krzysztofj5 0 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Niedawno stałem się właścicielem A4-B6 1,9 TDI, który podobno wyposażony jest w system alarmowy, ale jego działanie jest dla mnie dziwne. Po otwarciu drzwi kluczykiem w drzwiach (nie pilotem, bo na razie nie działa zdalne otwieranie z pilota) załączają się natychmiast światła awaryjne, które mrugają ze zwiększoną częstotliwością do momentu aż włożę kluczyk do stacyjki i włączę zapłon. Czy ktoś mi może to wytłumaczyć ? Co nie działa prawidłowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsciekly692 0 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 tak to alarm ---------- Post dopisany at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- ale to dziwne że po otworzeniu nie deaktywuje alarmu ;/ normalnie działa centralny zamek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofj5 0 Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Centralny zamek działa z kluczyka, otwiera wszystkie drzwi, wsiadam za kierownicę i zaczynają ze zwiększoną częstotliwością mrugać światła awaryjne. Jest to pewnie związane z uruchomieniem alarmu przez czujniki ruchu znajdujące się wewnątrz samochodu. Nie ma efektów dźwiękowych. Taki stan trwa do czasu włączenia zapłonu w stacyjce. Myślę, że nie jest to stan normalny - skoro otwieram samochód kluczykiem, a nie włamuję się do niego, to alarm nie powinien się uruchamiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 to raczej jest normalne jak otwierasz kluczykiem to nie wyłaczasz alarmu, który wcześniej był aktywowany pilotem prawdopodobnie alarm włacza się i wyłącza pilotem tylko jeżeli pilot ci nie działa to tymczasowo wyłącz alarm vagiem też miałem podobne tzn dwa piloty ale tylko jeden zaprogramowany auto zamknięte pilotem, potem zamieniłem piloty ,chciałem otworzyć auto ale pilot nie działa otworzyłem kluczykiem a tu alarm:kox: awaryjne + syrena dlaczego pilot ci nie działa? jak masz auto zamknięte to mruga dioda w drzwiach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofj5 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mam 2 kluczyki z pilotem. Żaden pilot nie działa. Baterie w pilotach sprawne. Owszem adaptacji pilotów można dokonać VAG-iem w "module komfortu" - nr 46 i przeczytałem jak to można zrobić, tylko nie mogę się połączyć VAG-iem z "modułem komfortu" - wyskakuje błąd "Too Many Communications Errors To Continue". Z innymi sterownikami połączenia są OK. Po zamknięciu auta przez pewien czas mruga dioda w drzwiach. W jaki sposób wyłączyc działanie alarmu VAG-iem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 W module komfortu wyłacza się alarm Jakim vagiem sie łączysz Kiedyś też nie mogłem się połaczyć z ksenonami, miałem tylko jeden kabel podłaczony we wtyczce obd chyba L. Teraz mam podłaczone K i L i wszystko działa Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mam 2 kluczyki z pilotem. Żaden pilot nie działa. Baterie w pilotach sprawne. Owszem adaptacji pilotów można dokonać VAG-iem w "module komfortu" - nr 46 i przeczytałem jak to można zrobić, tylko nie mogę się połączyć VAG-iem z "modułem komfortu" - wyskakuje błąd "Too Many Communications Errors To Continue". Z innymi sterownikami połączenia są OK.Po zamknięciu auta przez pewien czas mruga dioda w drzwiach. W jaki sposób wyłączyc działanie alarmu VAG-iem ? włóż kluczyk do stacyjki ,włącz zapłon i przez kilka sekund przytrzymaj guzik zamknięcia lub otwarcia ,następnie spróbuj zamknąć auto z pilota powinno zadziałać, dioda w drzwiach po zamknięciu powinna migać cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofj5 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Próbowałem się łączyć różnymi wersjami VAG-a (303, 311, 409, VCDS-Lite) wykorzystując kabel kupiony od VIAKEN-a z dwoma liniami K i L automatycznie przełączanymi przez elektronikę. Kabel jest podłączony pod port USB komputera z systemem Windows XP. Próbowałem również zmieniać parametry portu - obniżenie prędkości transmisji oraz Latency Timer na 7 ms. Wszystko bez efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 próbowałeś zrobić jak wyżej napisałem bez vag-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofj5 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 próbowałeś zrobić jak wyżej napisałem bez vag-a Póbowałem, tak jak napisałeś powyżej. Niestety pilot nadal nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Może trzeba spróbować vagiem na com i komputerem z com a nie usb. Chociaż dziwne bo z innymi modułami się łączysz Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofj5 0 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Może trzeba spróbować vagiem na com i komputerem z com a nie usb.Chociaż dziwne bo z innymi modułami się łączysz Tapatalk Dla mnie najważniejsze jest w tej chwili określenie źródła usterki: Czy moduł komfortu jest sprawny, a problem tkwi w komunikacji (wersje VAG-a, rodzaj kabla, ustawienia parametrów transmisji) ? Czy może uszkodzony jest moduł komfortu i jego wymiana spowoduje usunięcie usterki ? W temacie komunikacji przeprowadziłem już wiele prób uwzględniając sugestie użytkowników tego forum. Moduł komfortu nie jest tani. Wersje używane kosztują na Allegro ok. 500 zł. Wymiana modułu może nie gwarantować sukcesu. Wykorzystując obecnie mój sprzęt (laptop, VAG, kabel) przymierzam się do próby podłączenia do modułu komfortu w innym samochodzie - tyko muszę najpierw taki znaleźć. Mój laptop posiada również port COM, ale ja nie posiadam takiego kabla pod COM. Owszem może być to kolejna próba na uzyskanie połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZABA 0 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 U mnie pojawil sie problem tego typu że pilot raz działa raz nie.Jesli nie dziala to kluczem otwieram tylko przednie drzwi.Po wlozeniu klucza do stacyjki otwieraja sie automatycznie pozostałe.Dodam ze jak nie dzlala pilot to tez i drugi nie dziala.Czestotlwosc awari pilota jest rożna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się