dms13 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Witam Zastanawiam się nad montażem LPG i jedyne co mi nie daje spokoju, to fakt gdzie to upchnąć. Dwa reduktory plus komputer od LPG. Może macie fotki z montażu, albo pomysły gdzie to upchnąć. Wiem, że można aku przenieść do bagażnika a w jego miejsce pchać reduktory, ale nie chciałbym tego robić. Czekam na Wasze pomysły i zdjęcia. Co do tego czy się opłaca i czy nie szkoda zakładać gazu do S4 prosiłbym się nie wypowiadać, każdy ma inny punkt widzenia, każdy robi inne trasy. Pozdrawiam
Roboform550 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Ecu do pudła z ecu benzynowym albo koło akumulatora albo do środka pod deskę. Reduktory w zderzak.
waskivw Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Ecu do kabiny , Ja tak mam , reduktory zależy jakie , Ja mam jeden Prins , dwa typu AC r01 (których nie polecam) wkładają za lampami , ale przy regulacji jest problem, w zderzak nie ma gdzie przeszkadzają chłodnice , chyba że Magic 3 ( to znowu tykająca bąbka, nie wiadomo kiedy puści bąka) Jakie wtryskiwacze wkładzasz i ECU ?
dms13 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Jak już się zdecyduję to chyba założę: elektronika: stag 300premium wtryski: Hana H2000 reduktory: 2x KME Gold Tylko właśnie już kolejny weekend poświęciłem na oglądaniu auta i miejsc gdzie to wcisnąć i wszędzie mało miejsca, hmmm mało powiedziane mało heheheh. Za zderzakiem nie ma szans na reduktory bo tak jak napisał waskivw są tam chłodnice. Najlepsze miejsce to zamiast aku, ale przenosić go do bagażnika to też wyzwanie, bo w bagażniku w boczkach też mało miejsca :-) Jakieś to auto ubogie w wolne miejsce, wszędzie coś jest :-) Pytam na forum kto ma gaz w s4 i gdzie to jest poupychane, bo chciałbym, żeby to ładnie było założone i jak najmniej na wierzchu, a do tego żeby działało poprawnie.
Roboform550 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Wejdź pod auto zdemontuj osłonę silnika i popatrz dokładnie... Zamiast 2x kme gold spróbować możesz kupić używkę prinsa i go zregenerować...może wyjść cenowo tyle ile jeden gold...a upchać 1 a dwa reduktory to już mniejszy problem.
waskivw Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Pod autem też nie poszalejesz , zwłaszcza z Goldami , Ja przerobiłem deko wspornik od pompy ABS ( usunąłem ten element który trzyma wtyczki od wentylatorów) i siedzi tam teraz Prins przykręcony do tego wspornika . Jak będziesz montował Hany to odpuść sobie niebieskie , są deko za duże , Ja mam i nie jestem zadowolony , ciśnienie 1 bar , (aktualnie przymierzam się do Barakud , a jak wpadnie więcej kasy to Keihin) to też weź pod uwagę bo nie każdy reduktor tak nisko zejdzie z ciśnieniem . Ostatnio rozmawiałem z kolesiem który niedawno zakładał LPG w swojej S4 i miał włożone dwa Magic 3 w zderzaku , montował w Wawie i narzekał że mocy brakuje między 3000 a 4000 obr , pewnie się tną . Jest się nad czym zastanawiać bo auto trochę wymagające.
dms13 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Dzięki za info dlatego właśnie pytam najpierw co i jak a jak pojadę zakładać to z listą co ma być i gdzie zamontowane :-)
Venom666 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja zakladam instalcje tylko BRC i PRINS oraz ciekly 5 generacji . Geduktor BRC MAX( czarny foremny klocek 12 x 15x 10cm) i jeden w zupelnosci wystarcza nawet na RS4 .Byle pociagnac dwie arterie ze zbiornika i zamontowac wielozawor na fi 8.Trzeba jeszcze dokonac pewnej przerobki wielozaworu . Auto idzie 300 km/h bez najmnijeszcze zajakniecia. Oprocze tego wywalam uchwyt na kolo zapasowe.Wkladam prosta podloge ,,, mala butle 650x200 i jeszcze mam miejsce na kolo dojazdowe 125 ALBO BUTLE 650X270 WYSOKOSCI JAK SIE UDA KUPIC. ---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- Zamontowal nawet to w Touaregu 4.2 V8 ( 350KM) i 4.5 V8 ( cos kolo 400 ) Porsche na jedny MAX BRC i dal sobie rade z 2,5 tonowymi "KLOCAMI"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się