xBladex Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Koledzy mam takie objawy w swoim a4 ,ze gdy sobie jadę i puszcze gaz to szarpnie tak ze całe auto się za trzęsie .odczuje to nawet na fotelu..prawie jest tak samo na każdym biegu.raz szarpnie mocniej a raz słabiej.Jaka może być tego przyczyna?
xBladex Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 ok to sie sprawdzi w najbliższym czasie
xBladex Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 no wiec tak...teraz padła mi skrzynia..załozyłem dziś inną i dalej sa szarpnięcia..i to większe...poduszki sa wszytskie ok. możliwe ze to poł osie lub przegłub wewnętrzny? ---------- Post dopisany 24-04-2014 at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2014 at 20:47 ---------- Up!
vp-tdi Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 trza bylo brac pewna skrzynie a nie...
xBladex Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 dziś założyłem stare sprzęgło i starą skrzynie..czyli DHL no i dzieją sie cuda...gdy odpuszczę gaz nie ma żadnego szarpnięcia..ale znów gdy dodam nagle gazu to szarpnięcie jest ale o wiele mniejsze niz było...na starej skrzyni nie pojeżdżę bo jest padnięta..co może byc nie tak? dodam ze mam normalne koło
Grzesiek1985 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 kolego identyczny problem miałem w oplu zafirze Podczas przyspieszania telepała się cala buda jak by się miała rozlecieć Okazał się przegub wewnętrzny na którym dopiero po wyjęciu półosi można było wyczuć luz na przegubie wewnętrznym Podnieś przód auta do góry i przytrzymaj ręka przegub przy skrzyni i zrób delikatne ruchy kołem Kojarzysz o co mi chodzi??? Tylko pamiętaj aby unieść przód bo inaczej nie sprawdzisz chyba ze wyjmiesz półoś
xBladex Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 pół osie juz były wyjmowane..i jest luz ale nie aż taki zeby kwalifikować przeguby do wymiany..
piciu77 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 bankowo przegub wewnętrzny ja tak miałem przy automacie po wymianie wszystko OK
xBladex Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 też myślę ze to będzie to..ale i tak muszę kupić nowa tarcze sprzęgłową i wtedy kupie przegłuby
fafa61 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 witam sorki ale podepnę się pod temat , , zauważyłem ze pogarsza mi się wbijanie biegów, a nawet redukcja wchodzi ciężko.Wygląda to tak ,że jak redukuje bieg na niższy to po pierwsze ciężko wchodzą biegi jakby cos zahaczało a do tego czuje takie szarpnięcie silnikiem. Sprzęgło kpl miałem wymieniane 20 tys temu. Czyzby siadał mi docisk?. Raz jest lepiej innym razem podczas redukcji np. z 2 na 1 to aż silnik podskoczy. Kupie docisk nowy bez tarczy? jakby okazało się ze to to.
SotoM Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Jesli bylo wymienione jak piszesz -komplet to rowniez nowy docisk sprzegla tam zamontowano. Ja na poczatek sprjwdzilbym podusiki skrzyni bo jesli siadly to moze skrzynia nizej lezec co ukosuje wybierak biegow. Pytanie tez czy dokladnie zostal odpowiewrzony uklad hydrauliczny sprzegla. Czy z tego tez powodu wymieniles sprzeglo....? Czy problem powstal dopiero po wymianie?
ADHDmfe Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 sprawdź se przy okazji wymiany sprzęgła stan dwumasu, bo robiłem już prare razy takie cuda
fafa61 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Sprzeglo wymienilem zaraz po zakupie auta,pobiewaz slizgalo sie,i jak wymienialem to kpl tarcza docisk i dwumas,jezeli chodzi o objawy to zaczely sie stopniowo powiekszac,kilka m/c temu podjechalem do mechanika zeby sprawdzil poduchy i pod silnikiem skasowal mi tylko luzy i powiedzial ze skasowal tyle ile mogl i powiem ci ze na jakus czas sie poprawilo,co do skrzyni to poduchy wg niego byly oki.wk***ia mnie to bo przy kazdej redukcji -zaznacze z jazdy na bieg pierwszy szarpie a nawet slychac metaliczny pojedynczy stykniecie,juz nie powiem o mocnym szarpnieciu buda
ADHDmfe Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 no to przegub, to stuknięcie to zaskakujące kulki ;P
fafa61 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 szarpnięcia przenoszą się na drążek biegów, i czuc ze to idzie od skrzyni itp., czasami nie mogę wbic jedynki i lekko dodaje gazu i ruszam -wtedy wchodzi dopiero. Te szarpniecie jest najwyraźniejsze przy redukcji na jedynke i najbardziej jak redukcje robie z dwójki na jedynkę.
SotoM Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Cos mi sie wydaje ze chlopakom nie chcialo sie doarze hydrauliki odpowietrzyc.to najtansza narazie inwestycja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się