tomaszw Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Od 2 dni z okolic filtra paliwa (prawe koło) dochodzą odgłosy piszczena, wycia itp. dziwęk jest podobny do chwili kiedy wymieniałem rok temu filtr i się dopiero napełniał. Dodam że nie zauważyłem żadnych spadków mocy , szarpania itp, zapierd... jak zwykle. Czy to filtr mógł sie zasyfić ,(po niecłaym roku??) czy raczej pompa dej już d...y? -------EDIT---------- Co i jak po walce. To co sie stało objawiało sie piszczeniem, ćwierkaniem i innymi odgłosami z filatra paliwa (1.8T), dodam ,że żadnych ubytków mocy czy czego kolwiek nie zaobserwoałem przez ten czas, jedynie na 1h przed padnięciem wszytko wróciło do normy i po przejechaniu 50km zaczoł tracić moc i za chwile wszytko zdechło. Od czasu pierwzego piśnięcia do trupa przejechałem z 200km. LOKALIZACJA POMPY. W Q pompy sa pod tylna kanapą, a w ośce .... w bagażniku. Aby sie do niej dostac trzba zwalic boczki, listwe z tyłu, i wyjąc "wanne". Jak to usuniemy mamy rewizje z 3 śrubami. Przed odkręceniem zabraniem sie za pompę, sugeruje odkurząc, bo trochę tam brudno. Aby ja wyjąc odpisamy zasialnie ( h.j by strzelił projektanta tych złączek elektrycznych, ja jak zwykle moją ułamałem, następnie przewody paliwowe, aby je zdjąc należy jeścisnąć). Aby odkręcić nakretkę użyłem młotka i kawałka drewienka. Aby wyjąć pompę troszkę trzeba pokombinować, ale na szczęście pomyśleli i wyciąga sie to dośc bezproblemowo. Teraz rozebrałem całośc i w zbiorniku paliwa czyściutko, w pompie troszke było smieci (20-30 okruchów) G Co do samej pompy moja to model VDO 8e0919051L, całośc ok 1200PLN w Aso ponad 2000PLN. Ale... jak wytargałem silnik znalazłem wyglądający identycznie firmy GETZ E10029 za 80PLN!!!. Ciśnienie i wymiary identyczne, ułożenie podłaczeń takie same. Więc kupuja ja i jak przypasuje to bedzie SUPER. A tutaj aukcje z silnikami Popa Paliwa SKODA FABIA OCTAVIA VW BORA PASSAT A2 (2951457312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
ja74687 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 nie zaszkodzi go wymienić koszt ok 20 -30 zł ale może to i pompa ze zbiornika się odzywa wymień mu filtr i zobacz czy mu pomoże może pompa na sitku ma ciężko i dlatego wyje
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 nie zaszkodzi go wymienić koszt ok 20 -30 zł ale może to i pompa ze zbiornika się odzywa wymień mu filtr i zobacz czy mu pomoże może pompa na sitku ma ciężko i dlatego wyje Filtr do bfb kosztuje prawie 100zł :-P ale mimo wszystko wymień bo może syfu nazbierał od jazdy na rezerwie :-)
ja74687 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 o to macie przesrane przy tych motorach u mnie koszt filtra to 23 zł Marki Filtron
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 o to macie przesrane przy tych motorach u mnie koszt filtra to 23 zł Marki Filtron Jest tak bo u nas w filtrze paliwa jest od razu regulator ciśnienia a w straszych jednostkach regulator jest w listwie wtryskowej i też czasami lubi przepuszczać paliwo a wtedy trzeba wydać prawie 200zł
PrzemoVKP Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam, podczepię się pod temat... Kiedy przekręcę zapłon to słychać głośne wycie (przez ok. sekunde) z okolic zbiornika - pewnie to pompa. To chyba nie jest normalne zachowanie? Coś tam się mogło przypchać? Jeśli tak, to którędy się do niej dobrać?
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam, podczepię się pod temat... Kiedy przekręcę zapłon to słychać głośne wycie (przez ok. sekunde) z okolic zbiornika - pewnie to pompa. To chyba nie jest normalne zachowanie? Coś tam się mogło przypchać? Jeśli tak, to którędy się do niej dobrać? A filter paliwa wymieniałeś kiedyś???
tomaszw Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Filtr wymieniony i ... to nie to, kurw... mać... Jest ciut lepiej, co dziwne piski dochodziły i dochodza z filtra. Może to jednak pompa coś szaleje a, filtr tylko gra. NIe zauważyłem jednak aby coś z praca silnika było nie tak, ciągnie jak zwykle. Czy u nas pompy sa w całości, czy mozna wymienić sam silnik? nowa ok 1200PLN
PrzemoVKP Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam, podczepię się pod temat... Kiedy przekręcę zapłon to słychać głośne wycie (przez ok. sekunde) z okolic zbiornika - pewnie to pompa. To chyba nie jest normalne zachowanie? Coś tam się mogło przypchać? Jeśli tak, to którędy się do niej dobrać? A filter paliwa wymieniałeś kiedyś??? Ja nie wymieniałem - więc nie mam pojęcia kiedy mógł być wymieniony...
PrzemoVKP Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 A gdzie on się znajduje? To bym sprawdził w jakim mój jest stanie...
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Filtr wymieniony i ... to nie to, kurw... mać... Jest ciut lepiej, co dziwne piski dochodziły i dochodza z filtra. Może to jednak pompa coś szaleje a, filtr tylko gra. NIe zauważyłem jednak aby coś z praca silnika było nie tak, ciągnie jak zwykle. Czy u nas pompy sa w całości, czy mozna wymienić sam silnik? nowa ok 1200PLN No te pompy tak kosztują Może dolej jakiegoś specyfiku do benzyny i przegoń fura. A może zaglądnij do zbiornika czy nie ma jakiś glutów / osadów ---------- Post dopisany at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ---------- A gdzie on się znajduje? To bym sprawdził w jakim mój jest stanie... Koło prawgo tylnego wahacza pod plastikową obudową
PrzemoVKP Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 ok - jutro weekend to troszkę pogrzebie
grzes1150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 No i pompa padła.... No to przynajmniej nie będziesz się głowił co to tak piszczy Teraz tylko garść siana i do ASO :decayed: Po wyjęciu starej zaglądnij jak siteczko ...czy było przytkane??? Jaki masz przebieg???
Herman Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Daj znać czy po wymianie pompy dalej jest ten pisk , bo u mnie też z rana jest pisk przez około 1 sekunde i potem cisza
tomaszw Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Temat rozpracowany, troche fotek tez mam. I chyba jest ratunek przy padnietym silniku, silnik znalazłem za 80PLN ze skody , jutro relacja co i jak. INFO NA POCZĄTKU WĄTKU.
grzes1150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Daj znać po zamontowaniu czy nie było jakiś problemów i czy auto nie straciło wigoru na nowej pompie
tomaszw Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Operacja zakończona sukcesem. Wszytko pasuje p&p. W cenach do 100pln sa silnikczo-pompki firm GETZ, MAXGEAR, WRC. BOSCH i VDO to ok 300-500PLN. Całosć VDO 1200PLN, a w ASO 2200PLN. Co do pracy silniczka to na razie nie widzę rózniy między VDO a MAXGEARem. Sama robota dośc prosta, nawet wyjęcie i włożenie całego ukł. pompy nie było za trudne (jedynie ta pierd.... złączka VW ) Nie wiem czemu w rozpishach nie pisza że te pompy pasuja także do naszych A4, ale jak widać mozna coś dobrać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się