grzes283 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 U mnie też przy wyłączonych światła mijania przy mrugnięciu długimi przesłony się otwierają - to jest normalne. Ale nie wiem czy zachowanie co wyżej opisałeś jest normalne. Ja akurat mam inny moduł, więc u mnie to inaczej wygląda....
ucho.77 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Grzesiek jedne przesłony się ruszają inne nie,przesłona jest na stałe z długimi spięta. Ktoś już miał podobny problem i jakieś diody zakładał(nawet je od gościa od modułów dostał)
Grz3si3k Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Właśnie dziś będę dzwonić do sprzedającego i poproszę o podpowiedź ..Zobaczymy
grzes283 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Grzesiek jedne przesłony się ruszają inne nie,przesłona jest na stałe z długimi spięta. Ktoś już miał podobny problem i jakieś diody zakładał(nawet je od gościa od modułów dostał) Dokładnie. Chyba nawet w tym temacie jest to poruszone. Nie wiem tylko, jak to odprowadzanie się oiwinno zachowywać.
Grz3si3k Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Tak, czytałem o tym tu w temacie i w drugim-podobnym. Już się dowiedziałem.. Wychodzi na to, że również będę musiał zastosować diody prostownicze, by przepuścić pełne napięcie na przesłony, a mniejsze (30 i 60%) NIE ;-) Swoją drogą, ciekawe, czy to różnica w okablowaniu różnych wersji bixow, czy wrażliwość elektromagnesów :-\
ucho.77 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Wrażliwość elektromagnesow,okablowanie lamp jest jedno
Grz3si3k Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Kurde, to skąd się biorą takie różnice między naszymi autami?
nitroo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Osoby posiadające u siebie przełącznik z regulacją zasięgu świateł+clh mogą wykorzystać pokrętło z clh czuli pin.7 wtyczki ,tylko w takim przypadku trzeba w inny sposób podpiąć przekaźnik.( Przełącznik clh działa poprawnie względem włącz/wyłącz tj;0-włączone 1-wyłączony tylko w przełączniku są cienkie ścieżki i żeby go nie spalić też dokładamy przekaźnik. (Info o działaniu przełącznika clh od forumowicza , nikt nie pamiętam ) Podpięcie przekaźnika; Pin 30- plus ze śruby za pedałami Pin 85- plus po zapłonie Pin 86- masa z przełącznika drl Pin 87- plus podpinamy do modułu drl Pin 87a- pusty Korzystał ktoś z powyższego schematu? U mnie to nie działa... Mam moduł od Proeltec, z którego nie wykorzystałem czarnego i białego przewodu. Moduł podłączony bezpośrednio działa, ale przez przekaźnik nie. Postanowiłem zaczerpnąć wiedzy bezpośrednio u producenta modułu i ponieważ ów moduł działa dopiero po odpaleniu auta, więc zasugerował mi stały plus na PIN 85 zamiast plusa z bezpiecznika 36. Edytowane 24 Lutego 2015 przez nitroo
_quattro_ Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Korzystał ktoś z powyższego schematu? Nie. Pokazany przekaźnik nie jest jedyny na rynku. Sposobów podłączeń innych przekaźników może być wiele
nitroo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Czyli muszę kupić dokładnie taki sam przekaźnik, ok
dawid.bary Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Przewód pin 1 z przełącznika świateł, łączymy z pinem 4 z przekaźnika drl tzw plus po stacyjce. Zatem z czym łączymy pin 85 z przekaźnika PRE0004 tzw po zapłonie? Edytowane 25 Lutego 2015 przez dawid.bary
ucho.77 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) nitroo masz fona do mnie? Dzwoń jutro to obgadamy problem Edytowane 26 Lutego 2015 przez ucho.77
nitroo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Mam. Dzwoniłem we wtorek, ale Twoja żona coś mówiła, że w Holandii jesteś Zadzwonię jutro, bo jak coś, to załatwiłem sobie przekaźnik PR0004
nemesis-17 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Rozebrałem samochód próbuję podłączyć ten moduł :ModuĹ ĹwiateĹ dziennych REG. POTENJ od 10% do 45% (5203406153) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.wszystko działa ale po wyłączeniu silnika i wyjeciu kluczyka światła dzienne dalej świecą... wydaje mi się że kabel po stacyjce dalej ma zasilanie po wyłączniu... podpiąłem do oczka dokładnie tego co pokazane wyzej oraz tego jedno na prawo dalej to samo... czy ktoś wie gdzie można podłączyć plus po stacyjce w b5 po lifcie? Rano muszę jechać a nie chce tego znów rozkładać. Dla innych: + po stacyjce na śrubie z żółto czarnymi kablami. (a6 c5 po lifcie i a4 b5 po lifcie) nie jak pokazano w poradniku instalacji na czerwonych.
erchi Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 potrzebna jest tylko 8 pinowa czy 6 ? 8 pinowa 8L0 971 883 – 8 pin No pany, kto zgadnie ile aso w Kaliszu policzyło za tę wtyczkę..
nitroo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 A jakie to ma znaczenie i nawiązanie do tematu?
erchi Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Przestroga, żeby podzwonić po różnych serwisach w okolicy. Wtyczka kosztowała prawie 20zł.
nitroo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 To normalne w ASO. Ceny pinów są jeszcze wyższe.
erchi Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Zamówienie kompletowali 4 dni.. Piny na szczęście z allegro. A moduł proeltec jakiś czas temu zaczął wygaszać i zapalać światła wg własnego uznania. Kontaktowałem się w tej sprawie z wytwórcą, jeśli jego wskazówki okażą się pomocne, napiszę tu co i jak. Najpierw jednak zamontuję oryginalną wtyczkę w miejsce samoróbki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się