handzland Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Koledzy pomóżcie auto lapie tryb awaryjny przy różnych obrotach, próbowałem wyciągnać turbo do czyszenia ale nie dałem rady odkrecic rurki zasilajacej turbo w olej wiec zrezygnowałem, torche rozruszalem sztange recznie gora dol i wydawalo mi sie ze juz dobrze chodzi pozniej zrobilem logi......sami powiedzcie co myslicie ? BLad który wylapal wag - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- aaa zapomniałem o statycznych mam tylko te
handzland Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 No dobra przeładouje wiem....ale dlaczego eliminujesz n75 ?
Sztomel Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Bo to niezmiernie rzadki i raczej niespotykany przypadek by N75 był ciągle zawieszony i powodował maksymalne przeładowanie turbo. N75 łatwo przecież sprawdzić i wyeliminować z kręgu podejrzanych elementów - wystarczy, że zdejmiesz z gruszki przy turbo wężyk podciśnienia a następnie wybierzesz w Vagu grupę 011 i przełączysz ją z trybu Meas. Block w tryb Basic Settings (jej ikonka znajduje się w dolnym lewym rogu okienka dialogowego Vaga) a następnie przytkniesz palec do końca wężyka i będziesz czuł, że co 10 sekund pojawia się na jego końcu podciśnienie lekko zasysające palec i znika na kolejne 10 sekund i tak ciągle na zmianę. Podciśnienie pojawi się jeśli w grupie 011 BS pojawi się w okienku wskazanie "ON" i zniknie jeśli zmieni się na "OFF". Jeśli to podciśnienie będzie się pojawiać na 10 sekund w trybie ON to masz N75 sprawny. Oczywiście to sprawdzenie wykonujemy na pracującym na wolnych obrotach silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się