kufel26 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Drgania lekkie pozostaly, bo dwumas mam juz lekko zmeczony, ale w porównaniu do tego co było to jest super poprawa. Najbardziej czuc poprawę w reakcji na gaz, przy gaszeniu gasi sie jak benzynka, nic nie telepie, a wcześniej trzepalo jak na statku Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
władysław Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 U mnie też telepie jak dziki przy gaszeniu, i te drgania przy przyspieszaniu. Może to faktycznie rowiąze moje problemy z autkiem, a już wdupił...m dobrych stówek pare w kombinowanie z tymi przegubami. Powiedz mi, gdzie i za ile kupiłeś ta pompę? mam ten sam sinlik to by do mnie było to samo. Wymieniałeś ta metalowa podkładkę też? Jakies gumowe węże przy tym też wymieniałeś?
kufel26 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Pompe dorwalem w mojej okolicy boscha od b7 za 125zł. Wyżej gdzieś w komentarzu pisałem jej numer. Uszczelkę koniecznie trzeba nową, w pierwszym poście masz jej numer, za erlinga zapłaciłem 25zł w sklepie motoryzacyjnym. Węże podciśnienia to wszystkie te cienkie które ida do turbo i klapy gaszenia w egr, masz je zaznaczone w pierwszym poście. Dodatkowo cieknaca pompa rozwalila przewod chlodzenia co jest pod nia, ale nie znam numeru bo mechanik gdzieś wyrwal go za grosze na szrocie od passata w tdi Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
władysław Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Taka nowa pompa ponad 8 stówek:/ a używana też nie wiadomo co się trafi ech... Może coś znajdę.
greg2505 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 nowa pompa niecałe 700zł,niedawno kupowałem boscha
Nesinho Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Witam ! podzielę się z wami zgodnie z tematem co było u mnie. Pompa Luka. Pierwsza diagnoza luźny króciec i cieknące paliwo. Mój licznikowy przebieg bo nie wiem ile buda na latała 267 tys. Pierwsze użyłem kleju cx 80 " zimny spaw dwu składnikowy "oczyściłem zbiłem zakleiłem cały króciec - zostawiłem na noc niech schnie. Rano eureka powrót hamulców i lepsze przyśpieszenie. Druga diagnoza uszczelka kupiłem na allegro tę metalową została założona przez mechanika nic nie cieknie i powrót mocy. Mała rzecz a czuje się jakbym miał inny samochód. Mój koszt klej 20 zł, uszczelka 30 zł , mechanik 60 zł wymiana. Wrażenia i działanie bezcenne. Pozdrawiam.
lukaszooo Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Jeśli cieknie a do tego ma luźny króciec to nie warto nic naprawiać tylko trzeba wymieniać bo podciśnienie i tak pewnie jest słabe.
władysław Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Skoro wymienił uszczelkę i nic nie cieknie, zakleił luźny krucieć i jest poprawa to po co kombinować. Na spokojnie soie znajdzie teraz pompę i wymieni za jakiś czas, jak już to klejenie popuści.
lukaszooo Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Była całkowita c**jnia a teraz jest tylko c**jnia. Pompa powinna dawać ok -0,9 bar a przy takim przebiegu przeważnie maja -0,6. Zaraz będzie temat o zapieczonych kierownicach ..... Zresztą dopłacił by 100zł i temat zamknięty a tak zaraz pójdzie znowu ze 250zł Troszkę tego zrobiłem i wiem co pisze. Edytowane 28 Października 2016 przez lukaszooo
władysław Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 O jakich zapieczonych kierownicach mówisz? Coś od turbo?
MariuszKK Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 No tak, bo jak nie ma podciśnienia, to kierownice w turbo nie pracują..
lukaszooo Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Pracują ale nie tak jak powinny. Na pompie ma być ok -0,9 a na wyjsciu na gruszkę ok -0,64
władysław Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Ale w tym sencie, czy mogą sie spierd..ć od już zmęczonej pompy vacum? I z czym się to później wiąże?
lukaszooo Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 poszukaj info na temat zapieczonej zmiennej geometrii.
władysław Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) U mnie siedzi pompa Luk 088 145 209A, czy mogę ja wymienić na ta Bosch 038 145 209 C lub z innym numerkiem lub LUK z literką N (ponoć poprawiony model)? nowa pompa niecałe 700zł,niedawno kupowałem boschaGdzie w takiej cenie kupiłeś? Edytowane 31 Października 2016 przez władysław
greg2505 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Znajomy w sklepie dał mi rabacik,mogę się spytać w jakiej cenie ma teraz,co do spasowania miałem luk,a kupiłem Boscha i wszystko działa
jaceko Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Ale to jest nowa zregenerowana czy nowa. Bo ja też chciałem kupić nową ale w hurtowni mi powiedział że wszystkie są po regeneracji w kwocie o jakiej wspomiales. Była też pompa za 650 ale jakaś chińska ktorej nie polecał.
lukaszooo Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Co tu kombinować, znajdź B7 angola na części i masz pompe za 150zł. Wsadziłem ok 10 sztuk żadnej reklamacji. 700zł za vacum to lekkie przegięcie, cały silnik bez osprzetu kupisz za 700zł, byłem ze znajomkiem po silnik który siedział jeszcze w aucie i dał za niego 1500zł za cały kompletny którego najpierw odpaliliśmy.
władysław Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Pytałem o nową, bo planuję jeszcze tym autem trochę pojeździć i wtedy bym juz do tego tematu raczej nie wracał. Jak kupisz używkę to nie wiadomo jak będzie, a z moim szczęściem to pwenie jakąś uwaloną kupię... Jeszcze się zorientuję po ile takie u żywki w mojej okolicy i wtedy coś zdecyduję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się