Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 czyli wychodzi na to,że zamienniki są zwykle do bani ale żeby za napinacz wołali 360zł to chyba lekka przesada.. U mnie na razie się uspokoiło co nie znaczy że i tak nie trzeba będzie go wymieniać :/
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 u mnie taki za 65zł w 2 aucie wytrzymał rok czasu i 20tys km przebiegu ( częste katowanie ) wiec chyba dobrze trafiłem to chyba trafiłeś na dobry egzemplarz, bo sporo osób narzeka na zamienniki
sebek969.86 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Przyczyna to nie zamiennik do bani tylko uszkodzone koło pasowe alternatora chodzi o sprzęgło które sie w nim znajduje i to ono wykańcza napinacz. Ruvill wytrzymuje na zwykłym kole pasowym max. 50tys.km
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Przyczyna to nie zamiennik do bani tylko uszkodzone koło pasowe alternatora chodzi o sprzęgło które sie w nim znajduje i to ono wykańcza napinacz. Ruvill wytrzymuje na zwykłym kole pasowym max. 50tys.km czyli przy wymianie napinacza wypadałoby wymienić od razu to koło pasowe tak?
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ori części są tansze w skodzie Za ori napinacz paska alternatora do mojego AVF wołają 420zł
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ori części są tansze w skodzie Za ori napinacz paska alternatora do mojego AVF wołają 420zł jeszcze lepiej ceny jak z kosmosu
sebek969.86 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie.
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie. nie no jak rozrząd był zmieniany w zeszłym roku z powodu ścierającego się paska, to było wymieniane chyba wszystko z tego co kojarzę..
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Takie są ceny w ASO. Zwykły termostat kosztuje 20zł ori 100zł, moja historia jest najlepszym przykładem ze czasem lepiej odrazu kupić ori. Co do koła pasowego alternatora (sztywne koło było chyba tylko w 1Z) pierwszą wymiana jaka powinno sie robić w tym silniku to montaż sprzegiełka alternatora,tak jak koledzy piszą, wydłuża żywotność napinaczy
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Takie są ceny w ASO. Zwykły termostat kosztuje 20zł ori 100zł, moja historia jest najlepszym przykładem ze czasem lepiej odrazu kupić ori. Co do koła pasowego alternatora (sztywne koło było chyba tylko w 1Z) pierwszą wymiana jaka powinno sie robić w tym silniku to montaż sprzegiełka alternatora,tak jak koledzy piszą, wydłuża żywotność napinaczy jest gdzies opis jak to zrobić? Bo znając szukajkę to nie znajdę..
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Do mojego 1Z podpasowało koło od golfa3 AFN ale pamiętam ze byłą róznica w zależności od mocy alternatora jeden miał 90A a drugi 120A do mojego pasował własnie od golfa a do drugiego od jakiegoś passata, tyle ze nie pamiętam juz dokładnie jaki był moj alternator Jesli juz dobierzesz koło to pasuje P&P
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Do mojego 1Z podpasowało koło od golfa3 AFN ale pamiętam ze byłą róznica w zależności od mocy alternatora jeden miał 90A a drugi 120A do mojego pasował własnie od golfa a do drugiego od jakiegoś passata, tyle ze nie pamiętam juz dokładnie jaki był moj alternator Jesli juz dobierzesz koło to pasuje P&P z częściami jakoś się ogarnie, ale orientujecie się czy jest gdzieś na forum opis jak samemu to wszystko wymienić?tzn. napinacz i montaż tego sprzęgiełka alternatora..
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 napewno gdzieś jest tylko pytanie, gdzie bo z tą szukajką to jak szukanie igły w stogu siana
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W 1 Z tego nie robiłem ale do demontażu sprzegielka trzeba mieć specjalny klucz więc do dokręcenia tez by sie przydał.
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 tak, zapewne tak będę musiała poświęcić trochę czasu na szukanie jak to zrobić w "zrób to sam"
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Szkoda ze mam do ciebie jakies 500km, zawsze marzyłem aby zobaczyć kobitke brudna po uszy i grzebiącą przy AUDI
Gość donuska90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Szkoda ze mam do ciebie jakies 500km, zawsze marzyłem aby zobaczyć kobitke brudna po uszy i grzebiącą przy AUDI hahaha nie, ja grzebać nie będę bo mogłabym coś popsuć, szukam instrukcji dla nadwornego mechanika ja jestem tylko od sprzątania, mycia, polerowania no i oczywiście jeżdżenia
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Myslałem ze istnieja takie kobiety, jak zawsze sie myliłem
Gość donuska90 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Myslałem ze istnieja takie kobiety, jak zawsze sie myliłem spokojnie, kiedyś się nauczę grzebać pod maską to specjalnie dla Ciebie sporządzę fotostory
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Więc czekam na fotostory wymiany żarówki przedniej lewej lampy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się