freezblock Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Witam Po wymianie peknietego przewodu hamulcowego i wymianie klocków z przodu, chcieliśmy odpowietrzyć hamulce kompresorem, przepchnąć płyn, okazało sie, że jest pęknięty zbiorniczek płynu hamulcowego w górnej części i jest niewielka szpara, odpowietrzanie kompresorem wiadomo sie nie udało, zrobiliśmy to "ręcznie", jednak pedał dalej jest miękki i słabo hamuje. Czy winą słabego hamowanie i miękkiego pedału może być pękniety zbiorniczek ? (nie trzyma ciśnienia czy cuś ? ) Czy poprostu źle odpowietrzone ? Czy ewentualne klejenie wchodzi w grę czy tylko wymiana ? Z góry dzięki za odpowiedź. Pzdr 1
MATIUS Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 kup nowy zbiorniczek i będzie po problemi może to mieć chyba wpływ bynajmniej ja przy wymianie tarcz klocków i płynu zobaczyłem również pękniety zbiorniczek i go wymieniłem .. nawet z racji tego żeby płyn nie łapał wilgoci a w b5 woda stoi czasem na zbiorniczku... koszt nie duży używka ok 20-30zł nowy 50-60 .
bialy986 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Też miałem pekniety,klejenie nic nie pomoże bo za duże ciśnienie jest.Uzywke kupiłem-też był wadliwy.Dostać nowy poza ASO jest ciężko,a tam kosztuje ok 200zl. wysłane za pomocą tapki
freezblock Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Napisałem posta w dziale kupie i odezwał sie kolega, ma byc jak nowy wiec biore i zobaczymy co z tego bedzie za 40 złociszy z wysyłką.
mech15 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 jakieś specjalne zabiegi przy wymianie zbiorniczka? on jest tylko na wcisk? odpowietrzanie konieczne?
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 w polifcie jest jeden szajs zrobiony z pompą dolot jest z boku pompy i jak sie wymienia zbiorniczek to zapowietrza sie pompa hamulcowa a potem przepycha sie powietrze do ABS-u i jest ch....jnia
mech15 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 czyli w przedlifcie ossysam płyn, wydzieram zbiorniczek i wciskam nowy?
kuubeek Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 podlacze sie z pytaniem - czy w aucie po 1 lifcie tj z 98 roku tez wystraczy tylko odessac plyn i wymienic zbiornik??
mech15 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 podlacze sie z pytaniem - czy w aucie po 1 lifcie tj z 98 roku tez wystraczy tylko odessac plyn i wymienic zbiornik?? z tego co dev pisał to chodzi o sposób połączenia z pompą, jeśli masz od góry to nie ma problemu
kuubeek Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 musze spojrzec bo nie pamietam...dzieki za wskazowke ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ---------- a tak na marginesie: macie jakis sposob na odessanie plynu?? strzykawką, czy moze jakims innym domowym sposobem??
bialy986 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Domowym sposobem to tak jak piszesz-strzykawka duża i jakiś wężyk gumowy żeby z dołu zebrać.W warsztatach to mają specjalną maszynke. wysłane za pomocą tapki
A4-Tomek Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Podłączam się po temat przy wymianie płynu zauważyłem, że mam pęknięty zbiorniczek i to tak poważnie. Płyn nie wycieka bo zbiorniczek suchy ale od strony szyby widać jak jest popękany na górnej połówce. Ojciec stary mechanik twierdzi że pęknięty zbiorniczek nie ma wpływu na poprawność hamowania ale ja myślę że jest w błędzie z tego co tu piszecie.
A4-Tomek Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 I to sa wlasnie starzy mechanicy Czyli mam szukać innego zbiorniczka dobrze że mam przed lifta to będzie łatwiej z wymianą z tego co pisaliście wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się