Tobike Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Tak masz rację turbo powinno działać ale są dwie opcje: 1. zapieczone kierowniczki w dziwnej pozycji (ktoś pisał na forum że tego turba nie da się źle złożyć, trzeba sprawdzić jak się kręci wirnik - czy swobodnie), 2. brak podciśnienia (vacum pompa). A zaworki jeśli nie były czyszczone to im to nie zaszkodzi. Zwróć uwagę jak jest wysterowany N18 przez kompa w 003BS coś jest z nim nie tak.
przemik Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Cały uklad podcisnienia jest do kontroli - łacznie z pompą VAC i króćcem na niej. Dodatkowo ktos kumaty musi sprawdzic czy wszystko jest dobrze połączone. Faktycznie moze sie tak zdarzyc, ze kierownice VTG w sprezarce bedą sie blokowac w nietypowej pozycji.... min. doladowania... co rzadko się zdarza ale.... i obajwy na to wskazują. Niemniej do sprawdzenia podciśnienia. I wymien termostat bo to auto ma cały czas zimno. Pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Mam pewien pomysł na diagnozę, może nieco druciarski ale gdyby podłączyć podciśnienie z mojej a4 i spróbować wykonać logi bs. Wężyka jest 1,5 metra. Czy wtedy próba bs 011 i 003 ujawni ewentualną niesprawność ??
przemik Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Słabo... warunki podczas proby 011 Basic Settings są zgoła inne od tych jaki panują w czasie proby dynamicznej....
Tobike Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Pierwsze co proponuję to vacuometr i podciśnienie wychodzące z pompy. Jeśli będzie dobre czyli -0,8-0,9 to znaczy że u Bartosza jest jakaś masakra z wężykami podciśnienia. Bartosz zrób fotki wężyków podciśnienia przy zaworkach N75 i N18 i zaworka zwrotnego.
bartosz85 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Tobike miałem mierzony tym całym VACUOMETREM turbine i jezeli nie byla podpieta dziala elegancko itd.. a jak ja wpieli i sprawdzali na zapietej turbinie z wezykami to jakieś smieszne rzeczy wychodziły i mi mowili ze cos jest nie tak. Wypieli i podłaczyli wezyki do vacuometra i juz było ok i tak w kółko. Zrobie dzis fotki tych węzyków jakos dam rade i zobaczycie tylko puki co praca i n ie mam jak.
Tobike Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 żeby wyeliminować vacum to trzeba się wpiąć bezpośrednio w króciec za pompą na ścianie grodziowej. Te mechaniki (mam nadzieję że nie z forum) mogli coś zamienić albo wepchnąć w wężyki.
bartosz85 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Istenieje też możliwosć że źle ktoś popodpinał węzyki i głupieje. Nic porobie dzis zdjęcia później gdzie sie da tych wezyków i zobaczycie. Nie wiem ja sie osobiscie na tym nie znam i nie chce ruszać , kumpel mój kiedys też mial tak że zle były węże podpiete i podbnie miał jak ja.. pozamieniał i jak ręką odjał. ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ---------- 3 zdjecia jakie zorbilem na szybko nie wiem czy sie z nich cos dowiecie... jest zimno jak sku.. i ciemno a nie mam jak nawet sciaganc pokrywy itd. Ps,. moze ma ktos zdjecie jakies jak maja byc połaczone wezyki to zobacze czy u mnie tak samo. Wogole nie wiem co jest grane bylem wczoraj u Marcina robił mi logi i wyszlo wszytsko wogole turbo sie nie chcialo zalaczyć ani nic a pozniej jak pojechalem od niego to sie tez nie cchcialo wlaczyc ale sie robilo to co ja mialem wczesniej czyli dodalem na 2 razy gaz i jedzie a wczesniej nic ani nie dyglo..tylklo ze sie zbiera dopiero od 2 tys obrotów a chyba powinien nieco nizej.. z tego co mialem wczesniej turbo zrobione znaim padło to mi sie zbieralo od troszku nizszych obrotów... okolo 1.6000 .... juz mam dosc tego parcha poprstu i taka bania z tym autem ze nitk nie wie co jest grane bo nikt nie mial takiego przypadku. Cos mi sie zdaje ze chyba pojde zawieźć auto jutro na |RS Service niektorzy powinnni kkojarzyc i moze oni zrobia ile zaplace to zaplace turdno ale juz mam normalnie po dziurki w nosie tego wszystkiego.
