Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zarysowany zderzak ;/ Pomocy!!! jak sie uporać z tym zadrapaniem na lakierze???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc jak sie pozbyć tego zadrapania?:/;/ niestety jak to w zimie czasami bywa wpadłem w delikatny poslizg i mowiac kolokwialnie "doparło" mi przodem do auta stojącego obok na poboczu;/ Prędkość tam była znikoma podczas uderzenia ale jednak slad został;/ Czym moge to usunąć jesli sie da? Przedstawiam kilka fotek jak to wyglada prosze o rady. Mialem szczeście ze lampa cała;]

DSC_0206.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0208.jpg

DSC_0209.jpg

Opublikowano

Na zderzaku wygląda to powierzchownie. Spróbuj przejechać pastą polerską lekkościerną - myślę że powinno coś dać.

Opublikowano

Jaką paste byś polecił? zeby gorzej nie zrobic;/ a to wgniecenie da rade jakoś zrobić?

Opublikowano

Powiem tak. Ja do swojego auta zawsze używałem pasty TEMPO. Używałem jej na miekkiej szmatce, wcierając okrężnymi ruchami.

Kiedyś w poprzednim aucie zarysowałem sobie błotnik przez wystający 'badyl' z krzaka. Pastą tempo się jej pozbyłem, a po kilkukrotnym myciu auta nie miałem jakiegoś problemu aby ta rysa 'powróciła'.

Co do wgniecenia - cóż są firmy które potrafią wyciągać wgniecenia.

Jak oni rozłożą ręcę to niestety szpachla i lakier. Bo samemu wyciągać można zrobić gorzej.

Opublikowano

Tak jak kolega powiedział, spróbuj pastą tempo. Wgniecenia nie ruszaj.

Jest jeszcze pasta firmy autosol ale musiałbyś luknąć czy się nadaje. Bo ona jest do felg wypolerowanych.

Opublikowano

Ok to sprobuje z ta pasta cos zrobic:) oby pomoglo:) a co do tego wgniecenia mam pytanie... Gdybym chcial robic to mowiac "szpachla lakier" to szeroko to trzeba robic zeby sie pozbyc tego wgniecenia ??czy tylko w tym miejscu?

Opublikowano

Pasty tempo nawet nie kupuj, szkoda kasy. Jeżeli rysy nie są do podkładu, to zrób korekcję 3 stopniową i śladu nie będzie. Głębsze rysy możesz potraktować przed polerowaniem papierem wodnym 2500.

Błotnik można spróbować wyciągnąć, są firmy które robią takie wgniecenia bez konieczności lakierowania

Opublikowano

Bylbym wdzieczny jakbys mi stary powiedzial jeszcze na czym polega korekcja 3 stopniowa/?:P:wink: bo w tych tematach to jestem zielony:kwasny:

Opublikowano

Chodzi o to, że stosujesz kilka rodzai past polerskich i padów. Zaczynasz od pasty mocno ściernej, potem dajesz mniej ścierną, a na koniec pasta najmniej ścierna. Chodzi o to, aby jak najlepiej wypracować powierzchnie. Jeżeli nie masz polerki, to strasznie się namachasz, aby zlikwidować rysy.

Opublikowano

aaa ok dzieki za rosjasnienie tematu:) nom nie mam polerki wiec trzeba bedzie troszke popracowac:) ale nie ma innej opcji trzeba przywrocic do swojego nalezytego stanu b6:)

Opublikowano

Moim zdaniem bez lakierowaniasię nie obejdzie , polerką usuniesz część rys ale glębszych niestety nie usuniesz zalecam cieniowanie elementów.

Opublikowano

Cieniowanie? tzn? coś dokladniej?

Opublikowano

cieniujesz sąsiedni element, żeby sie mocno w oczy nie rzucało

Opublikowano

Ultimate Compound na tricolorze?

Opublikowano
Cieniowanie? tzn? coś dokladniej?

tak zwany "Spot repair" lakierujesz częśc zderzaka i błotnika (jeśli usługa jest dobrze wykonana nie widać żadnego przejścia )

Opublikowano

Sam raczej tego nie zrobie w takim razie...;/ potrzeba mi dobrego lakiernika w okolicach Rzeszowa/ Leżajska...

Opublikowano

Ja równiez oczywiscie;]

Opublikowano

hmmm a ja to widze inczej, papier wodny ale 2000 a nie 2500, na mokro delikatnie matujesz, póżniej pasta polerska, moze byc najtansza, ewentualnie podjec do lakiernika zeby machnol to miejsc, wezmie pare zł, a co do błotnika, 2 opcje, przyssawka i wybijak, ewentualnie dłuższa droga i mozolniejsza, koło i nadkole aut i od srodka wypchac ( tylko nie ostrymi krawedziami ), i jak w przypadku zderzaka, papier i pasta, papier kosztuje ok 2zł arkusz, wystarczy w zupełności, zwykła pasta polerska ok 15zł, szmatki w domu znajdziesz,

Opublikowano

Kolego Tempo to sobie daruj.

To pasta z czasów Poloneza i Fiata 125 :grin::grin:

Myślę że można to spolerować że praktycznie sladu nie będzie i bez lakiernika się obejdzie(tak wnioskuję ze zdjęć jak będzie na 100% nie wiem.)

Wgniotę spróbuj w jakimś zakładzie smart repair.Ważna sprawa jeśli błotnik był już malowany to raczej ci tego nie wyciągną będą się bali że lakier zerwą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...