Kejsi Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Wymieniałem ostatnio u siebie rozrząd i uszczelniacze ale nie w tym problem. Po złożeniu wszystkiego gdy zapalał zapłon to instalacja STAGA 4 szybko miga dioda i wydaje cztery krótkie sygnały dźwiękowe. Nie wiem co jest wcześniej było ok. Po odpięciu klemy od zasilania problem ustępuje na 3 min i dalej to samo. W instrukcji wyczytałem że 3 krótkie i jeden długi to błąd sterownika ale ja mam 4 krótkie. Natomiast 3 krótkie to mało gazu i faktycznie mam mało tego gazu bo połowę rezerwy według butli. Kostki spięte. 1
dam-in Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Prawdopodobnie filtry gazu do wymiany, bądz inny przegląd instalacji.
Kejsi Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Ale to się stało jak stał w garażu xD W instrukcji obsługi nawet nie ma takiego błędu jak 4 krótkie, może to wina że mam mało gazu i ciśnienie jest za niskie? A nie sory to znalazłem w instrukcji. screenSHU - The fastest screen capture ever.
dam-in Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Niskie ciśnienie wyskoczy tylko podczas jazdy. Nie szkodzi ze jak stał w garażu, po prostu ten czas do przeglądu jest ustawiany w godzinach, trzeba przejechać ileś tam godzin i nieraz taki przegląd wyskoczy jak mu się tylko zachce. Ile masz tą instalacje? może to pierwszy przegląd po 2kkm ? To wyjaśnijmy, po tych 4 dzwiękach i miganiu, automatycznie przechodzi na benzyne?
Kejsi Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Na instalacji przejechane 43 tyś km, według książki serwisowej następny przegląd powinien być przy 183 tys a mam przejechane 188 tyś, ale czy on może mieć zapamiętane kiedy mam jechać na przegląd? I czy ja dobrze rozumiem to co wstawiłem screenSHU - The fastest screen capture ever. że ten błąd jest wyłącznie od braku gazu w zbiorniku? xD Bo cały dzień w garażu na zimnym i mi się ciężko myśli. @edit jak wyjmę klemę to odpalę przełączy się na gaz pochodzi ze 3 min i potem przełącza na benzynę. Po tym jak zgaszę i zapalę to odrazu tylko w benzynie ciągle dając 4 sygnały dźwiękowe.
dam-in Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Tak, stag ma możliwość ustawienia przeglądu i powiadamia kiedy masz jechać PS. U mnie jak sie konczy gaz, to dzwięk mam tylko jeden dłuższy i dioda miga chyba 3 razy na sekunde @Edit. A to już może być nawet jakiś inny problem z instalacją. Albo rzeczywiście brak gazu albo coś się przestawiło. Najlepiej sprawdzić pod komputerem ustawienia staga.
Kejsi Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Kurde a już się cieszyłem bo autko po remoncie oleju nie bierze a tu taki myk, jednak nie pozwoli mi spać spokojnie xD Jutro gazu zaleje i odkopie temat, na razie wielkie dzięki za pomoc
Kejsi Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Odkopuje temat, gaz zalany za 50 zł czyli 3/4 butli to samo. Rano gdy go odpalałem to się normalnie na gaz przełączył i po 3 minutach znów 4 krótkie sygnały. Po tym podjechałem na stacje i w drodze do niej przełączyła się na gaz i szła elegancko, dojechałem zgasiłem zalałem odpalam i znowu 4 sygnały Myślałem że to filtr gazu, odkręciłem go był trochę brudny wsadziłem w innej pozycji, odpalam działa na gazie, za chwilę 4 sygnały. Wkurzyłem się lekko mówiąc i zupełnie pozbyłem się filtru bo chciałem mieć pewność że to jego wina, puszczam gaz i dalej 4 sygnały. Już mi ręce opadają, bez gazownika się nie obędzie. Ma ktoś jakieś pomysły? Może to sterownik się zesrał jak podpinałem klemę na włączonym zapłonie? Chyba ta instalacja nie jest na tyle inteligentna żeby wiedzieć że nie ma filtru? Parownik ZAVOLI, wtryski VALTEK
xILukaszeKIx Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Kolego sprawdź elektrozawór w parowniku i w butli może któregoś Ci nie otwiera.
