Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie przy zmianie biegow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem w a4 b6 1.9tdi podczas zmieniania biegow auto szarpie juz sam nie wiem jak to sprzeglo puszczac.Czasami odczuwam tez drgania jakby silnika trzesie autem mysle ze przyczyna moga byc poduszki silnika i tarcza sprzeglowa?Czy ktos moglby mi pomoc?

Opublikowano

moze odpowietrz na poczatek wysprzeglik.... na postoju trzesie buda? jak gasisz auto to nic nie wali pod spodem metalicznie? bo moze tez sie dwumas pomalu konczyc....

Opublikowano

Jak szarpie też podczas ruszania, to pewnie dwumasa, więc szykuj kasę. Przy okazji sprzęgło trzeba będzie wymienić. :thumbdown: Oby okazało się, że to coś innego.

Rok 2001 oznacza pewnie ponad 300 tys. km, więc...

Opublikowano

trzesie tylko czasami nie zawsze .Szarpie w tedy gdy sie troche nagrzeje silnik.Nic zadnych metalicznych odglosow nie slychac,ani nie szarpie przy ruszaniu.Auto ma 309tys.Mi tez sie wydaje ze to musi byc cos zwiazane ze sprzeglem pewnie od nowosci nie bylo jeszcze mymieniane.Zobacze co mi powie mechanik.

Opublikowano

Witaj

ja przy 290 tyś wymieniałem ori sprzęgło i okazało się że padł jedynie docisk sprzęgła, ale objawy miałem troche inne (ale też trochę podobne) Mi szarpało tylko na 1nce, tzn przy ruszaniu uczucie było takie jak by koła traciły przyczepność. Kilka razy uślizgnęło się sprzegło na 6tce, dwumas był także w dobrym stanie, ale że miałem kupione części to wszystko wymieniłem, sprawdź poduszki pod skrzynią biegów i silnikiem czy żadna się nie poci. Powodzenia

Opublikowano

U mnie szarpalo ale jak mocno bylo juz rozgrzane sprzegło.Zimering puscil na skrzyni i sprzegło było przypocone w oleju:/ Sprawdz czy masz sucho na polaczeniu miedzy blokiem silnika a skrzynią

Opublikowano

Dzieki za wskazowki:) zobacze jak tylko wroce do Polski

---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ----------

u mnie szarpie po przejechaniu jakiegos dystansu gdy rozgrzeje sie silnik.Zobacze co mi powie mechaniek gdy bede juz w domu.Bo po kupnie samochodu wszystko ladnie i plynnie chodzilo.

Opublikowano

kolego to może być wina koła dwumasowego, ono jak się rozgrzeje to może "zrywać" podczas zmiany biegów, ja coś takiego miałem i w połączeniu ze zużytą skrzynią strasznie rwało.

Wymieniłem na nowe kompletne ale zaczął się inny problem.... chyba ten luk faktycznie na rynek robi straszną fuszerę....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...