Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprzęgło w AVF


arielloA4b6/b7

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie co do uszczelniaczy. Wymieniałeś na wale w silniku czy tylko w skrzyni, chyba że oba wymieniłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

221000 km, tylko jakiej firmy? ja mysle ze sachsa. ale wyczytalem ze luk to to samo i w kartonach luka sa czesci sachsa

Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojęcie względne, jak jakas lebiega jeździła autem to i po 50tys może być do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło...

U siebie mam już przelatane 262000 km, sprzegło i dwumas ori, ale zastanawiam się czy już czasem nie zabierać się za wymianę kpl. Jak na razie zero oznak zużycia i problemów ze sprzegłem i dwumasą, więc po tym co napisałeś nie będę sobie zawracał tym głowy...przynajmniej na jakiś czas:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

221000 km, tylko jakiej firmy? ja mysle ze sachsa. ale wyczytalem ze luk to to samo i w kartonach luka sa czesci sachsa

Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło...

wszystko zależy jak eksploatujesz auto,jak jeździsz na emeryta to i 350tys wytrzyma jak dajesz dobrze w palnik,często jeździsz blisko v max to 200tysi i dwumas się odezwie na bank :whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styl jazdy mieszany, zdarza się, że muszę jechać jak emeryt, ale czasami też lubię dać ostro w palnik:decayed: To drugie raczej rzadko, bo nie mam za bardzo gdzie, chyba że w trasie na wakacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w sumie chyba nic tak dwumasy i sprzegła nie wykańcza jak "strzały" ze sprzęgła spod świateł :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie odnośnie uszczelniacza wału silnika od strony skrzyni. Oryginał prawie 300 PLN , zamiennik Elringa 125 PLN. Co wybrać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy.. nie zależy mi aż tak na cenie. Jestem wstanie dać te 125 PLN i nie chcę szukać tanich zamienników. Chodzi mi raczej o jakość uszczelniacza elringa do oryginału. Ponoć elring ma zeszlifowane oznaczenia audi i jest sprzedawany jako zamiennik. Szukam po prostu jak najlepszych jakościowo części ale nie chcę przepłacać za oryginały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elring nigdy chyba nie był stosowany na 1 montaż, corteco owszem, poduszki, uszczelki uszczelnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...