slo Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Sytuacja jest następująca.. Jestem w trakcie modzenia silnika AWX, jest FMIC, EGR zaślepiony, kat wycięty. Pierwsze turbo BRD brało olej, to co teraz jest wsadzone też BRD wstaje od ok 3k i przeładowuje. Do wymiany. Dodam, że jak silnik jest zimny od 3k obrotów strasznie szarpie. Jedzie do 3k obrotów i na dziesiąte części sekundy nie ma mocy i się dusi. Zdarza mu się wpaść w tryb awaryjny. Jak osiągnie 90 stopni raczej jest wszystko OK, ale jedzie od 3k. Wymieniane były szklanki oraz wałek rozrządu. Obecny wykres z późno wstającym BRD oraz z nową górą silnika: http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to logi z dzisiaj, Grupa 13 sprzed 2 miesięcy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co myślicie o moim przypadku ? jak czegoś brakuje to dajcie znać, zrobię. Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 24-03-2013 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:10 ---------- upp ?
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Sytuacja jest następująca.. Jestem w trakcie modzenia silnika AWX, jest FMIC, EGR zaślepiony, kat wycięty. Pierwsze turbo BRD brało olej, to co teraz jest wsadzone też BRD wstaje od ok 3k i przeładowuje. Do wymiany.Dodam, że jak silnik jest zimny od 3k obrotów strasznie szarpie. Jedzie do 3k obrotów i na dziesiąte części sekundy nie ma mocy i się dusi. Zdarza mu się wpaść w tryb awaryjny. Jak osiągnie 90 stopni raczej jest wszystko OK, ale jedzie od 3k. Wymieniane były szklanki oraz wałek rozrządu. Obecny wykres z późno wstającym BRD oraz z nową górą silnika: http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to logi z dzisiaj, Grupa 13 sprzed 2 miesięcy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co myślicie o moim przypadku ? jak czegoś brakuje to dajcie znać, zrobię. Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 24-03-2013 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:10 ---------- upp ? ja tam nie wiem gdzie Ty to pozno wstajace BRD widzisz bo napewno nie w logach ? jest problem ze sterowaniem jej w gornych partiach obrotow stad ten skok niutona na wykrsie ale akurat jesli chodzi o dol to jest bardzo przyzwoicie i ja bym zbytnio na problemie sprezarki sie nie skupial ... no chyba ze wirnik jest sciety ...
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 tak powiedział Mirek z ECU project, zrobiliśmy 170koni na jakimś gotowcu ale dziura była mega.. Więc już nie wiem o co chodzi.. Spanky ratuj
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jezeli to jest log z tym BRD pod maska to ja nie wiem czego Wy chcecie od jej wstawania na seryjnym programie ... ale ja sie opieram tylko na logu i jak dla mnie to BRD wstaje akceptowalnie jak na ori soft ... pompek to Ty przypadkiem nie masz zabitych albo walka/szklanek nie od tego silnika ... tandem i pompa w baku sprawdzona ?
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 spanky, W ECU wymienili mi szklanki i wałek na nowe, Korekcje pompek sprzed 10minut: Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM nie, nie sprawdzałem, dzisiaj z chłopakami jeździłem i szarpie strasznie, najbardziej na 2 od 3k obrotów, na 3 łapie notlauf. Po nagrzaniu się, przejechaniu powiedzmy tych 10km jest ok
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 spanky, W ECU wymienili mi szklanki i wałek na nowe, Korekcje pompek sprzed 10minut: Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM nie, nie sprawdzałem, dzisiaj z chłopakami jeździłem i szarpie strasznie, najbardziej na 2 od 3k obrotów, na 3 łapie notlauf. Po nagrzaniu się, przejechaniu powiedzmy tych 10km jest ok zrob logi dynamiczne z szarpaniem ... 001/003/004/008/007/010/011/018/023 , tak wiem auto bedzie zimne ... trudno ...
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 spanky, bo te logi robione jak chodziło dobrze wszystko.. Raz jest ok a raz lipa. Na hamowni też było ok, bez szarpania. Zrobić jeszcze jakieś logi ? ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- oka, jutro zrobię. Czemu Miras mówił że tego turba nie da się wysterować dobrze ? Mówił konkretnie że turbo do d*py.
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 spanky, bo te logi robione jak chodziło dobrze wszystko.. Raz jest ok a raz lipa. Na hamowni też było ok, bez szarpania. Zrobić jeszcze jakieś logi ? musisz zrobic logi jak bedzie wystepowac szarpanie ...
slo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 oka, na jutro zrobię. W Basic któreś też ? ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2013 at 21:37 ---------- Logi zrobione, niestety nie szarpało, ale wpadało w tryb awaryjny, ale może coś wyczytasz.. 3 i 4 bieg: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 4 bieg: Grupy: 008,007,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 03-04-2013 at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 13:26 ---------- w razie czego zrobiłem nowe logi. zimny silnik, szarpanie udało mi się na 3 logach złapać, potem się nagrzał. 3 bieg wszędzie Szarpanie: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Szarpanie do 3000 obrotów, potem sie wyszarpał i zaczął jechać: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Bez szarpania, ciepły silnik już się zrobił, turbo przeładowało: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/grehu_120594.htm
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Sprawdz klape gaszaca i EGR Przeplywomierz podmien na probe z innego auta
slo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 tzn ? egr zaślepiony niby, klapa gasząca została. Które grupy zrobić jeszcze na szarpaniu ? ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- ok, podmienie. Tylko znowu na zimnym trzeba by było sprawdzać ;/
slo Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 okej. ale jest źle czy tragicznie źle ? ---------- Post dopisany 09-04-2013 at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 18:31 ---------- Dzisiaj pojawił się błąd sporadyczny: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent ---------- Post dopisany 13-04-2013 at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 18:21 ---------- kupiłem nowe turbo, wymieniać ? BRD i tak ma uwaloną geometrie i przeładowuje. Mogę ją jeszcze zwrócić więc ok. Co jeszcze sprawdzić przy wymianie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się