slimaczek89rz Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Mój kosztował 150 zeta / tłumik drgań/ 40 /rolka napinacza/ 100 / napinacz/ radzę wymienić pompę wodną 100.- pierścienie uszczelniające 2 szt x 14 ,- + kpl INA 350,- Gdzie zakłada się te pierścienie uszczelniające? na sylikonie można złożyć pompe?
z.i.o.m. Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Silikon to zły pomysł, wyciśnięty do środka przy montażu trafia do obiegu cieczy i zapycha co mniejsze kanaliki. Najlepiej poskładać na oryginalnych uszczelkach/oringach. Z pierścieniami uszczelniającymi chyba chodzi o simmerringi na wałkach rozrządu i wale korbowym, ale wtedy byłoby ich 3...
stomi Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Polecam też wymianę łożyska koła pasowego przy sprzęgle wiskotycznym, nikt o tym nie wspomina, nikt nie wymienia a jednak cały czas się kręci.
wjot1 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Panowie, mogę prosić o jakiś konkretny link do kompletu SKF do mojego 1.8 97r. ? Bo jest tego trochę na alledrogo i nie chciałbym kupic złego (1szy raz.) ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Czy takie coś będzie dobre? czy może brakuje jeszcze czegoś, co powinienem od razu wymienić? Rozrząd SKF + pompa PASSAT B5 1.8, Audi A4 A6 1.8 (3194588052) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
ja74687 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 A nie lepiej będzie jak np.: do jakiegoś sklepu podjedziesz i np.: kupisz komplet firmy INNA, a pasek GATES ?? Ja mam to włożone i spisuje się bez zarzutu Ale to tylko moja rada. I pompa wody nie jest w ADR na rozrządzie więc tak często jak rozrządu nie musisz jej wymieniać, ale jak to pierwszy raz to można by wimienić żeby nieć pewność że pochodzi następne 100 000 - 150 000 km A jeżeli chodzi o rozrząd to z tego powinien się składać : czyli z dwóch rolek (prowadząca i napinająca), napinacz hydrauliczny (czy tam tłumik drgań) plus popma wody (jak chcesz) i oczywiście pasek
ja74687 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Nie mechanicy mi wymienili ja aby części im dostarczyłem Za dużo roboty ja bym miał jak nigdy tego nie robiłem bo to trzeba cały przód samochodu rozłożyć żeby się do rozrządu dostać
wiatrol Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 wymiana rozrządu w silniku adr jest bardzo prosta ja niedawno zmieniałem sam zestaw ina + pasek contitech i rolki napinające pasek wieloklinowy oraz sam pasek pompy niezmieniałem
stomi Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Bo pompa wody nie jest na rozrzadzie ale żeby ją wymienić to rozrzad trzeba zrzucić. Wiatrol pasek w całości ci idzie po kole zebatym na gorze? zerknij http://a4-klub.pl/1-8t-212/rozrzad-aeb-roznica-napinaczu-273491/
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Dzięki kolego. A co do tej firmy INA i GATES - czytałem, że polecają SKF, dlatego właśnie o nim napisałem. Ile dałeś za komplet razem z pompą wody ? może być na PW. Pzdr. ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ---------- Rozrząd INA + pompa PASSAT B5 1.8, Audi A4 A6 1.8 (3266293981) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 1. Czy taki zestaw będzie dobry i kompletny? Jeśli tak, to przyznam, że trochę tanio moim zdaniem (razem z pompą wody). 2. Czy warto wymieniać od razu inne paski wielorowkowe? (jeśli tak to jakie? - ile ich jest). 3. A co z napinaczem łańcucha - warto wymieniać? przyznam, że troche mi klekocze (to chyba właśnie ten łańcuch).
ja74687 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Jeżeli aukcja dotyczy tego co na zdjęciu to brakuje napinacza hydraulicznego, myślę że paski musisz zerknąć w jakim są stanie no a jeżeli napinacz łańcucha ci poszedł to koszty będziesz miał spore zobacz jeszcze ciśnienie oleju i zobacz czy to napewno łańcuch od wałków ci terkocze.
