Adr3k Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Witam od niedawna zaczęło nawalać jak po dziurach jadę wszystkie drążki ok wachacze też, zostaje luz na maglownicy czytałem o tej śrubie regulacyjnej i czy warto i jakiej siły użyć bo małą grzechotką to nie ruszyło Proszę o jakieś info na temat tej śruby A4 B5 AJM 2001 Pozdrawiam Adr3k
damian111 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 A krzyżaki na kolumnie kierowniczej sprawdzałeś one też lubią się rozlatywać i stukają podczas jazdy:decayed:
Adr3k Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 tak krzyżaki są ok tylko luz na maglownicy ewidentny koło od strony kierowcy tylko szukam info jak się poratować dokęcaniem na 3 miechy musi wytrzymać
Al@n Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 niektórzy nie polecają dokręcania ja u siebie dokręciłem około 1/4 obrotu i jest super zero stuków, więcej nie próbuj dokręcać bo nie będzie ci odbijać kierownica
Bartollo Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 A powiedzcie mi czy po wyciągnięciu tej czarnej gumki z sruby od regulacji u was też polało się troche oleju?? A i czy ona mocno jest dojebana bo chciałem popuścić o 1/4 obrotu bo wydaje mi się że jest za mocno skręcona. Ale kwadrat + rurka i nie bardzo to chcialo się odkręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się