w końcu odkręciłeś tą nakrętkę tylko śruby nie możesz wybić tak?

A to co zaznaczyłeś to odkręcisz ale śruba nie wyjdzie i nic ci to nie da.

dokładnie. nakrętka poszła bezproblemu ale problem z wybiciem śruby.

własnie o to pytałem czy ta śruba wyjdzie ale zdawało mi się że mało tam miejsca i dla pewności pytam. czyli nic tylko wybić śrubę mi pozostaje.

Opublikowano

kilka razy jak przyjechal ktos z urwanym lebkiem od tej sruby i szukal pomocy to demontowalem zwrotnice i wcale latwo jej nie idzie wybic zadne grzanie nie wchodzi w gre tak jak to sie w starych zawieszeniach robi bo aluminium inaczej sie rozpreza niz stal..

Opublikowano

A jak wam powiem ze wymieniłem dzisiaj u siebie 2 spręzyny w 1.5h :) bez rozpinania wachaczy odkręcając w sumie 3 śruby od amora :)

Jest dobry patent na wyciągnięcie amorka bez rozpinania wachaczy :) Wystarczy wyciągnąć 2 zaślepki na kielichach odkręcić 2 x M8 i jednąna dole breszka wachacz do dolu i amorek na wierzchu :)Nie wiem jak to w B6 jest ale pewnie też się tak da :) Mogłem zrobić fotostory:) ale wylecialo mi z glowy :P

Pozdro :)

PS :

Sorry za odkop :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...