Rogu Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Witam, forumowicze pomóżcie!! Strzelil mi rozrząd, wymieniłem, założyłem inna głowicę i odpaliła... wszystko fajnie, moc jest, plyny w normie... Poza tym, że pracuje jak stary jelcz, albo traktor. Nierówna praca na wolnych obrotach i jak trzymam na 2 tys tez slychac lekkie zaburzenia VAG nie pokazuje błędów.. dodam, że na zimnym silniku pracuje równo. jakieś pomysły?
pioteros Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 zle podpięte przewody kolektora może? może odma pękła? szukałbym w tym kierunku na początek
Rogu Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 troche uscisle. silnik AEB Problem z nierowna praca jest tylko na niskich obrotach. podczas jazdy nie stwarza problemow. Mam gaz sekwencje, ale zadnej roznicy nie czuc przy jezdzie na gazie, czy na benzynie. Mowiąc, że pracuje jak Jelcz mam namysli dzwiek, bo nierowna praca jest caly czas z ta sama czestotliwościa.
Magicbattle Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 ktoras z cewek moze juz ma dosc. niech samochod chodzi na gazie i pokolei sciskaj przewody od gazu co ida na kolektor. oczywiscie tak zebys ni przeciol. kombinerkami najlepiej. scisnij tak zeby gaz nie docieral wtedy powinien nie chodzi na gar. jesli po scisnieciu nie ma zadnej roznicy to masz odpowiedz ktora cewka swieca ma dosyc
Rogu Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Cewki odpadają bo w audi łatwo odczepić kabel od cewki podczas pracy. rozpinając każdą kostkę po kolei za kazdym razem slychac różnicę. więc Cewki odpadają :|
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się