Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jak w temacie. rano odpalam i buczy jakby tłumik dziurawy w komorze, kilka sekund i spokój do następnego ranka:wink: co to może być?

Opublikowano

Pompa SAI tłoczy powietrze do dolotu żeby szybciej podgrzać katalizator :wink: normalny i prawidłowy objaw :wink:

Opublikowano

Mam to samo i tez sie zastanawiałem co to jest, bo wczesniej napewno tego nie miałem, a stało sie to po tym jak zdejmowałem całą odme i wymieniałem zawór(PCV) odpowietrzenia komory silnika.

pozdrawiam

Opublikowano

u mnie to samo

Opublikowano

dzięki za odpowiedź jestem spokojniejszy:wink:

Opublikowano

Wymiana zakończona powodzeniem, silnik AVJ 1.8 T

Co do zdjęcia przewodu paliwowego wystarczy wcisnąć na dole taką jakby zawleczke i elegancko schodzi.

Opublikowano
Wymiana zakończona powodzeniem, silnik AVJ 1.8 T

Co do zdjęcia przewodu paliwowego wystarczy wcisnąć na dole taką jakby zawleczke i elegancko schodzi.

witaj mi dzisiaj zaczelo cos z prawej strony tyl przy kanapie piszczec , czy to pompa paliwa?

Opublikowano

Bardzo mozliwe, zdarza sie tobie jezdzic na rezerwie? Mi kiedys odzywala sie pompa po przekreceniu zaplonu ale nie zawsze to dzialo sie a od dluzszego czasu juz tego nie mam, choc nic nie robilem takze sam juz nie wiem co z tym

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

trochw sie zdzylo pośmigać na rezerwie tylko mam przestawiona na 10 L od zapalenia kontrolik czasami 10 km i n cpn

Opublikowano

Proponuje zalac ze 20-30 L i jezdzic tak aby nie meczyc pompy, ja po tym jak odezwie sie rezerwa czyli nibym 50km do przejechania mysle juz o tankowaniu i i max przy wskazaniu 40-30km jade zalac przynajmniej za stowke, i mi juz piszczenie nie pojawia sie od b.dlugiego czasu.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

w którym miejscu w pompie paliwa jest te sitko które można wyczyścić? patrzyłem na rysunkach w sam naprawiam b6/b7 i nic tam nie widzę , może ktoś zaznaczyć na rysunku pompy umieszczonym powyżej gdzie się znajduje te sitko i jak rozebrać pompę żeby czegoś nie zepsuć?

Opublikowano

Sitko jest w podstawie, ale ono raczej nie jest brudne. Mi sie wydaje że chałas zawsze dochodzi z filtra paliwa, a powoduje go niedostatecznie ciśnienie pompy. Gdzieś czytałem że w 1.8T to filtr paliwa ma w sobie reg. ciśnienia. Konsyrukcja samej pompy jest banalna i nie da sie raczejnic tam urwać.

Opublikowano

no dobra ale jak mi piszczy caly czas to czego to moze byc wina bo niektórzy czyszczą filtr w pompie z syfu który nazbierał się przez ileś lat , filtr paliwa zamierzam wymienić ale to juz bez podnoszenia auta sie nie obejdzie

Opublikowano

U mne w baku po 10 latach było naprawdę czysto, w samej pompie było pare syfów, ale nie ma szans na zapchanie tego sitka, ma ono z 8cm srednicy. Ja przypuszczem ze łozyska w silniku Ci wysiadły. Czy pisk słychac zaraz po wąłczniu stacyjki? Bo jak właczasz sam zapłon to przez 2-3s pompa robi ciśnienie w układzie.

Opublikowano

czasami po odpaleniu auta rano jest paro sekundowe głośne buczenie, a teraz doszło podczas jazdy piszczenie ciągle z okolic tylu prawa strona , jak stoję na postoju i wcisnę gaz to zaczyna głośniej buczeć na czas gazowania

Opublikowano

według mnie pompa,a reczej sam silniczek daje d..y

Opublikowano

a można kupić sam nowy silniczek do takiej pompy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...