spawacz1 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 koledzy szukałem w szukajce ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi. mam skrzynię automatyczną kod "DMU", gdyby zaszła potrzeba wymiany przegubu wewnętrznego ewentualnie łożyska znajdującego się tam czy potrzeba do tej operacji spuścić olej czy wystarczy zdemontować półoś i przegub i po sprawie przepraszam jeśli pytanie jest dziwne ale myślę nad tym od pewnego czasu?
Smiszny Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 do wymiany przegubu wewnetrznego czy wyciągnięcia półosi nie trzeba spuszczać oleju z tego co mi wiadomo
markus85 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Nic nie spuszczasz, odkręcasz śrubę półosi zanim podniesiesz auto, a potem odkręcasz bodajże 6 śrub na imbus przy skrzyni i wyjeżdzasz z półośką.
spawacz1 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Dziękuję za odpowiedzi buczy mi od jakiegoś czasu z prawej strony skrzyni i zastanawia mnie czy nie czeka mnie wymiana przegubu:wink:
scq Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Wyeksploatowany przegub wew. objawia się m.in poprzez wibracje rozchodzące się po całym aucie przy przyspieszaniu. Początkowo zauważalne wyłącznie przy obrotach >3000 na 3-4 biegu. Później odczuwalne od niższych obrotów i w całej gamie biegów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się