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 - pasek rozrządu - napinacz paska rozrządu - rolka prowadząca paska rozrządu - śruby montażowe - pompa wody - uszczelka pompy wody - oring pompy wody 2szt 1. napisz paska rozrządu to to samo co napinacz hydrauliczny, czy tak jak mówisz - brakuje go w tym zestawie? 2. paski chciałbym zmienić od razu, bo koszt niewielki, a będzie z głowy - nie wiem tylko jakie to są paski ile ich jest. Jaki pasek napędza pompe wody, wspomaganie,klime itd, ?
ja74687 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Nie wiem czy za napinacz nie uznali rolki napinającej bo nie jest napisane o niej, jest tylko rolka prowadząca ---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ---------- tu masz opisane w sklepie Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online na dole jak popatrzysz masz zastosowanie ---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ---------- wpisz w wyszukiwarce pasek wieloklinowy i ci znajdzie
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Dzięki wielkie : > Z tego co widzę jest i pasek klinowy i wieloklinowy.
ja74687 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Tak W ADR są chyba dwa jeden do alternatora i wisko bodajże a drugi do pompy wody i wspomagania ale ręki sobie obciąć nie dam
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 W takim razie upewnie się jeszcze i wymienie razem z rozrządem. A co do tego łańcucha i napinacza - mam nadzieje, że obejdzie się bez robienia tego, bo 1000zł nie moje...
horny devil Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 w drugim albo trzecim poście pisałem co wymieniałem przy kompletnym rozrządzie. Łańcuch albo zaczyna terkotać/trzaskać albo po ściągnięciu górnej pokrywy się to jakoś sprawdza. Ja nie ruszałem, mechanik stwierdził że jest OK
stomi Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Ja nie dawno wymieniałem u siebie wszystko także zrób tak przed oddaniem do mechanika/ rozebraniem auta oceń w jakim są stanie paski jeśli widać że są stare, spękane itp to do wymiany. Sprawdź łożysko koła pasowego na wiskozie, wymiana jest niemożliwa bez rozebrania przodu, napinacze pasków wieloklinowych (od klimy i alternatora) ocenisz przy robocie, jeśli będzie robił ci mechanior i okażą się złe to niech składa na starych, wymiana jest prosta i możliwa po złożeniu auta ,ja miałem do wymiany od klimy to zamówiłem ina dzięki temu oszczędziłem 40zł nie kupując u miejscowych zdzierców (a kupowałem jeszcze pare rzeczy). kup komplet rozrządu wraz z pompą wody, jak nie będziesz wymieniał łożyska przy wiskozie te oringi nie będą ci potrzebne, tylko uszczelka- tak czy inaczej wszystko jest w komplecie skf czy ruvila. Jak wymieniasz sam to dodatkowo kup silikon olejoodporny do montażu pompy wody. Jak już wiesz co masz kupić pisz do Tomka po części http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-super-cenach-hurtowni-duze-upusty-klubu-promocje-20286/ A tu masz zdjęcie poglądowe co ci jest potrzebne http://img835.imageshack.us/img835/1497/dsc03398gh.jpg 1 rolka mała 1 duża napinacz hydrauliczny pasek pompa wody Możliwe do wymiany, brak na zdjęciu 2 paski wieloklinowe alternator i klima 1 pasek klinowy- pompa wspomagania dwa napinacze pasków wieloklinowych łożysko przy wiskozie
horny devil Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Tak W ADR są chyba dwa jeden do alternatora i wisko bodajże a drugi do pompy wody i wspomagania ale ręki sobie obciąć nie dam Są właśnie dwa tak jak piszesz. Ludzie naprawdę pisałem co i ile. Na forum kolega też ma zestawy w dobrej kasie
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Dzięki wielkie kolego za kompletne info. Paski nie wiem dokładnie w jakim stanie, ale na pewno nie wymieniane były przez ostatnie lata, więc dla bezpieczeństwa wole wszystko wymienić i mieć spokój. Napisałem do kolegi Tomka. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się