slavko87 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 skrecisz gwint na wiosne to zrobimy jakiego spota, pozbieramy chlopakow i sie co popstryka:wink:
Marc!n Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wtryski seria i dlatego wynik taki a nie inny Za jakiś czas będą inne i korekta. Niutek jest :kox: ale sprzęgło zaczyna niedomagać (już wcześniej potrafiło popuścić) ale to przez Q Logi, logi .. nic ciekawego tam nie ma pw Na wiosnę będzie walka z gwintem i kółkami, foty można popykać czemu nie.. ale to przecież nudna seria jest
rookie5 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Na wiosnę będzie walka z gwintem i kółkami, foty można popykać czemu nie.. ale to przecież nudna seria jest Nudna seria?? hehe, znam tez strzal takich niutow, tylko najgorsze jest to, że po jakimś czasie jest juz malo Trzeba wtedy dumac co dalej
Marc!n Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 mało było po trzech dniach A co do LPG to jedyna różnica jest przy dystrybutorze
slavko87 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 jak zglebisz to na rs'ach bedzie dobrze:wink:
Marc!n Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 i tu zaczynają się schody.. ---------- Post dopisany 04-02-2014 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 12:31 ---------- Sezon 2014 będzie w takich laczkach 18" ET35 do tego gumka 215/35 lub 215/40 co na 8,5J jakoś będzie wyglądać, pewnie jakiś dystans na tył no i oczywiście gwint najniżej na ile pozwoli podjazd do domu Zastanawiam się tylko czy nie pomalować ich w ciemniejsze srebro/stal co powinno lepiej wyglądać przy jasnej budzie
rysiu2006 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 No no alusy fajne ciekaw jestem jak będzie wyglądały na audi:naughty:
Hardjack Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Mógłbyś napisać ile Cię kosztował łańcuch i napinacz? Przymierzam się już od jakiegoś czasu, aby wymienić to u siebie ale obiło mi się o uszy, że z robocizną to ok. 1500zł nie moje. Prawda to?
Marc!n Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Gumy i przymiarka jak już będą miały być założone, na 1BA jeszcze by mi klisze w aparacie rozsadziło Za części + wymianę u mechanika wyszło niecałe 800, jak sam ogarniesz wymianę to sporo z tego zostanie w kieszeni. Warto jeszcze wrzucić nową uszczelkę pod dekiel zaworów, ja jej nie wymieniałem bo założyłem nową pół roku wcześniej a dekiel i tak jeszcze będę ściągał i dawał do malowania.
Marc!n Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Najbardziej aktualne foto, obok 2.8 Q brata Szkoda, że już drogi czarne
slepy Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 i tu zaczynają się schody.. ---------- Post dopisany 04-02-2014 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 12:31 ---------- Sezon 2014 będzie w takich laczkach http://i1288.photobucket.com/albums/b482/masahuku1/felga1_zps65ba0795.jpg http://i1288.photobucket.com/albums/b482/masahuku1/felga2_zps0299152d.jpg 18" ET35 do tego gumka 215/35 lub 215/40 co na 8,5J jakoś będzie wyglądać, pewnie jakiś dystans na tył no i oczywiście gwint najniżej na ile pozwoli podjazd do domu Zastanawiam się tylko czy nie pomalować ich w ciemniejsze srebro/stal co powinno lepiej wyglądać przy jasnej budzie pakuj 215/35 ładnie sie układa na 8,5J
Marc!n Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Da się na tym po naszych pięknych drogach jechać nie bojąc się o rozcięcie gumy lub urwanie felgi na pierwszej dziurze? Jak na razie jestem przyzwyczajony do parkowania na krawężnikach i omijaniem dziur też się zbytnio nie przejmowałem Jakie masz ET? ociera coś gdzieś?
slepy Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Da się na tym po naszych pięknych drogach jechać nie bojąc się o rozcięcie gumy lub urwanie felgi na pierwszej dziurze?Jak na razie jestem przyzwyczajony do parkowania na krawężnikach i omijaniem dziur też się zbytnio nie przejmowałem po pierwszym sezonie bedziesz tak wyczulony, że i na 15 bedziesz omijał dziury:wink:, ja tak latam i póki co opony i felgi całe:kox:
Marc!n Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 A co z obcieraniem? Dać dystans na tył 5mm? 215/40 nie jest dużo wyższe a może będzie mniej stresu
slepy Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 A co z obcieraniem? Dać dystans na tył 5mm?215/40 nie jest dużo wyższe a może będzie mniej stresu ja miałem z tyłu 8,5J et27, po założeniu dystansu, i nic nie tarło, tylko mam lekko naciągniete błotniki:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się