Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów, turbo świruje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sytuacja jest następująca.. Jestem w trakcie modzenia silnika AWX, jest FMIC, EGR zaślepiony, kat wycięty. Pierwsze turbo BRD brało olej, to co teraz jest wsadzone też BRD wstaje od ok 3k i przeładowuje. Do wymiany.

Dodam, że jak silnik jest zimny od 3k obrotów strasznie szarpie. Jedzie do 3k obrotów i na dziesiąte części sekundy nie ma mocy i się dusi. Zdarza mu się wpaść w tryb awaryjny. Jak osiągnie 90 stopni raczej jest wszystko OK, ale jedzie od 3k.

Wymieniane były szklanki oraz wałek rozrządu.

Obecny wykres z późno wstającym BRD oraz z nową górą silnika:

http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to logi z dzisiaj,

Grupa 13 sprzed 2 miesięcy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co myślicie o moim przypadku ?

jak czegoś brakuje to dajcie znać, zrobię.

Pozdrawiam.

---------- Post dopisany 24-03-2013 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:10 ----------

upp ?

Opublikowano
Sytuacja jest następująca.. Jestem w trakcie modzenia silnika AWX, jest FMIC, EGR zaślepiony, kat wycięty. Pierwsze turbo BRD brało olej, to co teraz jest wsadzone też BRD wstaje od ok 3k i przeładowuje. Do wymiany.

Dodam, że jak silnik jest zimny od 3k obrotów strasznie szarpie. Jedzie do 3k obrotów i na dziesiąte części sekundy nie ma mocy i się dusi. Zdarza mu się wpaść w tryb awaryjny. Jak osiągnie 90 stopni raczej jest wszystko OK, ale jedzie od 3k.

Wymieniane były szklanki oraz wałek rozrządu.

Obecny wykres z późno wstającym BRD oraz z nową górą silnika:

http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to logi z dzisiaj,

Grupa 13 sprzed 2 miesięcy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co myślicie o moim przypadku ?

jak czegoś brakuje to dajcie znać, zrobię.

Pozdrawiam.

---------- Post dopisany 24-03-2013 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:10 ----------

upp ?

ja tam nie wiem gdzie Ty to pozno wstajace BRD widzisz bo napewno nie w logach ?

jest problem ze sterowaniem jej w gornych partiach obrotow stad ten skok niutona na wykrsie ale akurat jesli chodzi o dol to jest bardzo przyzwoicie i ja bym zbytnio na problemie sprezarki sie nie skupial ... no chyba ze wirnik jest sciety ...

Opublikowano

tak powiedział Mirek z ECU project, zrobiliśmy 170koni na jakimś gotowcu ale dziura była mega.. Więc już nie wiem o co chodzi.. Spanky ratuj

Opublikowano

jezeli to jest log z tym BRD pod maska to ja nie wiem czego Wy chcecie od jej wstawania na seryjnym programie ...

ale ja sie opieram tylko na logu i jak dla mnie to BRD wstaje akceptowalnie jak na ori soft ...

pompek to Ty przypadkiem nie masz zabitych albo walka/szklanek nie od tego silnika ... :decayed:

tandem i pompa w baku sprawdzona ?

Opublikowano

spanky,

W ECU wymienili mi szklanki i wałek na nowe,

Korekcje pompek sprzed 10minut:

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nie, nie sprawdzałem, dzisiaj z chłopakami jeździłem i szarpie strasznie, najbardziej na 2 od 3k obrotów, na 3 łapie notlauf. Po nagrzaniu się, przejechaniu powiedzmy tych 10km jest ok

Opublikowano
spanky,

W ECU wymienili mi szklanki i wałek na nowe,

Korekcje pompek sprzed 10minut:

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nie, nie sprawdzałem, dzisiaj z chłopakami jeździłem i szarpie strasznie, najbardziej na 2 od 3k obrotów, na 3 łapie notlauf. Po nagrzaniu się, przejechaniu powiedzmy tych 10km jest ok

zrob logi dynamiczne z szarpaniem ... 001/003/004/008/007/010/011/018/023 , tak wiem auto bedzie zimne ... trudno ... :decayed:

Opublikowano

spanky, bo te logi robione jak chodziło dobrze wszystko.. Raz jest ok a raz lipa. Na hamowni też było ok, bez szarpania. Zrobić jeszcze jakieś logi ?

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

oka, jutro zrobię. Czemu Miras mówił że tego turba nie da się wysterować dobrze ? Mówił konkretnie że turbo do d*py.

Opublikowano
spanky, bo te logi robione jak chodziło dobrze wszystko.. Raz jest ok a raz lipa. Na hamowni też było ok, bez szarpania. Zrobić jeszcze jakieś logi ?

musisz zrobic logi jak bedzie wystepowac szarpanie ...

Opublikowano

oka, na jutro zrobię. W Basic któreś też ?

---------- Post dopisany 29-03-2013 at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2013 at 21:37 ----------

Logi zrobione, niestety nie szarpało, ale wpadało w tryb awaryjny, ale może coś wyczytasz..

3 i 4 bieg:

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

4 bieg:

Grupy: 008,007,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 03-04-2013 at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 13:26 ----------

w razie czego zrobiłem nowe logi. zimny silnik, szarpanie udało mi się na 3 logach złapać, potem się nagrzał. 3 bieg wszędzie

Szarpanie:

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Szarpanie do 3000 obrotów, potem sie wyszarpał i zaczął jechać:

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Bez szarpania, ciepły silnik już się zrobił, turbo przeładowało:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/grehu_120594.htm

Opublikowano

Sprawdz klape gaszaca i EGR

Przeplywomierz podmien na probe z innego auta

Opublikowano

tzn ? egr zaślepiony niby, klapa gasząca została. Które grupy zrobić jeszcze na szarpaniu ?

---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ----------

ok, podmienie. Tylko znowu na zimnym trzeba by było sprawdzać ;/

Opublikowano

007 na zimnym po odpaleniu

Opublikowano

okej. ale jest źle czy tragicznie źle ? :D

---------- Post dopisany 09-04-2013 at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 18:31 ----------

Dzisiaj pojawił się błąd sporadyczny:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

---------- Post dopisany 13-04-2013 at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 18:21 ----------

kupiłem nowe turbo, wymieniać ? BRD i tak ma uwaloną geometrie i przeładowuje. Mogę ją jeszcze zwrócić więc ok.

Co jeszcze sprawdzić przy wymianie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...