Kejsi Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 W parowniku to chyba go nie ma tylko jest przed butlą i tam gdzie siedzi filtr gazu. Jak jest w trybie awaryjnym to nie otwiera żadnego i nie wiadomo o co mu chodzi. http://www.extern.pl/samochod/filtr_gazu/filtr_klucz.jpg
xILukaszeKIx Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 To sprawdź na krótko. Weź długi kabel i podłącz bezpośrednio plus z aku do plusa z jednego i do drugiego elektrozaworu i zobacz czy tykają. Jak tak to odpal samochód i przełącz na gaz.
Kejsi Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 A ja przejechałem 10 km na gazie więc się otwierają, pozatym jak wyjmę klemę od aku to gaz działa bez problemu przez parę minut
xILukaszeKIx Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ja bym sprawdził niewiele czasu to zajmuje. Takie pikanie to za małe ciśnienie gazu robi się tak samo jak kończy się gaz w butli, jeżeli jesteś pewien że masz gaz w butli to może być coś z elektrozaworami (jeden z nich się nie otwiera) lub nie dochodzi do któregoś prąd (miałem tak niedawno w swojej audi) lub czujnik ciśnienia gazu PS-01 może jest zły
Kejsi Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Zły nie jest bo od 2 lat na nim chodzi, jeżeli zły rozumiesz przez popsuty. Zastanawia mnie co jemu mogło by się stać jak stał w garażu i nikt oprócz rozpięcia kostek nic nie robił. No ale jutro kupuje te 2 filtry wsadzę je, sprawdzę te elektro zawory na krótko. A dzwoniłem do znajomka gazownika i powiedział mi że to może być czujnik ciśnienia gazu i wytłumaczył ze tak może się stać jak przy kablach grzebie, trochę mało logiczny argument ale część może być uszkodzona w piątek mam do niego jechać.
dam-in Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 A nie rozpiąłeś przypadkiem wtyczki od tego czujnika ciśnienia gazu ?
Kejsi Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 Tego PS-01 to ja nawet nie ruszałem, na forum staga dowiedziałem się że mam problem z wtryskami, prawdopodobnie uszkodzone Zauważyłem że jak złożyłem to przez przypadek nie te kostki ze sobą spiąłem i tak jeździłem, myślę że przełączał się na gaz bo próbował się sam kalibrować ale jak przekręcałem kluczykiem to zapłon się wyłączył ustawienia zresetowały do fabrycznych i dalej błąd. Przepiąłem kostki prawidłowo tylko nie mogę za bardzo pojeździć bo do stacji daleko a żydówa się już pali, dam znać wieczorem czy moja tez jest słuszna. ---------- Post dopisany 28-03-2013 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2013 at 16:12 ---------- No niestety moja szaleńcza teoria okazała się szaleńcza Jutro diagnostyka, to odkopię temat.
chlopak1980 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 ja mam STAGA 4 ustawionego na 200g to jest srednio 10tys km i po tych godzinach jest taki sygnal
Kejsi Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 @up też bym chciał żeby to była informacja o serwisie, ale podobno serwis to 2 krótkie i jeden długi. No chyba że masz racje bo te dziadowskie valtek trzeba regulować co 10 tyś i może tak jest ustawione, bo poprzedni właściciel był na serwisie ostatnio 15 tyś temu. Panowie nie robiąc zbędnego spamu, odezwę się wieczorem po wizycie u gazmena.
Prezes870 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Ja mialem tak że odpięła mi się wtyczka w zaworze w parowniku i miałem identyko tak samo ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się