Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


tomaszw

Rekomendowane odpowiedzi

Zobacz czy nie rozwalona jest sruba odpowietrzająca w tym trójniku w odmie: 035103245G i do tego ten grzybek odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie zabiore sie za to o czym piszesz o ten grzybek, sama rure odmy trojnik,

a powiedz mi kolego Łukasz czym zastapic zawor egr chyba ten przy głowicy i sciana grodziowa

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

a co do sondy 2, to mam ja na takim kolanku , kat pusty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tym kombizaworze tak? ja u siebie mam to tez wywalone i cały osprzęt od sai tzn. pompa i reszta, a zawór odkręcony cały od bloku i na jego miejsce dorobiłem se blaszkę z i przykręciłem do bloku. Co do kolanka to czasem się nie sprawdza i wywala błędy zamiast tego o niskiej wydajności kata wywala inne jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to za jednym zamachem najpierw turbo :decayed: pozniej szczelnosc dolotu a pozniej... jak juz bedzie wszytsko na tip top zapodam witamine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie też (AVJ) zastanawiam się czy to nie dźwięk pompy paliwowej, może jest na wykończeniu? Postaram się to nagrać ale musze faktycznie przyuważyć czy dzieje się tak tylko na zimnym silniku czy na ciepłym też :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu (jak zrobiło się zimniej) auto zaczeło szarpać jak jest zimne.

Mam LPG i szarpanie dotyczy tylko jazdy na PB do chwili przełączenia na LPG.

Na gazie tego nie ma - odpalałem awaryjnie na LPG

Oczywiście cewki sprawdzane, świece nie tak dawno zmieniane, czujnik temp też nowy.

Błędów nie ma.

Zachowanie jest podobne jakby któraś cewka albo świeca, bo jest taka nie równa praca po dodawaniu gazu lub brakuje paliwa

Czasem potrafi zgasnąć

Bez dodawania gazu obroty ładnie się trzymają.Odpalanie również od strzała

Po przełączeniu na lpg tego nie ma.

Wiadomo gaz jest bardziej czuły na świece i cewki, więc to nie to skoro na gazie chodzi dobrze.

Logi robiłem jakiś czas temu i jest niby wszystko ok.

Na zagrzanym na pb wszystko chodzi ok, ciągnie do 6500obr bez szarpnieć, więc pompa chyba dobra

Dolałem do paliwa specyfiku na usunięcie wilgoci itp.

Myślę że może któryś wtrysk benzyny albo filtr paliwa - bo pewnie dawno temu zmieniany.

Może macie jakieś pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno wymieniana wprawdzie na używkę, ale działa - sprawdzana vagiem

Czy sonda działa na ssaniu?

Może zrobię logi na zimnym, wtedy jak szarpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miałem paska miałem podobnie-wymieniłem filtry,swiece,kable i dalej było tak samo....zmieniłem sonde i pojechałem do gazownika-zmienil ustawienia dawki i passat chodził jak lala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienil ustawienia dawki i passat chodził jak lala...

Której dawki pb? bo lpg nic nie ma to tego raczej

Dodam że sterownik PB resetowany.

Spróbuje zakręcić lpg i pojeździć na samej benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz włączone rozgrzewanie wtryskiwaczy zanim przelaczy sie na lpg, rozgrzewanie wtryskiwaczy dziala tak ze podaje male ilosci pradu na cewki wtryskiawczy lpg, moze nastapilo juz zuzycie wtryskow i lekko sie uchylaja podczas rozgrzewania i silnika pracuje na dwoch paliwach. ?

Ale tak w ogole to napisalbys jakie masz komponenty instalcji

szczegolnie wtryski reduktor sterownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma włączonej obcji podgrzewania wtryskiwaczy

Stag300 ISA2,Hana zielona, AC-r01

Problem u mnie na pb tylko przy zimnym z lpg jest wszystko ok

na benzynie auto pracuje bardzo mało -tylko podczas odpalania i ogrzania parownika do 30stopni.

Benzyny w baku 1/4 - niedawno tankowane

Dodam że na zagrzanym silniku pb wolne obroty i dodam tak szybko gazu (jakby kopnięcie w pedał), jest takie jakby małe wibracje, obroty opadną na 600 i powrócą - nie zawsze

Jakby wolno się zbierał lub paliwo wolno podaje.

Oczywiście na lpg tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi ale jakie dynamiczne do 6500?

Auto na pb idzie dobrze jak ciepły do odcinki, na zimnym nie sprawdzałem

logi.... glownie korekta % sondy na zimnym silniku

Ok zrobię 31,32,33

Może coś jeszcze?

logi wcześniejsze

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób aktualne logi bo z tamtych juz widac że przepływka odchodziła to krainy wiecznej... pojeżdzij troche na pb i zobacz jak ustawi sie w 032.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego przepływka zła, auto po wirusie

Przepływka została i tak wymieniona bo padła całkowicie.

Dzisiejsze logi:

PB

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LPG

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pomyliłem 33 na 3

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zabrakło drogi do odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko sygeruje że może brakowac z 10 g na przepływce ale szarpaniem na zimnym może to nie mieć nić wspólnego. Zrób loga jak szarpie, zaraz po odpaleniu sonda nie koryguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływkę wstawiałem prawie nową i też podobnie mierzyła

Może wina jest turbiny, skoro twierdzisz że powinno być więcej.

Moim zdaniem to nie ma nic z szarpaniem porannym.

Które konkretnie bloki zlogować?

31,32,33 czy coś jeszcze?

Bedę miał dwa wtryskiwacze pb na podmianę może któryś niedomaga

Na 1 i 4 cylindrze bardziej cofa zapłony może to jest wina.

Chyba że auto po wirusie i one już za mało paliwa dają, może zapętlanie

Na lpg tego nie ma, da się wyregulować np ciśnieniem gazu.

Wszystko to pod obciążeniem i duże zapotrzebowanie na paliwo.

Rano przy ruszaniu przecież tyle paliwa nie potrzebuje

Dodam że dzieje się to od tej jesieni.

czytałem też że ktoś czyścił wtryskiwacze i mu to pomogło, ale jak są zabrudzone to raczej vag nie pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak podmieniales i bylo tak samo to nie wiem 0,7 bar przy 6 tys to troche wiekszy przplyw powinien byc, ale mniejsza o to,, rozumiem ze gaz nie miesza w korektach i po skasowaniu tez szarpie? zloguj 002 jeszcze do tegoi

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...