subciohubcio Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Witam. Posiadam 4 opony 235/45/17" z czego 2 zdarte prawie do zera ;p szukałem 2 sztuki takich samych ale natrafiłem w fajnej cenie 235/40/17" i moje pytanie jest takie, czy mogę założyć np na przodzie 2x 235/45 a na tył te 235/40 ? dobrze to będzie wyglądało? zawiecha się nie zj**ie od takiej kombinacji?
Shaqr Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Jeśli nie masz quattro to nic sie nie powinno stać, a tą różnice miedzy przodem a tyłem cieżko bedzie dostrzec
LUKASZ1989 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 jak już to załóż te wyższe na tył 235/45 a te niższe na przód 235/40
novwy Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 abs raczej szaleje jak jest różnica w prędkości obwodowej kół tej samej osi
subciohubcio Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Sprzedały się te oponki jak ciepłe bułki ;p ale znalazłem też w fajnej cenie 235/45 także jeszcze lepiej dla mnie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i Pozdrawiam
szymon441992 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 też myśle że różnica jest bardzo mała i nie będzie widać ; )
Fido Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Audi ma system ABS I ESP więc niewielka różnica w oponach przy większej prędkości może spowodować wywalaniem błędów. Niestety nie praktykowałem tego, to tylko teoria. W motocyklu też mam ABS i przy zużytym tylnym amortyzatorze na bardzo kiepskich drogach na Ukrainie podczas jazdy zaświecał się ten ABS. Tylne kółko odrywało się od "asfaltu" i jego prędkość obrotowa nie zgadzała się z przednim stąd komp informował o błędzie. Więc teoretycznie różne profile opon w aucie może przyczynić się do informacji na liczniku.
Baddy Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Audi ma system ABS I ESP więc niewielka różnica w oponach przy większej prędkości może spowodować wywalaniem błędów.Niestety nie praktykowałem tego, to tylko teoria. W motocyklu też mam ABS i przy zużytym tylnym amortyzatorze na bardzo kiepskich drogach na Ukrainie podczas jazdy zaświecał się ten ABS. Tylne kółko odrywało się od "asfaltu" i jego prędkość obrotowa nie zgadzała się z przednim stąd komp informował o błędzie. Więc teoretycznie różne profile opon w aucie może przyczynić się do informacji na liczniku. dokładnie tak się dzieje, miałem zimowe 185/55/15 przod i 195/65/15 tył i po przekroczeniu około 110 km/h błąd ABSu i się wyłączał do ponownego zapalenia silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się