Łukasz13 216 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Zobacz czy nie rozwalona jest sruba odpowietrzająca w tym trójniku w odmie: 035103245G i do tego ten grzybek odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 własnie zabiore sie za to o czym piszesz o ten grzybek, sama rure odmy trojnik, a powiedz mi kolego Łukasz czym zastapic zawor egr chyba ten przy głowicy i sciana grodziowa ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- a co do sondy 2, to mam ja na takim kolanku , kat pusty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Mówisz o tym kombizaworze tak? ja u siebie mam to tez wywalone i cały osprzęt od sai tzn. pompa i reszta, a zawór odkręcony cały od bloku i na jego miejsce dorobiłem se blaszkę z i przykręciłem do bloku. Co do kolanka to czasem się nie sprawdza i wywala błędy zamiast tego o niskiej wydajności kata wywala inne jak u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 kata i sonde sa katem nalezy wyciąć w sofcie i sprawa załatwiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 to za jednym zamachem najpierw turbo pozniej szczelnosc dolotu a pozniej... jak juz bedzie wszytsko na tip top zapodam witamine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szklara 1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 U mnie właśnie też (AVJ) zastanawiam się czy to nie dźwięk pompy paliwowej, może jest na wykończeniu? Postaram się to nagrać ale musze faktycznie przyuważyć czy dzieje się tak tylko na zimnym silniku czy na ciepłym też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Od jakiegoś czasu (jak zrobiło się zimniej) auto zaczeło szarpać jak jest zimne. Mam LPG i szarpanie dotyczy tylko jazdy na PB do chwili przełączenia na LPG. Na gazie tego nie ma - odpalałem awaryjnie na LPG Oczywiście cewki sprawdzane, świece nie tak dawno zmieniane, czujnik temp też nowy. Błędów nie ma. Zachowanie jest podobne jakby któraś cewka albo świeca, bo jest taka nie równa praca po dodawaniu gazu lub brakuje paliwa Czasem potrafi zgasnąć Bez dodawania gazu obroty ładnie się trzymają.Odpalanie również od strzała Po przełączeniu na lpg tego nie ma. Wiadomo gaz jest bardziej czuły na świece i cewki, więc to nie to skoro na gazie chodzi dobrze. Logi robiłem jakiś czas temu i jest niby wszystko ok. Na zagrzanym na pb wszystko chodzi ok, ciągnie do 6500obr bez szarpnieć, więc pompa chyba dobra Dolałem do paliwa specyfiku na usunięcie wilgoci itp. Myślę że może któryś wtrysk benzyny albo filtr paliwa - bo pewnie dawno temu zmieniany. Może macie jakieś pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 może sonda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie dawno wymieniana wprawdzie na używkę, ale działa - sprawdzana vagiem Czy sonda działa na ssaniu? Może zrobię logi na zimnym, wtedy jak szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 jak miałem paska miałem podobnie-wymieniłem filtry,swiece,kable i dalej było tak samo....zmieniłem sonde i pojechałem do gazownika-zmienil ustawienia dawki i passat chodził jak lala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 zmienil ustawienia dawki i passat chodził jak lala... Której dawki pb? bo lpg nic nie ma to tego raczej Dodam że sterownik PB resetowany. Spróbuje zakręcić lpg i pojeździć na samej benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 moze masz włączone rozgrzewanie wtryskiwaczy zanim przelaczy sie na lpg, rozgrzewanie wtryskiwaczy dziala tak ze podaje male ilosci pradu na cewki wtryskiawczy lpg, moze nastapilo juz zuzycie wtryskow i lekko sie uchylaja podczas rozgrzewania i silnika pracuje na dwoch paliwach. ? Ale tak w ogole to napisalbys jakie masz komponenty instalcji szczegolnie wtryski reduktor sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie ma włączonej obcji podgrzewania wtryskiwaczy Stag300 ISA2,Hana zielona, AC-r01 Problem u mnie na pb tylko przy zimnym z lpg jest wszystko ok na benzynie auto pracuje bardzo mało -tylko podczas odpalania i ogrzania parownika do 30stopni. Benzyny w baku 1/4 - niedawno tankowane Dodam że na zagrzanym silniku pb wolne obroty i dodam tak szybko gazu (jakby kopnięcie w pedał), jest takie jakby małe wibracje, obroty opadną na 600 i powrócą - nie zawsze Jakby wolno się zbierał lub paliwo wolno podaje. Oczywiście na lpg tego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 logi.... glownie korekta % sondy na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Logi ale jakie dynamiczne do 6500? Auto na pb idzie dobrze jak ciepły do odcinki, na zimnym nie sprawdzałem logi.... glownie korekta % sondy na zimnym silniku Ok zrobię 31,32,33 Może coś jeszcze? logi wcześniejsze VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zrób aktualne logi bo z tamtych juz widac że przepływka odchodziła to krainy wiecznej... pojeżdzij troche na pb i zobacz jak ustawi sie w 032. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dlaczego przepływka zła, auto po wirusie Przepływka została i tak wymieniona bo padła całkowicie. Dzisiejsze logi: PB VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LPG VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pomyliłem 33 na 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zabrakło drogi do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Tak tylko sygeruje że może brakowac z 10 g na przepływce ale szarpaniem na zimnym może to nie mieć nić wspólnego. Zrób loga jak szarpie, zaraz po odpaleniu sonda nie koryguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Przepływkę wstawiałem prawie nową i też podobnie mierzyła Może wina jest turbiny, skoro twierdzisz że powinno być więcej. Moim zdaniem to nie ma nic z szarpaniem porannym. Które konkretnie bloki zlogować? 31,32,33 czy coś jeszcze? Bedę miał dwa wtryskiwacze pb na podmianę może któryś niedomaga Na 1 i 4 cylindrze bardziej cofa zapłony może to jest wina. Chyba że auto po wirusie i one już za mało paliwa dają, może zapętlanie Na lpg tego nie ma, da się wyregulować np ciśnieniem gazu. Wszystko to pod obciążeniem i duże zapotrzebowanie na paliwo. Rano przy ruszaniu przecież tyle paliwa nie potrzebuje Dodam że dzieje się to od tej jesieni. czytałem też że ktoś czyścił wtryskiwacze i mu to pomogło, ale jak są zabrudzone to raczej vag nie pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 no jak podmieniales i bylo tak samo to nie wiem 0,7 bar przy 6 tys to troche wiekszy przplyw powinien byc, ale mniejsza o to,, rozumiem ze gaz nie miesza w korektach i po skasowaniu tez szarpie? zloguj 002 jeszcze do tegoi Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się