Tomek886 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Witam, Przepraszam z góry jesli temat juz gdzieś sie pojawił, niestety nie doszukalem sie..a w materii mechaniki jestem całkowicie zielony.. Mianowicie posiadam a4 z 99r quattro, problem polega na tym ze przy dojezdzaniu np do świateł i hamowaniu z mała prędkością włącza sie abs(chodzi o tylna oś, przód juz został naprawiony) przypuszczam ze problem z czujnikami, natomiast moje pytanie brzmi czy i jakie ew pasują zamienniki bo za org w Aso chcą jakieś kosmiczne pieniądze, znalazłem z a4 b6 i nie wiem czy to podejdzie. Z góry dziekuje za pomoc..:-)
Dev Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Kolego najpierw VAG jezeli nie będzie żadnych błędów pozostaje prawidłowe ustawienie czujnika(ów) wzgledem koronki(ek) 0.6-0.8 mm
Tomek886 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Dzięki wielkie, Mechanik który zajmuje sie autem mówił ze po podłączeniu do komputera pokazuje niewielka różnice na tylnej osi około 2-3km\h. Więc chyba pozostaje ustawienie lub wymiana.
Dev Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 ustawienie, tylko i wyłacznie gdyby czujnik byłby uszkodzony miałbys info na VAG-u
Tomek886 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 To tak z samo z siebie mogło sie przestawić? Bo w sumie nie było nic robione przy tym wczesniej. Naprawdę dzięki za informacje w takim razie trzeba zmienić mechanika a nie czujniki:-)
Dev Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 wystarczy że w zimie wpadnie tam troche sniegu lub błota i kłopot gotowy