Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ogrzewania, wszystkie węże ciepłe tylko nie od ogrzewania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem świeżo po wymianie LPG na nowe i mam pewien problem z ogrzewaniem w aucie :/

Otóż zapewne cały układ chłodzenia działa prawidłowo (trzymie ~90*C nawet przy butowaniu) węże przy chłodnicy wrzące, węże do LPG także ale gdy dotykam tych obok akumulatora to są "ciepłe".

Po odkręceniu korka na ciepło słychać świst więc cisnienie jest.

Nawet zasłoniłem pół chłodnicy z przodu - ale nic to nie dało.

Płynu w zbiorniczku przy MAX.

Układ bez klimatyzacji. Od czego zacząć ?

Opublikowano

Konieczne będzie odpowietrzenie nagrzewnicy. Ściągnij lekko prawy przewód (bliżej kierownicy) do momentu aż odsłoni się niewielka dziurka w rurce nagrzewnicy. Jest to ujście powietrza z nagrzewnicy. Jak zacznie lecieć płyn bez bąbelków powietrza zmontuj i sprawdź czy nastąpila poprawa.

Opublikowano

na wstępie ogrzewanie na max i krótka przejażdżka

Opublikowano

Może coś pomyliłem :embarrassed:ale wskazówka odnośnie sposobu odpowietrzenia na pewno się przyda.

Opublikowano

Chyba będzie to nagrzewnica - odpowietrzyłem porządnie. Rura prawa co idzie do grodzi jest ponad ciepła (nie to co inne rurki np przy parowniku w LPG) i powietrze leci lekko ciepłe tj nie ciepłe takie chłodne.

Myślę że będzie nagrzewnica przytkana albo poprostu stara..

Opublikowano

Jak już zdiagnozujesz, że to nagrzewnica, to odpowietrz porządnie..i jak nic to nie da, dalej będzie letnie leciało, to wąż pod ciśnieniem i płukanie nagrzewnicy.

Opublikowano
Jak już zdiagnozujesz, że to nagrzewnica, to odpowietrz porządnie..i jak nic to nie da, dalej będzie letnie leciało, to wąż pod ciśnieniem i płukanie nagrzewnicy.

Wszystko było ok dopóki nie przegazowałem auta do ~6000 obrotów i znow zimne powietrze leci...

Opublikowano

to moze rzeczywiscie uszczelka pod glwica, wieksze obroty=wieksze cisnienie i jak jest maly przedmuch w uszczelce jest to pakuje do ukaldu chlodzenia i zapowietrza

Opublikowano

A wogole na zapalonym silniku jak zdejmuszesz waz od nagrzewnicy to leci plyn ?? wedlug mnie albo zapowietrzony dalej albo zapchana nagrzewnica ale to zrob jak pisali waz z wodsa pod cisnieniem w nagrzewnice i przeplukaj

Opublikowano

sprawa wygląda tak - prawdopodobnie zapchana nagrzewnica.. węże są nadal ciepłe ale nie przepuszcza przez nie płynu..

Ciśnienie jest płyn leciał słabo ale leciał trzeba było znow ostro odpowietrzyć (przepchać płyn) i znow jest ciepło..

Przepłukiwałem przed zimą nagrzewnicę. Ale chyba wiosną się za to zabiorę..

Opublikowano

Kup sobie odkamieniacz wpuszczaj go do nagrzewnicy podpinaj wąż z wodą i porządnie przepłucz, wymień też korek w zbiorniczku od jego trzymania też zależy ogrzewanie.

Opublikowano

tz jak ? wlać do nagrzewnicy odkamieniacza i zostawić czy wlać odkamieniacza ogólnie do przewodów i się przejechać i wymienić płyn ?

---------- Post dopisany 16-03-2013 at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 14:23 ----------

Chyba na 99% to uszczelka pod głowicą...

Przy ostrej jeździe sprawdziłem przewody - sztywne i twarde...

Za 2 - 3 tygodnie mechanik mi to sprawdzi i oszacuje :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...