Tobike Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Tu masz schemat podciśnienia naszego kolegi Sztomela
bartosz85 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Panowie i Panie a więc kończać zmagania z tym moim AJM i Turbiną zostało wszystko przetrzepane co sie da na prawo i lewo czujniki węzyki itd wszystko ładnie chodzi. Jedyna rzecz którą musze zrobić zeby to juz nie pieor.olilo sie to sztange na turbinie poprawić w sesnie 1- 1.5 obrotu zrobić oraz zrobić korekte softu z czipek który jest wgrany i ma być elegancko. Jak to zrobie to dokladnie napisze co i jak a puki co temat jest skończony .
Tobike Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 No to się jeszcze pochwal co było nie tak
bartosz85 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Tobike powiem ci że nie wiem co bylo tak naprawde ta przyczyna sprawdzalismy kazdy czujnik zawór rukrke pokoleji (1 zawró/czujnik-LOG i tak co chwile) , jezeli podkrece ta gruche (wyreguluje) i te mapy wgramy troche inne bo moj czip(niemiecki) jest zjebanie wgrany to wtedy bede mial 100% pewności ze to to . Zostalo tylko to do zrobienia. Niestety wczoraj czasu zabrakło zeby wydrzec turbo i podregulować bo jakis cymbal dokrecił tak sruby na gruszce ze nie idzie ruszyc bez wydarcia jej :/... A i tu podziekowania dla AruraARL i jego kolegi Darka oraz Lightfightera (vagpodkarpacie) za pomoc
ArturARL Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Oto rodzynek https://rapidshare.com/#!download|786p1|384891975|a4ajmm|524|0|0 który pobraliśmy z sterownika kolegi bartosz85 myślę że on jest jedna z przyczyn bo takiego czegoś jeszcze nie widziałem prosił bym o wypowiedzenie się osób o troszkę większym doświadczeniu w chiptuningu :] jeden z logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Nelson Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja dla pewności, podmieniłbym ECU:wink:
przemik Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nie widac "rodzynka".... pokaz to jakos po ludzku...
ArturARL Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nelson wgramy serię do tego ecu jak będzie czas i zobaczymy. Przemik kanał 8 środkowa tabela tak zwany torque limiter Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0373710b69e6e.jpg masz porównanie seria ibiza cupra tdi 160km vs to coś zobacz co jest poniżej 2000 tyś i jest też wiele innych dlatego prosiłem żeby ktoś kto się na tym zna dał odpowiedz bo sytuacja wygląda tak że powyżej 2000 tyś już to jedzie za każdym razem. Pierwszy i drugi bieg po wciśnięciu pedału gazy do spodu w okolicach 1500 obrotów zawór n75 wisi na 20% procentach obroty stoją powiedzmy 1700 i samochód nie może zwiększyc prędkości obrotowej po chwili pojawia się notlauf. Moja teoria jest taka że przy regeneracji turbo owi fachowcy ustawili za mała szczelinę w zmiennej geometri plus agresywny program i jest co jest Wracając do 1700 obrotów jeśli kierowca popuści gaz na chwile zaworek odpuszcza do 30% wciska gaz i auto zaczyna już przyśpieszac
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 wgrajcie serie , bo ten soft jest smiechu wart
bartosz85 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dziś panowie ruszyłem sztangą 2 obroty zaślepiłem EGR i nie to auto jedzie normalnie jak wczesniej . Tyle szukania jeżdzenia a tu takie coś robiło robote. Ps. wirusa tak czy tak bede zmieniał. Fura ogranieta . Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się