matriw Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Również na dniach planuje montaż turbo od CAHA i program, dlatego postanowiłem sobie odświeżyć temat.Dla zainteresowanych to co sprawdziłem w etce, na temat sprzęgła które założył wrclaguna: 0B1198141GX - Oznaczenie kompletu do "A6 4G0 2.0 TDI 177 KM CGLC". Ten sam komplet pasuje "niby" do poliftowej B8 190KM CNHA. Zestaw do poliftowej B8 177KM CGLC ma końcówke FX i z tego co patrzyłem różni się tylko tarczą sprzęgła. Ale skoro wrclaguna wpakował od A6 to chyba ten z końcówką GX.
ArkadiuS Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Do przedlifta 2.0 TDI CR ( CAGA , CAHA ytp. ) pasuje a POLIFT nie wiem Ja poprostu miałem okazje porównac fizycznie uzywke komplet z A6 4G0 2.0 TDI 177 KM Rozumiem, że po porównaniu założyłeś nowe.......Jaki producent i czy cos dodatkowo wzmacniałeś sprzęgło?
wrclaguna Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 oczywiscie ze nowe Nic nie wzmacniałem .
matriw Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 ETKA mówi ze to LUK. Przynajmniej mi tak mówi
collega Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 A nie wiecie czy podejdzie ten zestaw do poliftowego cjca bo w ciagu miesiaca musze wymienic sprzeglo a chcialbym juz wymienic przyszlosciowo myslac o chipie
wrclaguna Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Sachs czy luk? ja akurat wrzuciłem LUK
jendrek163 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Z opisu sprzęgła wynika że pasuje tylko do silników od 103kw w górę, czyli do mojej 88kw nie podejdzie...
wrclaguna Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Z opisu sprzęgła wynika że pasuje tylko do silników od 103kw w górę, czyli do mojej 88kw nie podejdzie... Tez to kiedys sprawdzałem w ETCE i nie pasuje
Hohe Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 A podobno te motory różnią się tylko softem, to gdzie jest problem? Wiesz coś więcej?
wrclaguna Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 A podobno te motory różnią się tylko softem, to gdzie jest problem? Wiesz coś więcej? kolega pytał o stan w ETCE i nie pasuje Dlatego trzeba sprawdzic fizycznie ( porownać) czy jest OK
Hohe Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 To myślę, że powinno pasować. W nowym A6 chyba nie ma motorów słabszych niż te 103kw, to pewnie dlatego tak napisali.
Meehau Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Czy wie ktoś gdzie mogę kupić ten zestaw 0B1198141GX? i jaki jest koszt? Co z dwumasem?
ArkadiuS Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Również na dniach planuje montaż turbo od CAHA i program, dlatego postanowiłem sobie odświeżyć temat. Dla zainteresowanych to co sprawdziłem w etce, na temat sprzęgła które założył wrclaguna: 0B1198141GX - Oznaczenie kompletu do "A6 4G0 2.0 TDI 177 KM CGLC". Ten sam komplet pasuje "niby" do poliftowej B8 190KM CNHA. Zestaw do poliftowej B8 177KM CGLC ma końcówke FX i z tego co patrzyłem różni się tylko tarczą sprzęgła. Ale skoro wrclaguna wpakował od A6 to chyba ten z końcówką GX. A Ty juz dlubneles ten temat?
matriw Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Jeszcze nie, ale już 2 tys przejechane z 2XXHP i 4XXNm wiec pewnie i mnie to czeka. To są wnioski z wszelkich informacji jakie są mi dostępne. @wrclagunaIle już na swoim przejeździłeś? Dajesz mu czasem w palnik? Edytowane 3 Lutego 2016 przez matriw
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 0B1198141GX taki zestaw wrzucałem U mnie siedzi z A6 4G 0B1 141 117 K Kody silnika CGLC CGLD CGLEETKA podaje ze silnik 3.0 TDI ( CLAB) w manualu ! ......ma ten sam docisk jeszcze jedna uwaga w A4 B8 POLIFT ten zestaw pojawił sie jako doposazenie
matriw Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Czyli dobrze wywnioskowałem Dzięki Grzegorz za oficjalne potwierdzenie GX-a Rozumiem ze u Ciebie wytrzymuje nawet katowanie?
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Jezdze normalnie a ja trzeba to cisne
ArkadiuS Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Jeszcze nie, ale już 2 tys przejechane z 2XXHP i 4XXNm wiec pewnie i mnie to czeka. To są wnioski z wszelkich informacji jakie są mi dostępne. @wrclaguna Ile już na swoim przejeździłeś? Dajesz mu czasem w palnik? Wypelnij te XX cyferkami[emoji1] 0B1198141GX taki zestaw wrzucałem U mnie siedzi z A6 4G 0B1 141 117 K Kody silnika CGLC CGLD CGLE ETKA podaje ze silnik 3.0 TDI ( CLAB) w manualu ! ......ma ten sam docisk jeszcze jedna uwaga w A4 B8 POLIFT ten zestaw pojawił sie jako doposazenie Grzesiek podsumowując: 0B1141117K to DOCISK SPRZĘGŁA 0B1198141GX to SPRZĘGŁO a co z dwumasem? Edytowane 4 Lutego 2016 przez ArkadiuS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się