Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Leci pedał ale tylko na zapalonym


dziadekM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj zauważyłem dziwny przypadek. Na zgaszonym silniku jak wcisnę pedał to stoi twardy.

Natomiast jak zapalę silnik i wcisnę hamulec to pedał powolutku stopniowo opada.

Czy to może być coś z pompą? No bo jak by był zapowietrzony to by zawsze opadał pedał chyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym w pierwszej kolejności sprawdzić czy nie ma gdzieś wycieków na tłoczkach i przewodach. Dalej odpowietrzyć po kolei koła ale na zapalonym silniku aby pompa ABS działała (przy okazji zalewając nowym płynem) i jeśli nie przyniesie to rezultatu wziąć się za pompę, która faktycznie może padać bądź serwo, ale to już raczej do jakiego fachmana bo to w końcu hamulce... Miałem w sumie tak samo i w sumie okazało się, że płyn był tak stary (higroskopijny - ciągnie wilgoć), że nie spełniał swojej roli. Na zgaszonym jeśli układ będzie szczelny to pedał w 95% zawsze będzie twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zgaszonym po 3 krotnym pompowaniu ma być twardy jak skała, na odpalonym silniku, na postoju będzie wpadał, może nie w samą podłogę ale dość głęboko. hamulce sprawują się dobrze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj zauważyłem dziwny przypadek. Na zgaszonym silniku jak wcisnę pedał to stoi twardy.

Natomiast jak zapalę silnik i wcisnę hamulec to pedał powolutku stopniowo opada.

Czy to może być coś z pompą? No bo jak by był zapowietrzony to by zawsze opadał pedał chyba?

jak zachowuje sie pedał hamulca podczas hamowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamowaniu w miarę jest twardy ale na śliskim nie ma jak depnąć bo abs bije. To jest ojca auto. Dla porównania w moim ADR-e na postoju na zapalonym tak nie opada. Spróbuję wymienić płyn i wszystko odpowietrzyć (w sumie to może być przyczyna bo nie tak dawno ojciec zauważył ślady płynu na posadzce i musiałem wymieniać podkładki między przewodem a zaciskiem no i starałem się szybko podmienić i nie odpowietrzałem po tym zabiegu) ale dopiero w przyszły tygodniu bo nie mam szczelnego garażu i mi zaspy robi w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ojca auto.

co to za złom ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ojca auto.

co to za złom ?

przecież podane w prefiksie że avg czyli coś z grupy vag a ja mam w opisie 1.8 Dokładnie to jest to Audi A4 1.9TDI AVG 2000r

---------- Post dopisany 06-04-2013 at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 23:23 ----------

Wymieniłem płyn, odpowietrzyłem hamulce i dalej leci. Chyba pompa pada:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pada, normalne zachowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pada, normalne zachowanie.

A to dziwne bo u mnie w 1,8 nic pedał nie opada na zapalonym. T w 1.9 jest inny układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy hamulec jest jak samochod inny.

U mnie opada a hamulce podczas jazdy siekiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...