Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ONLY B5] 1.8T+ quattro, H&R, skaya, Lorinser 18x8,5J i inne duperele


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skrecisz gwint na wiosne to zrobimy jakiego spota, pozbieramy chlopakow i sie co popstryka:wink:

Opublikowano

Wtryski seria i dlatego wynik taki a nie inny :wink: Za jakiś czas będą inne i korekta.

Niutek jest :kox::kox: ale sprzęgło zaczyna niedomagać (już wcześniej potrafiło popuścić) ale to przez Q :naughty:

Logi, logi .. nic ciekawego tam nie ma :decayed: pw

Na wiosnę będzie walka z gwintem i kółkami, foty można popykać czemu nie.. ale to przecież nudna seria jest :grin:

Opublikowano

Na wiosnę będzie walka z gwintem i kółkami, foty można popykać czemu nie.. ale to przecież nudna seria jest :grin:

Nudna seria?? :wink: hehe, znam tez strzal takich niutow, tylko najgorsze jest to, że po jakimś czasie jest juz malo :whistling: Trzeba wtedy dumac co dalej :grin:

Opublikowano

mało było po trzech dniach :grin:

A co do LPG to jedyna różnica jest przy dystrybutorze :jerk:

Opublikowano

jak zglebisz to na rs'ach bedzie dobrze:wink:

Opublikowano

rs chyba idą do żyda :decayed:

Opublikowano

to kup cos lepszego:wink:

Opublikowano

i tu zaczynają się schody.. :doh:

---------- Post dopisany 04-02-2014 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 12:31 ----------

Sezon 2014 będzie w takich laczkach

felga1_zps65ba0795.jpg

felga2_zps0299152d.jpg

18" ET35 do tego gumka 215/35 lub 215/40 co na 8,5J jakoś będzie wyglądać, pewnie jakiś dystans na tył no i oczywiście gwint najniżej na ile pozwoli podjazd do domu :decayed:

Zastanawiam się tylko czy nie pomalować ich w ciemniejsze srebro/stal co powinno lepiej wyglądać przy jasnej budzie :wink:

Opublikowano

No no alusy fajne ciekaw jestem jak będzie wyglądały na audi:naughty:

Opublikowano

Kiedy gumy i przymiarka?

Opublikowano

Mógłbyś napisać ile Cię kosztował łańcuch i napinacz? Przymierzam się już od jakiegoś czasu, aby wymienić to u siebie ale obiło mi się o uszy, że z robocizną to ok. 1500zł nie moje. Prawda to?

Opublikowano

Gumy i przymiarka jak już będą miały być założone, na 1BA jeszcze by mi klisze w aparacie rozsadziło :grin:

Za części + wymianę u mechanika wyszło niecałe 800, jak sam ogarniesz wymianę to sporo z tego zostanie w kieszeni.

Warto jeszcze wrzucić nową uszczelkę pod dekiel zaworów, ja jej nie wymieniałem bo założyłem nową pół roku wcześniej a dekiel i tak jeszcze będę ściągał i dawał do malowania.

Opublikowano

ładny lifcik :grin:

Opublikowano

00007_zps1afe19ed.jpg

Najbardziej aktualne foto, obok 2.8 Q brata

Szkoda, że już drogi czarne :kwasny:

Opublikowano
i tu zaczynają się schody.. :doh:

---------- Post dopisany 04-02-2014 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 12:31 ----------

Sezon 2014 będzie w takich laczkach

http://i1288.photobucket.com/albums/b482/masahuku1/felga1_zps65ba0795.jpg

http://i1288.photobucket.com/albums/b482/masahuku1/felga2_zps0299152d.jpg

18" ET35 do tego gumka 215/35 lub 215/40 co na 8,5J jakoś będzie wyglądać, pewnie jakiś dystans na tył no i oczywiście gwint najniżej na ile pozwoli podjazd do domu :decayed:

Zastanawiam się tylko czy nie pomalować ich w ciemniejsze srebro/stal co powinno lepiej wyglądać przy jasnej budzie :wink:

pakuj 215/35 ładnie sie układa na 8,5J

AudiA47.jpg

Opublikowano

Da się na tym po naszych pięknych drogach jechać nie bojąc się o rozcięcie gumy lub urwanie felgi na pierwszej dziurze?

Jak na razie jestem przyzwyczajony do parkowania na krawężnikach i omijaniem dziur też się zbytnio nie przejmowałem :decayed:

Jakie masz ET? ociera coś gdzieś?

Opublikowano
Da się na tym po naszych pięknych drogach jechać nie bojąc się o rozcięcie gumy lub urwanie felgi na pierwszej dziurze?

Jak na razie jestem przyzwyczajony do parkowania na krawężnikach i omijaniem dziur też się zbytnio nie przejmowałem :decayed:

po pierwszym sezonie bedziesz tak wyczulony, że i na 15 bedziesz omijał dziury:wink:, ja tak latam i póki co opony i felgi całe:kox:

Opublikowano

A co z obcieraniem? Dać dystans na tył 5mm?

215/40 nie jest dużo wyższe a może będzie mniej stresu :decayed:

Opublikowano
A co z obcieraniem? Dać dystans na tył 5mm?

215/40 nie jest dużo wyższe a może będzie mniej stresu :decayed:

ja miałem z tyłu 8,5J et27, po założeniu dystansu, i nic nie tarło, tylko mam lekko naciągniete błotniki:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...