Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blokujące się wspomaganie


l_krupinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i bardzo proszę o pomoc

Ostatnio zakupiłem sobie A6 C6 z 2007 roku 2.0 TDI.

Po 4 dniach od zakupu pojawił się problem ze wspomaganiem.

Problem poruszyłem już na forum A6 ale tam nikt nic mi nie potrafi zasugerować co to może być.

Od jakiegoś czasu walczę z awarią układu wspomagania. Podczas kręcenia kierownicą przycina (blokuje się) mi się co jakiś czas wspomaganie. Takie przyblokowanie trwa bardzo krótko i po chwili puszcza i dalej mogę normalnie kręcić kierownicą czy w prawo czy w lewo. Wymieniłem już rolkę alternatora, napinacz, pompę wspomagania, maglowicę. Dzis odebrałem po wymianie maglownicy i podmianie węża łączącego pompę w maglownicą. Cały dzień jeżdżąc po wymianie było wszystko dobrze, natomiast wieczorem wracając do domu znów na kole kierownicy odczułem co jakiś przy wykonywaniu skrętów na skrzyżowaniach przyblokowywanie się. Czasami też odczuwam na kierownicy jak np. jestem na rondzie i skręcam w lewo to tak jakby kierownica sama szarpiąc chciała wrócić do położenia na wprost. Jaka tego może być przyczyna? Proszę pomóżcie

---------- Post dopisany 29-03-2013 at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2013 at 23:15 ----------

A i dodam że te zacinanie (blokowanie się) kierownicy trwa z 2 minuty a potem już jest dobrze do końca dnia. Dodam że są dni że w ogóle to nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy byl wymieniany plyn od wspomagania i czy masz odpowiednia ilosc???? jak niedawno to szukaj problemu w pompie lub w maglu mialam podobny problem tylko ze mi raz wspomaganie dzialalo raz nie byly dni ze wspomaganie chodzilo super byly takie ze wspomaganie wogole nie mialam w obie strony a nieraz ze tylko w jedna strone wspomaganie mi chodzilo

robilam po kolei plyn nowy

pozniej pompa nowa i nie pomoglo wiec oddalam magiel do regeneracji i juz nie mam problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja płyn to miałem już wymieniony z 6 razy, za każdym razem leje ori z ASO. Pompę już miałem przez kilka dni podmienioną i nic to nie dało, teraz mam maglownicę podmienioną i dalej awaria wspomagania jest. Czy to możliwe że siadł sterownik Servotronica? i Gdzie on się znajduje jak coś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie dziwne

to występuje zaraz po odpaleniu czy podczas jazdy gdy olej rozgrzany?

pompa nowa czy używana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami jest tak że występuje z minutę po odpaleniu a czasami jak już sinik jest dobrze rozgrzany. Pompa była włożona używana i maglownica też. Od kogoś słyszałem że to może wariować sterownik servotronica.

---------- Post dopisany 30-03-2013 at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 12:43 ----------

A i mam jeszcze jedno pytanie. Jak kręcę kierownicą i ona mi się przyblokowuje to jednocześnie słyszę dźwięk bardzo podobny do pstrykania przekaźnika i dochodzi on z panelu lewarka skrzyni biegów? Co tam się znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...